Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-02-20-014796-a 42808e06c1fe45c38d2ee22bb5d3c2fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальяд Інна Олександрівна

+380672785502 ekonomist.cpmsdp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Дніпропетровської області"
Код ЄДРПОУ: 37691403
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Покров, вул. Медична, буд.19
Контактна особа: Гальяд Інна Олександрівна
+380672785502
ekonomist.cpmsdp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Папір ксероксний А4 500 ар. 80г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка з зав"язками картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Швидкозшивач картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 лютого 2023 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голик Н.В.
#2696203381
Переможець 10 000,00
UAH
20 лютого 2023 22:49