Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 407 429,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 037,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2023 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 18:48 |
ТД ВТ з Особливостями - Гумка пакувальна.docx.p7s | |
20 лютого 2023 18:48 |
ТД ВТ з Особливостями - Гумка пакувальна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000062 ● 6a2a9ade54fa4877b6ac1437eb8597b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 21:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2023 № 114
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2023 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-02-20-014209-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-28 14:14:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бандерольне кільце для грошей, гумка пакувальна для грошей ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-014209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 15:00:21
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не перевищує середнього значення таких пропозицій: ФОП Чехоня Нелля Олександрівна - 3 643 200,00 грн., ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" - 3 291 527,00 грн., ФОП Козюков Денис Сергійович - 3 287 576,00 грн. (комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу необхідного товару (бандерольних кілець для грошей, гумки пакувальної для грошей), що закуповувались. Згідно наданих комерційних пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 3 407 434,33 грн. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі виділеного фінансування та склала 3 407 429,40 грн., з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 13:56:03
Запит про надання пояснень
1. Відповідно до вимог р.3 «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису***» Додатку 7 до Тендерної документації учасник-переможець повинен надати певний перелік документів для укладання документів в електронному вигляді шляхом завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206.
Просимо надати пояснення яким чином (в електронному або паперовому) були надані учасником-переможцем документи для укладання договору про закупівлю відповідно до вимог р.3 Додатку 7 Тендерної документації, У разі надання учасником-переможцем вищезазначених документів у паперовому вигляді, просимо надати підтверджуючи документи.
2. Відповідно до вимог п.6 розділу VI Тендерної документації, Додатку 9 до Тендерної документації та р.7 «Умови банківської гарантії» проекту договору поставки (Додаток 6 до Тендерної документації) учасник-переможець повинен надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання договору за примірною формою, передбаченою Додатком 9 Тендерної документації.
Просимо надати пояснення щодо виконання учасником-переможцем вимог передбачених п.6 розділу VI Тендерної документації, Додатку 9 до Тендерної документації та р.7 Додатку 6 до Тендерної документації, з підтверджуючими документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 16:22:20
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. На виконання вимог розділу 3 «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису» Додатку 7 до тендерної документації переможцем процедури закупівлі ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА завантажено 07.03.2023 року в електронну систему закупівель необхідні документи для укладання договору, а саме:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії від 07.03.2023 року (дата видачі Витягу не перевищує 30 днів до дати подання документу);
- Витяг з реєстру платників єдиного податку ;
- Паспорт та ідентифікаційний номер підписанта договору ;
- Довідка про не ліцензування для даного виду господарської діяльності .
Документи додаються, а також доступні для перегляду в електронній системі закупівель.
2. Переможцем процедури закупівлі ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору – банківську гарантію за № 668/23-ГВ, видану та підписану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», в розмірі 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме UAH 137 972 гривень 00 копійок (Сто тридцять сім тисяч дев’ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок). Термін дії банківської гарантії: з «16» березня 2023 року по «31» травня 2023 року включно.
Додатки:
- документи, зазначені у п.1 пояснення
- банківська гарантія № 668/23-ГВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 20:02:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бандерольне кільце для грошей, гумка пакувальна для грошей ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-014209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до вимог р.3 «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису***» Додатку 7 до Тендерної документації учасник-переможець повинен надати певний перелік документів для укладання договору про закупівлю, у т.ч.:
- паспорт та ідентифікаційний номер підписанта договору (для фізичних осіб-підприємців);
- витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку.
1. Згідно з завантаженими в електронну систему закупівель документами та з урахуванням Ваших пояснень, ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА були надані не всі сторінки паспорту.
Просимо надати пояснення щодо виконання ФОП Чехоня Н.О. вимог передбачених розділу 3 Додатку 7 до Тендерної документації.
2. Згідно з завантаженими в електронну систему закупівель документами та з урахуванням Ваших пояснень, ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА був наданий Витяг з реєстру платників єдиного податку від 21.06.2019 № 1926513403712 де зазначено, що ФОП Чехоня Н.О. з 01.04.2017 є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% .
При цьому, згідно з наданим, в складі тендерної документації ФОП Чехоня Н.О., Витягом з реєстру платників єдиного податку від 21.07.2021 № 80018, ФОП Чехоня Н.О. з 01.04.2021 є платником єдиного податку 2 групи зі ставкою 20 % . Крім того, згідно з даними які розміщені на https://youcontrol.com.ua ФОП Чехоня Н.О. є платником єдиного податку 2 групи зі ставкою 20% .
Просимо надати пояснення щодо виконання ФОП Чехоня Н.О. вимог передбачених розділу 3 Додатку 7 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-10 14:26:30
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.
1. На виконання вимог розділу 3 «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису» Додатку 7 до тендерної документації переможцем процедури закупівлі ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА завантажено 07.03.2023 року в електронну систему закупівель паспорт. Надання паспорту для учасників-переможців Фізичних осіб-підприємців встановлено для ідентифікації особи, перевірки права підпису, дійсності паспорту та уточнення даних щодо місця проживання/реєстрації. В тендерній документації відсутня безпосередня вимога щодо надання всіх сторінок паспорту. Завантажений в електронну систему паспорт Н.О. Чехоні містить всю необхідну інформацію для перевірки права підпису переможця процедури закупівлі ФОП ЧЕХОНЯ Н.О. та, відповідно, для укладання договору: 1-2 сторінки з інформацією про власника паспорту, дату та місце його видачі; інші сторінки з останньою вклеєною фотографією власника паспорту, що підтверджують чинність паспорту та сторінку з місцем реєстрації. Відповідно ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА виконала вимогу щодо надання паспорту для укладання договору про закупівлю.
2. На виконання вимог розділу 3 «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису» Додатку 7 до тендерної документації переможцем процедури закупівлі ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА завантажено 07.03.2023 року в електронну систему закупівель Витяг з реєстру платників єдиного податку від 21.06.2019 року №1926513403712, згідно з яким ФОП Чехоня Н.О. з 01.04.2017 - платник єдиного податку 3 групи зі ставкою 5%. Відповідно, зазначений Витяг з реєстру платників єдиного податку був помилково завантажений при наданні пояснення на запит від 03.05.2023 разом з іншими документами, наданими переможцем на виконання вимог розділу 3Додатку 7 до тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА на етапі подання своєї пропозиції в електронну систему надано Витяг з реєстру платників єдиного податку від 14.07.2021 року № 80018, згідно з яким з 01.04.2021 ФОП Чехоня Н.О. є платником єдиного податку 2 групи зі ставкою 20 % (файл «ВИТЯГ ЄП.pdf»). Умовами розділу 3 Додатку 7 тендерної документації передбачено, якщо документ(и) для укладення договору про закупівлю завантажений(і) учасником у складі тендерної пропозиції під час її подання у електронну систему закупівель, то повторне завантаження такого(их) документу(ів) не вимагається.
Також звертаємо вашу увагу, що під час укладання договору для реквізитів постачальника (контрагента) використана інформація з актуального Витягу з реєстру платників єдиного податку від 14.07.2021 № 80018 у розділі 11. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» договору №160323-05Е від 16.03.2023: Постачальник ФОП ЧЕХОНЯ Н.О., постачальник має статус платника єдиного податку ІІ групи за ставкою 20%, неплатник ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА надано необхідні документи згідно розділу 3 Додатку 7 до тендерної документації «Документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису», згідно яких можна ідентифікувати підписанта та отримати всю необхідну інформацію для укладання договору, у тому числі про право підпису.
Водночас, ані Законом, ані «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі - Особливості), ані умовами тендерної документації для цієї закупівлі не передбачені підстави для відхилення тендерної пропозиції через ненадання переможцем закупівлі документів для укладення договору згідно розділу 3 Додатку 7 до тендерної документації, окрім ненадання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону Україна «Про публічні закупівлі», якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації (підпункт 3 пункту 41 Особливостей). Підсумовуючи, усі рішення щодо цієї процедури закупівлі уповноваженою особою приймалися правомірно відповідно до Закону, Особливостей та тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ |
2 423 050,00
UAH з ПДВ
|
2 423 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
2 759 450,00
UAH з ПДВ
|
2 759 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 957 000,00
UAH з ПДВ
|
2 957 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛФЛЕКС" |
3 190 510,00
UAH з ПДВ
|
3 190 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ #3535403651 |
Рішення скасоване |
2 423 050,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:09
|
ФОП КОЗЮКОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ #3535403651 |
Відхилено |
2 423 050,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:10
|
ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2217712467 |
Переможець |
2 759 450,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 11:05
|
FOP ChEKhONIa N.O. Dohovir 160323-05E.zip | укладений |
17 березня 2023 11:04
|