Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 12:04 |
Очікувана вартість: | 82 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 822 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 466 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається учасниками для участі у процедурі закупівлі (Додаток 9 тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2466000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконавець (переможець процедури закупівлі) на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 5 (п’ять) відсотків від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії такої банківської гарантії протягом строку дії договору закупівлі та додатково 1 (один) місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 10 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Традиційно аудиторські послуги закуповуються на два роки: 2023-2024 рр. У зв’язку із зростанням кількості підприємств, що є частиною Групи Нафтогаз, кількість компаній, що підлягатиме аудиту в цьому циклі також зросла – з 27 до 40.
Основними завданнями, які мають бути реалізовані, є аудит річної окремої фінансової звітності, огляд проміжної окремої фінансової звітності, аудит річної консолідованої фінансової звітності, огляд скороченої проміжної консолідованої фінансової звітності, а також супроводження випуску єврооблігацій.
Необхідність аудиту зумовлена такими вимогами:
● Згідно з Розділом IV Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" НАК "Нафтогаз України" зобов’язаний проводити аудит окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої згідно з міжнародними стандартами фінансової звітності;
● Кредитним договором, укладеним між НАК "Нафтогаз України" та Kondor Finance PLC (договір, за яким випущені Єврооблігації), передбачено подання консолідованої фінансової звітності перевіреної аудитором. В розумінні даного договору аудитором може бути міжнародно визнана фірма аудиторів;
● Положеннями інших кредитних договорів, укладеними компаніями Групи.
Порушення вказаних вимог може призвести до санкцій, які вплинуть на фінансову стабільність Компанії.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за цим Договором здійснюються поетапно відповідно до Додатку 1 до Договору у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату. Обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6, або за іншою письмово повідомленою Замовником адресою. Загальний строк надання послуг: до 01 грудня 2025 року, строки надання послуг за окремими етапами визначені в Завданні (Додаток 1 до договору). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 14:07 |
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція.pdf | |
27 лютого 2023 14:07 |
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги.docx | |
20 лютого 2023 17:01 |
Опитувальник ЮО.xls | |
20 лютого 2023 17:01 |
Опитувальник ФО.xls | |
20 лютого 2023 17:01 |
Договір Аудиторські послуги.docx |
27 лютого 2023 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2023 14:07 |
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція.pdf
|
|||
27 лютого 2023 14:07 |
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги.docx
|
|||
20 лютого 2023 17:01 |
Опитувальник ЮО.xls
|
|||
20 лютого 2023 17:01 |
Опитувальник ФО.xls
|
|||
20 лютого 2023 17:01 |
Договір Аудиторські послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши умови тендерної документації, маємо зауваження до вимоги:
3. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог п.2 Розділу І Додатку 3)
Скан-копії/електронні копії сертифікатів/свідоцтв працівників Учасника ТА/АБО
Інформаційна довідка Аудиторської палати України про включення до Реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ “Аудитори” (не менш як 5 працівників), наведених в довідці, що визначають їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України відповідно до наказу від 19.09.2018 №766 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності;Скан-копія сертифікату аудитора Керівника проекту, наданого Аудиторською Палатою України….;
Пояснення:
Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» аудитори, строк чинності сертифікатів яких не закінчився до дати введення (01.10.2018 р.) в дію цього Закону, вважаються такими, які підтвердили кваліфікаційну придатність до провадження аудиторської діяльності та набули практичний досвід у порядку, визначеному цим Законом, та підлягають обов’язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру.
В той же час з 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правових засад провадження аудиторської діяльності в Україні» від 20 вересня 2022 року № 2597-IX, яким внесені зміни до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон).
Відповідно до Закону, держателем та адміністратором Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (далі – Реєстр) з 01 січня 2023 року є Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, який забезпечує створення, функціонування та ведення Реєстру, а також здійснює його адміністрування.
У зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності для підтверження вищезначеної вимоги Замовник може запросити від Учасника копію довідки від Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка підтверджує включення аудиторів до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності.
Дякую.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000017 ● a02bd3482b6044baa04f2d284148f8e0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-20-013378-a 20.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-13 14:32:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аудиторських послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-20-013378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону, визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 11:50:29
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.04.2023 надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) планується здійснити закупівлю Аудиторських послуг. Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 5 відповідно).
Необхідність проведення аудиту річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності передбачено:
• ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV;
• ст. 110 Закону України “Про акціонерні товариства” від 27.07.2022 №2465-IХ;
• ст.126 Закону України “Про ринки капіталу та організовані товарні ринки” від 23.02.2006 №3480-IV;
• положеннями кредитних договорів Компанії.
Послуги з огляду проміжної окремої фінансової звітності планується закуповувати з метою потенційного випуску, розміщення та або реструктуризації корпоративних облігацій. Відповідно до Положення про порядок здійснення емісії облігацій підприємств, облігацій міжнародних фінансових організацій та їх обігу, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР) від 27.12.2013 №2998, для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій необхідно подати до НКЦПФР серед інших документів: 1) фінансову звітність, складену за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій, засвідчену підписами та печатками емітента й аудитора (аудиторської фірми); 2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи, складені відповідно до нормативно-правового акту НКЦПФР, що встановлює вимоги до аудиторського висновку, що подається до реєструвального органу.
Необхідність в проведенні огляду проміжної скороченої консолідованої фінансової звітності передбачена положеннями Кредитного договору. Згідно положень цього договору Компанія зобов’язана надати інвесторам проміжну скорочену консолідовану фінансову звітність разом зі звітом аудитора про огляд такої звітності протягом 120 днів після закінчення піврічного звітного періоду.
Послуги із супроводження випуску єврооблігацій плануються до закупівлі у рамках потенційного випуску, розміщення та або реструктуризації корпоративних облігацій. До пакету документів, необхідних для підготовки для такого випуску, мають входити: 1) фінансова звітність, складена за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для випуску єврооблігацій; 2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи; 3) листи-підтвердження, що підготовані для надання банкам-організаторам випуску єврооблігацій на основі даних консолідованої фінансової звітності; 4) перегляд іншої інформації Проспекту емісії, підготовленої для цілей випуску єврооблігацій.
З метою оптимізації витрат на аудиторські послуги, закупівлю аудиторських послуг планується здійснити на два звітні періоди – 2023 та 2024 роки.
Терміни надання послуг за договором базуються на вимогах законодавства та інших документів, що регулюють терміни випуску облігацій. Вимоги до аудиторського висновку встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” від 21.12.2017 №2258-VIII.
Вимога щодо складання аудиторського звіту українською та англійською мовами зумовлена тим, що фінансова звітність складається та оприлюднюється українською та англійською мовами (на запит іноземних інвесторів та рейтингових агенцій).
Очікувану вартість закупівлі Аудиторських послуг було визначено виходячи з даних, які було отримано Компанією у відповідь на запит цінових пропозицій від потенційних учасників торгів (скан-копії комерційних пропозицій додаються).
Очікувана вартість (ОВ) закупівлі була визначена як мінімальна вартість згідно отриманих комерційних пропозицій:
1) ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги» - 126 000 000 грн.;
2) ПрАТ «Делойт енд Туш ЮСК» - 82 200 000 грн.;
3) ТОВ «PricewaterhouseCoopers (Аудит)» - 84 000 000 грн.
ОВ = МІН(82 200 000; 84 000 000; 126 000 000). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена по мінімальній ціні вищезазначених джерел та становить 82 200 000 грн з ПДВ.
Додатково повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Компанією оприлюднено відповідну інформацію на власному веб-сайті www.naftogaz.com. З такою інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://www.naftogaz.com/technical_and_qualitative_justification.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" |
56 959 200,00
UAH з ПДВ
|
56 959 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" |
73 750 000,00
UAH з ПДВ
|
73 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" #20197074 |
Відхилено |
56 959 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 17:17
|
|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" #21603903 |
Переможець |
73 750 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2024 09:10
|
Додаткова угода від 01.08.2024 №3.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 12:17
|
Додаткова угода від 21.03.2024 №2.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 15:23
|
Додаткова угода від 20.09.2023 №1.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 15:51
|
Договір від 29.06.2023 №14-839-23.pdf | укладений |
30 червня 2023 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку із продовженням строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (відповідно до додатку 1) без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/839/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку із продовженням строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (відповідно до додатку 1 до цієї додаткової угоди) без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/839/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зазначених в Додатку 1. |
Номер договору про закупівлю: | 14/839/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |