Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельний генератор вживаний з номінальною потужністю не менше 32 кВт в робочому стані
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2023-02-21-003170-a ● 6512977289af49dd95b6e103f2e96d56
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04061599 |
Місцезнаходження: | 19402, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд.42 |
Контактна особа: |
Безуглий Роман Васильович 380981782510 rada_korsun@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 3% від очікуваної вартості закупівлі – 16800,00 грн. (шістнадцять тисяч вісімсот гривень нуль копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
ДК 021:2015 код 31120000-3 «Генератори» (Дизельний генератор вживаний з номінальною потужністю не менше 32 кВт в робочому стані)
ДК 021:2015 код 31120000-3 «Генератори» (Дизельний генератор вживаний з номінальною потужністю не менше 32 кВт в робочому стані). Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 31121100-1 Дизель-генераторні установки. Процедура закупівлі – відкриті торги, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі коротко викладені у файлі обґрунтування, що розміщено в системі електронних закупівель разом з оголошенням про початок проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі коротко викладені у файлі обґрунтування, що розміщено в системі електронних закупівель разом з оголошенням про початок проведення закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Дизельний генератор вживаний з номінальною потужністю не менше 32 кВт в робочому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд.42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 31121100-1 — Дизель-генераторні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Постачальником та Покупцем здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури, наданих Постачальником, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, на протязі 90 календарних днів після поставки, встановлення, монтажу, введення в експлуатацію та підписання Сторонами акту пусконалагоджувальних послуг. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 10:33 |
Обґрунтування.docx | |
21 лютого 2023 10:33 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
21 лютого 2023 10:33 |
Тендерна документація.doc | |
21 лютого 2023 10:33 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-21-003170-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТАР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42424120
Дата подання: 23 лютого 2023 14:06
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику, в першу чергу звертаємо Вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі яка Вами встановлена, дає змогу придбання дизель - генератороної установки з бульш потужнішими обладнананням а головне НОВОГО не Б/У а НОВОГО.
Але найбільше здивування виникає, коли оглядаємо технічне завдання, яке Вами зформовано та викладено точно під певного постачальника.
Оскільки беручи співідношення вказаних вами параметрів технічного завдання вартість закупівлі, а також здійснивши приписку бу можна неозброєним оком проглянути, що Ваш тендер створено під певного постачальника.
Пропонуємо Вам внести зміни у ТД зокрема в частині:
- можливості постачання нового та б/у генератора якщо Ви маєте бажання отримати саме б/у
- технічні параметри зазначати з розрахунку "не менше", "не гірше" тощо.
Оскільки зазначення вами чітких параметрів при закупівлі генераторів відразу ж обмежує коло учасників, а враховуючи, що ви виставили закупівлю на б/у генератор, тимбільше є прямим обмеженням кола учасників.
Разом з тим повідомляємо у випадку ігонурування даної вимоги, ми будемо змушені зверунутися в АМКУ, НАБУ, та ПУ аби здійснили перевірку цільового використання Вами коштів, а також чому Ви закупляєте б/у обладнання за ціною нового (враховуючи, що купа виробників в Україні пропонує аналогічне навіть потужніше обладнання за ціною нижчою ніж Вами оприлюднена).
Дякуємо за увагу
Розгорнути
Згорнути
Але найбільше здивування виникає, коли оглядаємо технічне завдання, яке Вами зформовано та викладено точно під певного постачальника.
Оскільки беручи співідношення вказаних вами параметрів технічного завдання вартість закупівлі, а також здійснивши приписку бу можна неозброєним оком проглянути, що Ваш тендер створено під певного постачальника.
Пропонуємо Вам внести зміни у ТД зокрема в частині:
- можливості постачання нового та б/у генератора якщо Ви маєте бажання отримати саме б/у
- технічні параметри зазначати з розрахунку "не менше", "не гірше" тощо.
Оскільки зазначення вами чітких параметрів при закупівлі генераторів відразу ж обмежує коло учасників, а враховуючи, що ви виставили закупівлю на б/у генератор, тимбільше є прямим обмеженням кола учасників.
Разом з тим повідомляємо у випадку ігонурування даної вимоги, ми будемо змушені зверунутися в АМКУ, НАБУ, та ПУ аби здійснили перевірку цільового використання Вами коштів, а також чому Ви закупляєте б/у обладнання за ціною нового (враховуючи, що купа виробників в Україні пропонує аналогічне навіть потужніше обладнання за ціною нижчою ніж Вами оприлюднена).
Дякуємо за увагу
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2023 10:26
Відповідно до абзацу другого пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.». Відтак, відповідь на Вашу вимогу Замовником подається в строк передбачений Особливостями.
Варто зауважити, що закупівля здійснюється Замовником з неухильним дотриманням Закону України “Про публічні закупівлі” відповідних нормативно-правових документів, котрі регулюють сферу публічних закупівель, а також Особливостей. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Порядок визначення предмета закупівлі передбачено наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - МЕРТУ). Порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався у відповідності до наказу МЕРТУ №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме на підставі пункту 1 розділу ІІІ вказаної методики шляхом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
При цьому слід наголосити, що предмет даної закупівлі відкритих торгів обов’язково повинен враховувати пункт 6-1 прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, де зазначено що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може щороку, не пізніше 31 жовтня, змінювати ступінь локалізації виробництва на наступний календарний рік до 5 відсотків у бік зменшення або до 10 відсотків у бік збільшення щодо кожного окремого товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 цього пункту.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може зменшити ступінь локалізації виробництва для проведення окремої закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 цього пункту;
2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРНІ УСТАНОВКИ.
Відтак Ваше припущення на предмет незаконності придбання Замовником вживаної дизель генераторної установки є необ’єктивним, оскільки станом на момент планування та оголошення відкритих торгів по даному предмету Замовник не отримав інформації з доступних джерел про наявність нової генераторної установки з проходженням визначення ступеню локалізації виробництва (котрий є не менше 15%), а також у відповідності до фінансування Замовника. Так як розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Щодо питання встановлення технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі без зазначення словосполучень "не менше", "не гірше" тощо, то варто здійснити перегляд Додатку №1 до тендерної документації та отримати спростування описаної Вами вимоги. Адже на прикладі одних із перших параметрів за технічними характеристиками, як: максимальна потужність, номінальна потужність вже можливо бачити вислів «не менше», що по своєму змісту рівноцінний словосполученню "не гірше".
Ваша позиція щодо формування вимог за тендерною документацією під конкретного гравця є абсолютно не виправданою, адже користуючись положенням пункту 45 Особливостей під час здійснення закупівлі товарів Замовник не застосовував до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, що значно повинно вплинути на збільшення конкурентного середовища. Натомість, враховуючи позицію Уповноваженого органу та усвідомлюючи ризики пов’язанні з придбанням обладнання, що є вживаним, Замовник просить від учасників подання незалежної експертної оцінки майна (запропонованого товару), разом з документами що підтверджують фаховий рівень та повноваження суб’єкта оціночної діяльності.
Більше того, за змістом тендерної документації та її додатків не існує жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Відтак, Замовник в повній мірі дотримався основоположних засад здійснення публічних закупівель та законодавства України в цілому.
Підсумовуючи все вище описане, нажаль вимушені повідомити Вас про відсутність підстав для задоволення вимоги. Разом з тим, Замовник не в силах обмежувати учасників, користуватися останніми закріпленим правом згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на об’єктивність дослідження наданої інформації та виваженість в прийнятті подальших рішень.
Варто зауважити, що закупівля здійснюється Замовником з неухильним дотриманням Закону України “Про публічні закупівлі” відповідних нормативно-правових документів, котрі регулюють сферу публічних закупівель, а також Особливостей. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Порядок визначення предмета закупівлі передбачено наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - МЕРТУ). Порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався у відповідності до наказу МЕРТУ №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме на підставі пункту 1 розділу ІІІ вказаної методики шляхом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
При цьому слід наголосити, що предмет даної закупівлі відкритих торгів обов’язково повинен враховувати пункт 6-1 прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, де зазначено що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може щороку, не пізніше 31 жовтня, змінювати ступінь локалізації виробництва на наступний календарний рік до 5 відсотків у бік зменшення або до 10 відсотків у бік збільшення щодо кожного окремого товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 цього пункту.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може зменшити ступінь локалізації виробництва для проведення окремої закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 цього пункту;
2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРНІ УСТАНОВКИ.
Відтак Ваше припущення на предмет незаконності придбання Замовником вживаної дизель генераторної установки є необ’єктивним, оскільки станом на момент планування та оголошення відкритих торгів по даному предмету Замовник не отримав інформації з доступних джерел про наявність нової генераторної установки з проходженням визначення ступеню локалізації виробництва (котрий є не менше 15%), а також у відповідності до фінансування Замовника. Так як розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Щодо питання встановлення технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі без зазначення словосполучень "не менше", "не гірше" тощо, то варто здійснити перегляд Додатку №1 до тендерної документації та отримати спростування описаної Вами вимоги. Адже на прикладі одних із перших параметрів за технічними характеристиками, як: максимальна потужність, номінальна потужність вже можливо бачити вислів «не менше», що по своєму змісту рівноцінний словосполученню "не гірше".
Ваша позиція щодо формування вимог за тендерною документацією під конкретного гравця є абсолютно не виправданою, адже користуючись положенням пункту 45 Особливостей під час здійснення закупівлі товарів Замовник не застосовував до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, що значно повинно вплинути на збільшення конкурентного середовища. Натомість, враховуючи позицію Уповноваженого органу та усвідомлюючи ризики пов’язанні з придбанням обладнання, що є вживаним, Замовник просить від учасників подання незалежної експертної оцінки майна (запропонованого товару), разом з документами що підтверджують фаховий рівень та повноваження суб’єкта оціночної діяльності.
Більше того, за змістом тендерної документації та її додатків не існує жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Відтак, Замовник в повній мірі дотримався основоположних засад здійснення публічних закупівель та законодавства України в цілому.
Підсумовуючи все вище описане, нажаль вимушені повідомити Вас про відсутність підстав для задоволення вимоги. Разом з тим, Замовник не в силах обмежувати учасників, користуватися останніми закріпленим правом згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на об’єктивність дослідження наданої інформації та виваженість в прийнятті подальших рішень.
Номер вимоги: UA-2023-02-21-003170-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2781604722
Дата подання: 24 лютого 2023 18:07
Вимога
Шановний Замовнику. У тендерній документації встановлена наступна вимога: • задля встановлення факту реальної ринкової вартості запропонованого товару учасниками, оскільки такий товар може пропонуватися вживаним, учасники повинні забезпечити подання незалежної експертної оцінки майна (запропонованого товару), разом з документами що підтверджують фаховий рівень та повноваження субєкта оціночної діяльності: кваліфікаційне свідоцтво оцінювача; свідоцтво про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів та сертифікат субєкта оціночної діяльності
Повідомляємо, що даний документ не є обов’язковим згідно ЗУ "Про публічні закупівлі". Також ми пропонуємо нові товари, який не потрібна додаткова оцінка майна, адже ви встановлюєте чіткі критерії до генератора, тому ми підбираємо найращий варіант згідно ваших вимог. Також при поставці товару будемо надавати:копію керівництва з експлуатації та/або копію паспорта, що підтверджує якість товару.
Також повідомляємо, що даний документ, який вимагається тендерною документацією, несе додаткові витрати для учасника, який будек закладати їх у свій прибуток та, відповідно , ціну товару. Згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципами здійнення закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що даний документ не є обов’язковим згідно ЗУ "Про публічні закупівлі". Також ми пропонуємо нові товари, який не потрібна додаткова оцінка майна, адже ви встановлюєте чіткі критерії до генератора, тому ми підбираємо найращий варіант згідно ваших вимог. Також при поставці товару будемо надавати:копію керівництва з експлуатації та/або копію паспорта, що підтверджує якість товару.
Також повідомляємо, що даний документ, який вимагається тендерною документацією, несе додаткові витрати для учасника, який будек закладати їх у свій прибуток та, відповідно , ціну товару. Згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципами здійнення закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 10:43
Відповідно до абзацу другого пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.». Відтак, відповідь на Вашу вимогу Замовником подається в строк передбачений Особливостями.
За результатом вивчення піднятих питань за Вашим зверненням, мусимо відзначити, що часткову відповідь Ви маєте змогу отримати з відповіді Замовника на попередню вимогу UA-2023-02-21-003170-a.a1, що було оприлюднено 26.02.2023 року.
Відповідаючи на питання стосовно вимоги передбаченої згідно абзацу сім пункту 1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повинні відзначити, що отримання незалежної експертної оцінки майна, разом з документами що підтверджують фаховий рівень та повноваження суб’єкта оціночної діяльності, не є дискримінаційною умовою. Адже абзац перший частини третьої статті двадцять другої Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, абзацом першим пункту п’ятдесят шість Особливостей передбачено: скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, Товар котрий Вами може пропонуватися, за умови що він є новим, також може бути підданий незалежній експертній оцінці суб’єкта оціночної діяльності, що конкретно в даній закупівлі не вважається дискримінаційним. Стосовно витрат учасника на підготовку та участь в публічній закупівлі слід наголосити, що пункт 1.3. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації надає відповідь на таке твердження: - До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Підсумовуючи все вище описане, нажаль вимушені повідомити Вас про відсутність підстав для задоволення вимоги.
За результатом вивчення піднятих питань за Вашим зверненням, мусимо відзначити, що часткову відповідь Ви маєте змогу отримати з відповіді Замовника на попередню вимогу UA-2023-02-21-003170-a.a1, що було оприлюднено 26.02.2023 року.
Відповідаючи на питання стосовно вимоги передбаченої згідно абзацу сім пункту 1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, повинні відзначити, що отримання незалежної експертної оцінки майна, разом з документами що підтверджують фаховий рівень та повноваження суб’єкта оціночної діяльності, не є дискримінаційною умовою. Адже абзац перший частини третьої статті двадцять другої Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, абзацом першим пункту п’ятдесят шість Особливостей передбачено: скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, Товар котрий Вами може пропонуватися, за умови що він є новим, також може бути підданий незалежній експертній оцінці суб’єкта оціночної діяльності, що конкретно в даній закупівлі не вважається дискримінаційним. Стосовно витрат учасника на підготовку та участь в публічній закупівлі слід наголосити, що пункт 1.3. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації надає відповідь на таке твердження: - До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Підсумовуючи все вище описане, нажаль вимушені повідомити Вас про відсутність підстав для задоволення вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
465 000,00
UAH
|
465 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РЯБЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2922419976 |
Переможець |
465 000,00
UAH
|
02 березня 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 14:18
|
Договір генер..pdf | укладений |
09 березня 2023 13:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельний генератор вживаний з номінальною потужністю не менше 32 кВт в робочому стані | 1 | штуки |
465 000,00
UAH
|