Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” |
Код ЄДРПОУ: | 02066769 |
Місцезнаходження: | 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070 |
Контактна особа: |
Корелова Тетяна Анатоліївна 380669398066 tender@khai.edu |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2023 08:02 |
Очікувана вартість: | 288 744,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 443,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 7 (сім) банківських днів з моменту належної поставки Товару. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 14:49 |
Повідомлення про зміни до ТД.docx | |
27 лютого 2023 14:49 |
022 ТД М'ясо Нова редакція.docx | |
20 лютого 2023 17:43 |
022 Проект договора М'ясо.docx |
27 лютого 2023 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2023 14:49 |
Повідомлення про зміни до ТД.docx
|
|||
27 лютого 2023 14:49 |
022 ТД М'ясо Нова редакція.docx
|
|||
20 лютого 2023 17:43 |
022 Проект договора М'ясо.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У Додатку № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ", встановлено такі вимоги:
- Печінка яловича (заморожена) в блоках ІV типу згідно вимог ГСТУ 46.019-2002
- Лопаткова частина свиняча (заморожена) з знежилованого м’яса свинини нежирної (із м’яса лопаткової частини, зовнішній шар сала не більше 0,5 см вагою від 1,5 до 3.5 кг) в блоках ІV типу згідно вимог ГСТУ 46.019-2002
- М'ясо яловичини вищого ґатунку (заморожене) із знежилованого м’яса яловичини (вагою від 0,7кг до 2кг) вищого сорту в блоках ІV типу згідно вимог ГСТУ 46.019-2002).
Встановлення таких вимог суттєво знижує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення відповідності товару виключно ГСТУ є дискримінаційною вимогою, оскільки в Україні, станом на теперішній час, відповідно до Закону України «Про стандартизацію», існує також такий вид нормативного документу, як ТУ (технічні умови) - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Відповідно до чинного законодавства, вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію. Отже, продукція, що вироблена за ТУ, ТУУ, не може документально і якісно відрізнятися від продукції, виробленої за ДСТУ або ГСТУ.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, шляхом внесення змін щодо можливості постачання товару, якість якого відповідає не тільки ГСТУ або ДСТУ, а також ТУУ, ТУ за наступними номенклатурними позиціями предмета закупівлі:
- Печінка яловича (заморожена)
- Лопаткова частина свиняча (заморожена)
- М'ясо яловичини вищого ґатунку (заморожене).
ГСТУ або ДСТУ дає не тільки якісні характеристики товару, але і способи контролю або перевірки якості товару, який поставляється. Товар, що виготовлений згідно ТУ або ТУ У, по якості може бути таким же або навіть і краще, але іншим.
Товар виготовлений за ТУ або ТУ У може мати додаткові характеристики: оброблений у такий спосіб, що сприяє його зберіганню, або додавання додаткових інгредієнтів, або проведенню додаткових термічних процесів, окрім процесів охолодження або заморожування. ТУ і ТУ У в більшості випадків - це конкретна документація конкретного виробника, яка є його інтелектуальною власністю, що не дає змоги перевірити: які інгредієнти входять або не входять в запропонований ним товар.
Також потрібно зазначити, що зареєстрований ТУ або ТУ У, як правило, є інформацією з обмеженим доступом (комерційна таємниця), що ускладнює або робить неможливим вільний доступ до нього замовника або інших учасників. Саме тому замовник вимагає від учасників товар, якій відповідає вимогам стандарту, що є загальнодоступним. Замовник не може написати, що товар має відповідати будь-якому ТУ (це очевидно). Повинен бути вказаний певний стандарт. У замовника на момент складання тендерної документації та даний час, окрім ГСТУ, немає доступу до інших стандартів.
Якщо товар виготовлено по ТУ, то виробник може підтвердити його якість сертифікуючи його нормам ДСТУ або ГСТУ.
У тендерній документації (розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлено таку вимогу:
«1.5.В Для всіх учасників незалежно від їх організаційно-правової форми
З метою підтвердження відсутності обставин, які зазначені у підпункті 1.6.3 пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації учасники повинні надати:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що є актуальним на дату завантаження тендерної пропозиції учасника».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В грудні 2022 року доступ до порталу електронних сервісів Мін'юсту було відновлено, отже станом на теперішній час замовник має змогу самостійно отримати інформацію про учасника, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, шляхом здійснення безкоштовного запиту на відповідній сторінці сайту Міністерства юстиції України за посиланням - https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
Додатково слід зауважити, що замовник має можливість отримати таку інформацію безкоштовно. Разом з тим, за отримання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасник має сплатити адмінзбір у розмірі 100грн.
Таким чином встановлення замовником вимоги щодо надання учасником саме Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (що є актуальним на дату завантаження тендерної пропозиції учасника), за отримання якого справляється плата, є безпідставним та призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, шляхом виключення вимоги про надання учасниками Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що є актуальним на дату завантаження тендерної пропозиції учасника.
У тендерній документації (розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлено таку вимогу:
«1.7. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4 розділу ІІІ цієї тендерної документації».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пп.2 п.1 Постанови Кабінету міністрів України від 24 травня 2022 р. № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування користувачами електронних довірчих послуг дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Отже обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення.
Таким чином, встановлена в тендерній документації вимога про те, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі є дискримінаційною та призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників торгів.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, шляхом внесення змін, стосовно передбачення можливості для учасників торгів надавати свою тендерну пропозицію, яка містить накладений удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000038 ● 433bcb6af235478c9efeeebbc5eb9450
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 21:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 №86
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 №86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-02-20-013837-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-30 13:28:54
Запит про надання пояснень
Ректору
Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Нечипоруку Миколі Васильовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича (заморожена), Лопаткова частина свиняча (заморожена), М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене), Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена), Філе курчат-бройлерів охолоджене)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-013837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 16:01:21
На підставі яких документів визначалися: розмір витрат, технічні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Розмір витрат визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року методом порівняння ринкових цін. Інформація для розрахунку очікуваної вартості взята з загальнодоступних відкритих джерел інформації (трьох сайтів торгівельних мереж м. Харкова) та комерційної пропозиції від постачальника продукції, яка надійшла як розсилка на електронну пошту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються на підставі діючих державних нормативних документів ДСТУ і ГСТУ, які дозволяють характеризувати технічні і якісні характеристики, а також надають методи контролю якості запропонованого предмету закупівлі та Технічних карт для виготовлення страв згідно з рецептурною книгою для харчування студентів і учнів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті за посиланням: https://khai.edu/ua/university/publichna-informaciya/gosudarstvennye-zakupki/tovari/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку Замовником були здійснені наступні заходи: - для подальшого недопущення встановлених у Висновку порушень в типову тендерну документацію внесені відповідні зміни щодо обов’язкового зазначення виразу "або еквівалент", якщо в тендерній документації є необхідними та існують посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти тощо, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами або національними стандартами, нормами та правилами, а також посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес тощо; - з метою притягнення до відповідальності уповноваженій особі наказом від 27.04.2023 року № 591-ВК оголошено догану.
2023-04-28 16:27:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ |
275 775,00
UAH з ПДВ
|
275 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Охтирська мясна компанія" |
276 639,00
UAH з ПДВ
|
276 639,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ #2938008118 |
Переможець |
275 775,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:31
|
Додаткова № 1 до Т08-23-Т.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 11:48
|
Договор Т08-23-С М'ясо.pdf | укладений |
21 березня 2023 11:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Печінка яловича (заморожена) | 200 | кілограм |
72,00
UAH
|
Лопаткова частина свиняча (заморожена) | 150 | кілограм |
165,00
UAH
|
М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене) | 100 | кілограм |
210,00
UAH
|
Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена) | 150 | кілограм |
52,00
UAH
|
Філе курчат-бройлерів охолоджене | 1500 | кілограм |
138,55
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичних потреб |
Номер договору про закупівлю: | Т08/23-С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Печінка яловича (заморожена) | 141.3 | кілограм |
72,00
UAH
|
Лопаткова частина свиняча (заморожена) | 150 | кілограм |
165,00
UAH
|
М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене) | 100 | кілограм |
210,00
UAH
|
Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена) | 98 | кілограм |
52,00
UAH
|
Філе курчат-бройлерів охолоджене | 590.366 | кілограм |
138,55
UAH
|