Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти,культури, молоді, спорту,соціального захисту та охорони здоров'я Горохівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44045779 |
Місцезнаходження: | 45701, Україна , Волинська обл., м. Горохів, вул. Шевченка, 17 |
Контактна особа: |
Людмила Джигалюк +380995229765, +380971837351 goruprosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 10:21 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 10:22 |
Очікувана вартість: | 3 578 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 784,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата згідно накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 10:21 |
зміни до тендерної документації 27.02.2023 - копия.docx | |
27 лютого 2023 10:21 |
Тендерка брикет 2023 зі змінами (2).doc |
27 лютого 2023 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 лютого 2023 10:21 |
зміни до тендерної документації 27.02.2023 - копия.docx
|
||||||
27 лютого 2023 10:21 |
Тендерка брикет 2023 зі змінами (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000064 ● a50f688901d04597868d8bc129ffd535
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 21:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2023 № 114
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2023 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-02-21-001231-a 21.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-28 13:44:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (брикети торф'яні) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-21-001231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 12:36:03
надання пояснень на запит
Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради на ваш запит повідомляє, що 11 січня 2023 року згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (брикети торф'яні) було оголошенно відкриті торги з особливостями, де очікувана вартість 1 тонни становила – 3500,00 грн. (Згідно розрахунку до кошторису видатків на 2023 рік – додаток на 2 аркушах додається).
Оскільки, був лише один учасник ТОВ "Еско-Захід", але значно вищою ціною ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Відповідно до п. 8 розділу I «Загальні положення» Тендерної документації Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради встановлено вимоги (далі –ТД)
«Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів».
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей.
Після відхилення даної пропозиції учасник ТОВ "Еско-Захід" Управлінням освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, було прийнято рішення збільшити ціну за одиницю товару та здійснити закупівлю (UA-2023-02-21-001231-a) згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (брикети торф'яні) де очікувана вартість 1 тонни становила – 4200,00 грн.
(Згідно довідки розрахунку видатків на 2023 рік – додаток на 2 аркушах додається).
Щодо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що у короткий термін Управлінням освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради будуть вжиті всі необхідні заходи щоб інформація по закупівлях відображалась на сайті розпорядника бюджетних коштів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 14:35:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (брикети торф'яні) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-21-001231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова № 1178), а саме: пункту 11.2 Розділу Х «Інші умови» проекту договору, який є Додатком №3 до Тендерної документації, містить перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до умов договору, зокрема: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, що не відповідає вимогам підпунктів 2,6,7,8 пункту 19 Постанови №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 10:18:06
Відповідь на звернення
У відповідь на запит від 11.05.2023 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо (брикети торф'яні) (ДК 021:2015:09110000-3)”, ідентифікатор закупівлі – UA-2023-02-21-001231-a року повідомляємо наступне:
Повідомляємо що у Розділі 6. до тендерної документації Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю передбачали правильний порядок зміни ціни за одиницю товару тому, невідповідності у п. 11.2. розділу ХІ проекту договору, що є додатком №3 до тендерної документації викликані виключно технічною помилкою в процесі підготовки тендерної документації до її публікації, а саме внесення відомостей із п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник в жодному випадку не мав на меті свідомо внести відповідні відомості в умови тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу що дана ситуація жодним чином не вплинула на проведення процедури закупівлі, оскільки істотні умови, загальна сума договору та обсяг закупівлі не змінювались. Додатково 12.05.2023 року було укладено додаткову угоду №1 до договору №100 від 14.03.2023 року де п. 11.2. договору приведений у відповідність до чинного законодавства України. Зобов’язуємось в подальшому врахувати ситуацію що склалась, не допускати таких дій у майбутньому та просимо взяти до відома вищенаведені пояснення Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 13:07:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (брикети торф'яні) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-21-001231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Пунктом 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної длокументації» передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Просимо надати пояснення щодо виконання учасником-переможцем ФОП Конопельнюк О.В. вимог передбачених п.2 розділу 5 Тендерної документації, з підтверджуючими документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 12:43:26
Відповідь на звернення
У відповідь на запит від 12.05.2023 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо (брикети торф'яні) (ДК 021:2015:09110000-3)”, ідентифікатор закупівлі – UA-2023-02-21-001231-a року повідомляємо наступне:
Повідомляємо що у Розділі 5. до тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100 % .
Учасником ФОП Конопельнюк О.В. була надана довідка в довільній формі №01/03/23-15 від 01.03.23 року де зазначено що даний учасник є громадянином України. Крім того учасник повідомляє, що юридична адреса реєстрації учасника та адреса фактичного провадження господарської діяльності знаходиться поза межами окупованих територій, а саме: 45631, Україна, Волинська область, Луцький район, село Милуші, вул. Тарасова, 57. Також учасником зазначено, що господарської діяльності на окупованих територіях він не веде. Підтвердженням того що учасник надав достовірну інформацію є: Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця Серія В01 №471857 (подане у складі тендерної пропозиції); Витяг №47750 з реєстру платників єдиного податку (поданий у складі тендерної пропозиції) ; Витяг з Опендатабот (поданий у складі тендерної пропозиції). У вищевказаних документах як і в довідці вказано, що місцезнаходження/ місце проживання суб’єкта господарювання ФОП Конопельнюк Олександр Вікторович зареєстроване за адресою: Україна, 45631, Волинська область, Луцький район, село Милуші, вул. Тарасова, буд 57, що дозволяє стверджувати що даний учасник є громадянином України.
Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерних пропозицій несе учасник відповідно до чинного законодавства.
На основі вищенаведеного замовник не вбачає порушень зі свого боку, та вважає, документів, які підтверджують, що учасник ФОП Конопельнюк Олександр Вікторович є громадянином України достатньо. ФОП Конопельнюк Олександр Вікторович здійснює продаж брикетів торф’яних згідно сертифікату якості та довідки №01/03/23-09 від 01.03.23 року (поданих у складі тендерної пропозиції) виключно українського виробника ТОВ «Лопатинський ТБЗ», код ЄДРПОУ 05392097, тел.. 03255-36172 Адреса: Україна, 80261, Львівська область, Радехівський район, смт. Лопатин, вулиця Промислова,33 Країна походження товару: Україна.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-05 10:09:56
повідомлення про виконання висновку моніторингу
усунення порушень - розірвання договору
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти,культури, молоді, спорту,соціального захисту та охорони здоров'я Горохівської міської ради(замовник), звернувся до постачальника ФОП Конопельнюк О.В. з проханням розірвати договір №100 від 14.03.2023року.(лист №224/01-17/2-23 від 19.05.2023 року додається).
2023-05-22 10:04:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.) • відсутній механізм
Договір від 14.03.2023 №100 розірваний згідно з додатковою угодою від 02.06.2023 №2
2023-06-05 17:13:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 10:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Олександр Вікторович |
2 888 280,00
UAH з ПДВ
|
2 888 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство "Волиньторф" |
3 066 041,28
UAH з ПДВ
|
3 066 041,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" |
3 138 768,00
UAH з ПДВ
|
3 138 768,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Головатський Леонід Євгенович |
3 356 880,00
UAH з ПДВ
|
3 356 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПраймСелл |
3 399 480,00
UAH з ПДВ
|
3 399 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОГУМОС" |
3 408 000,00
UAH з ПДВ
|
3 408 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРИРОДРЕСУРС" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
3 578 400,00
UAH з ПДВ
|
3 578 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Олександр Вікторович #3272422158 |
Переможець |
2 888 280,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 09:43
|
дод.уг.2 брикет.PDF | укладений |
05 червня 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 09:39
|
дод.уг.2 брикет.PDF | зміни до договору |
05 червня 2023 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 10:13
|
Угода 1.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 15:56
|
Договір 100.pdf | укладений |
14 березня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення у відповідність п.11.2. до договору,а саме порядку внесення змін в істотні умови договору(загальна сума договору та обсяг закупівлі не змінюється) |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |