Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Лілія Миколаївна +380567706506 clinic03ukr.net@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 059 247,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 592,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2023 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2023 15:54 |
ТД_кейтерингові послуги_21.02.2023.doc | |
22 лютого 2023 15:54 |
Додаток_4_Проєкт договору _Нова редакція.docx | |
22 лютого 2023 15:54 |
Додаток_8_Специфiкацiя (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
22 лютого 2023 15:54 |
Перелік змін_22.02.2023.pdf | |
22 лютого 2023 15:54 |
Протокол №28.pdf | |
21 лютого 2023 09:47 |
Додаток_7_Калькуляцiя.docx |
22 лютого 2023 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2023 15:54 |
ТД_кейтерингові послуги_21.02.2023.doc
|
|||
22 лютого 2023 15:54 |
Додаток_4_Проєкт договору _Нова редакція.docx
|
|||
22 лютого 2023 15:54 |
Додаток_8_Специфiкацiя (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
22 лютого 2023 15:54 |
Перелік змін_22.02.2023.pdf
|
|||
22 лютого 2023 15:54 |
Протокол №28.pdf
|
|||
21 лютого 2023 09:47 |
Додаток_7_Калькуляцiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000010 ● 6de42c40de40488189750e02d0b8fcbf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
33 UA-2023-02-21-001795-a 21.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 15:44:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за кодом ДК 021: 2015 - 55520000-1 « Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-001795-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на назву файла (із зазначенням номеру сторінки) тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», в якому розміщено документальне підтвердження технічними документами або паспортами якості системи фільтрації води.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об`єктивних обставин внесення змін до істотних умов договору про надання послуг № Т-10 від 14.03.2023, відповідно додаткової угоди №1 від 20.04.2023.
Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» вимог
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 14:15:14
Пояснення на запит
Надаємо наступні пояснення
По першому питанню: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі комерційної пропозицій.
1.Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
3. Аналіз ринку.
4. Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пропонуються такі методи визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, як метод порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
1. Метод порівняння ринкових цін
Метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну.
2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
3) Після отримання певного цінового масиву всі ціни необхідно привести до єдиних умов, враховуючи умови поставки, умови оплати тощо. Наприклад, якщо закуповуються лікарські засоби, ціна за упаковку перераховується на найменшу лікарську форму – 1 таблетка, 1 ампула тощо.
4) З масиву цінових даних відкидаються аномально високі і аномально низькі показники, які об’єктивно випадають із діапазону (різниця з сусідньою ціною не менше 30% ).
5) Очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних.
6) Очікувана вартість закупівлі визначається як добуток розрахованої ціни за одиницю товару та кількості одиниць товару.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1 Назва предмета закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення пацієнтів, які знаходяться на стаціонарному лікуванні ), зазначені у тендерній документації (технічна специфікація) та з урахуванням вимог законодавства, а саме відповідність послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»;
- Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу»;
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737.
- «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О., Пересічний М.І.,2005. (рекомендація).
- «Збірник рецептур страв для харчування школярів». «КиївТехніка» 1987 р. (рекомендація).
- «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», Омельяненко Н.В., Баронова Ю.Б., Алексєєнко К.В., Рябчун Л.Л.; ТОВ «МЦФЕР-Україна» 2014 р. (рекомендація)
- «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Щвець О.В.,2016 (рекомендація)
- «Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація)
- «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація) тощо.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринку надання послуг з постачання готової їжі на 2023 рік.
Визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку складає 16 059 247 грн без ПДВ. (Шістнадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 00 коп.).
По другому питанню: Щодо підтвердження технічними документами/паспортами якості системи фільтрації води тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ».
Відповідно до переліку документів, наданих ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» у складі тендерної пропозиції надані файли : «Видаткова 151101 водопідготовка» та «Видаткова 151103 водопідготовка», в яких вказані наявність власного обладнання з водопідготовки (фільтрації води) та монтажу такого обладнання. З цих документів вбачається, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» знаходиться у цивільно-правових відносинах з ТОВ «АКВА ТРЕЙДЕР» (Договір №04/11/22 від 04.11.2022 року). Отже, наявність технічних документів або паспортів якості системи фільтрації води є частиною договірних відносин ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та ТОВ «АКВА ТРЕЙДЕР».
По третьому питанню: Щодо надання інформації з документальним підтвердження виконання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» вимог частини другої статті 41 Закону
Частина 2 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 41 Закону ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» було надано Довідку вих. № 21-09 від 21.02.2023 р. про право підписання договору про закупівлю (файл «Довідка про повноваження»), наказ про призначення директора № 5-к від 24.02.202 (файл «наказ про призначення директора», протокол № 21/02 Загальних зборів учасників ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 21.02.2020 (файл «Протокол»), довідку про використання печатки вих. № 40-22 від 21.02.2023 р. (файл «Довідка про використання печатки»).
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 41 Закону ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» було надано Довідку вих. № 22-09 від 21.02.2023 р. (файл «Лист про ліцензування»), відповідно до якої повідомляється, що в переліку видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню та які зазначені в ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», відсутній вид господарської діяльності, яку впроваджує ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та предмет закупівлі, в якій Товариство бере участь. Тому дозвіл або ліцензію на провадження виду господарської діяльності не надається.
По четвертому питанню: Щодо об`єктивних обставин внесення змін до істотних умов договору про надання послуг № Т-10 від 14.03.2023, відповідно додаткової угоди №1 від 20.04.2023 повідомляється наступне
Пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено вісім випадків, коли істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до пп.5 п. 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Додатковою угодою № 1 від 20.04.2023 року до Договору № Т-10 від 14.03.2023 року КНП "КЛШМД" ДМР та ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» було узгоджено зменшити суму Договору № Т-10 від 14.03.2023 р. на 1 981,79 грн. (Одна тисяча дев’ятсот вісімдесят одна гривня 79 коп.) без ПДВ.
Відповідно до п.2 Додаткової угоди № 1 від 20.04.2023 року до Договору № Т-10 від 14.03.2023 року було узгоджено викласти пункт 3.2 Договору у наступній редакції: «3.2 Сума цього Договору становить 14 359 630,54 грн. (Чотирнадцять мільйонів триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот тридцять гривень 54 коп.) без ПДВ, згідно ст. 197 ПКУ» ,та внесено відповідні зміни до Калькуляції, Специфікації та Карток-розкладок.
Вищевказане зменшення суми договору обумовлено необхідністю коригування дієтичних потреб пацієнтів, що знаходяться на стаціонарному лікуванні, що не призвело до зміни якісних характеристик предмету договору та не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом Державної аудиторської служби України від 21.04.2023 № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Департаментом моніторингу закупівель було розпочато проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги), оголошення про проведення якої опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-001795-a. За результатами проведення моніторингу, 10.05.2023 було складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-21-001795-a (далі – Висновок). Як убачається із пункту 2 вказаного висновку, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» установлено ЄДИНЕ порушення, а саме порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (далі - КНП "КЛШМД" ДМР) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. КНП "КЛШМД" ДМР проаналізовано зазначений Висновок та керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. Так згідно із п. 1 Висновку, органом державного фінансового контролю встановлено наступне: «Учасник процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не надав технічні документи або паспорти якості системи фільтрації води, та не підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», чим не дотримався вимог Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю». Щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону в частині не надання технічних документів або паспортів якості системи фільтрації води, та не підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зазначається наступне. Відповідно до переліку документів, наданих ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» у складі тендерної пропозиції надані: Протокол № 449 випробування води від 12.12.2022, виданий Державною установою «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров`я України» із зазначенням назви проби – «Вода питна (свердловина після фільтру з розвідною мережою)», місце відбору – «приміщення цеху, вул. Гвардійська, 28Д, м. Дніпро» та довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2023 № 32-22 де під пунктом 64 вказане «Обладнання для водопідготовки» (власне). Згідно наданих документів «Видаткова 151101 водопідготовка» та «Видаткова 151103 водопідготовка» вбачається, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» було придбано у ТОВ «АКВА ТРЕЙДЕР» та встановлено обладнання з водопідготовки (фільтрації води). У наданих у складі файлу документах «Видаткова 151103 водопідготовка», серед інших, міститься Специфікація, в якій зазначений перелік компонентів та обладнання, що складають систему фільтрації води. Таким чином, учасником процедури ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» було надано відповідні документи на підтвердження власної системи фільтрації води та в свою чергу підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору. Слід зазначити, що такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі уже виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Держаудитслужби носить формальний характер та не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. При цьому, мають враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг (стаціонарних хворих, які перебувають на лікуванні у Замовника) і публічними інтересами. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Слід зазначити, що у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. З огляду на такі зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Оскаржуваний висновок Держаудитслужби не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (який, доречі, був єдиним учасником процедури закупівлі), який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. Більш того, розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є надання послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (стаціонарних хворих), може привести до зриву процесу – відсутності забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на стаціонарному лікуванні Замовника, що є неприпустимим з огляду додержання прав та інтересів громадян. Водночас, внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду пацієнти лікарні, серед яких дуже велика кількість хворих, що надходять до нашого закладу цілодобово, взагалі залишаться без харчування !!! На підставі викладеного, вважаємо, що за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контрою дійшов помилкового Висновку про порушення КНП «КЛШМД» ДМР законодавства про закупівлі, а вимога про зобов`язання Замовника вжити заходів щодо розірвання укладеного договору з переможцем закупівлі, шляхом розірвання договору, не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки, суть «виявленого порушення» жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси.
2023-05-17 16:11:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 24.05.2023 подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/11257/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 червня 2023 |
Документи:
13 червня 2023 10:12
|
Електронний підпис |
13 червня 2023 10:10
|
Ухвала_відкриття провадження у справі.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" |
14 361 612,33
UAH
|
14 361 612,33
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" #42234821 |
Переможець |
14 361 612,33
UAH
|
01 березня 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 15:10
|
ДУ №5_Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ_.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:40
|
ДУ № 4_Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ_20%.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:31
|
ДУ №3_Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ_20%.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 15:39
|
ДУ №2_Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 15:12
|
ДУ №1_Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 15:18
|
Договір №Т-10 від 14.03.2023_ТОВ ОЛІМПУС КОНСАЛТ.pdf | укладений |
15 березня 2023 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | Т-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | Т-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | Т-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | Т-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | Т-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |