Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір,канцелярські товари)
Очікувана вартість
285 946,00 UAH
UA-2023-02-20-001710-a ● 013341bf4a0244b2a193b5ed358b6ea7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485511 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, будинок 40 |
Контактна особа: |
Кубарська Наталія Іванівна 380961649600 kubarska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 285 946,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
20 березня 2023 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 3.docx | |
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 1.docx | |
20 березня 2023 08:29 |
Зміни до додатку № 1.docx | |
20 березня 2023 08:29 |
ТД папір та канцтовари.docx | |
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 2.docx | |
23 лютого 2023 14:57 |
протокол № 13.PDF | |
23 лютого 2023 14:56 |
Зміни до додатку № 1.docx | |
23 лютого 2023 14:56 |
Додаток 1.docx | |
20 лютого 2023 10:00 |
ТД папір та канцтовари.docx | |
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 3.docx | |
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 2.docx | |
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 1.docx |
20 березня 2023 08:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
20 березня 2023 08:29 |
Зміни до додатку № 1.docx
|
|||||||||
20 березня 2023 08:29 |
ТД папір та канцтовари.docx
|
|||||||||
20 березня 2023 08:29 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
23 лютого 2023 14:57 |
протокол № 13.PDF
|
|||||||||
23 лютого 2023 14:56 |
Зміни до додатку № 1.docx
|
|||||||||
23 лютого 2023 14:56 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
20 лютого 2023 10:00 |
ТД папір та канцтовари.docx
|
|||||||||
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
20 лютого 2023 10:00 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 23 лютого 2023 09:40
Документи, згідно Лота 1
Шановний замовник, просимо вас надати роз'яснення, стосовно, документів, які необхідно надати на підтвердження відповідності запропонованого товару по Лоту 1? У Додатку 1 до тендерної документації, зазначені документи тільки для Лота 2? На Лот 1 потрібно надавати документи, які підтверджують відповідність вашим вимогам? Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2023 15:01
Шановний потенційний Учаснику, Ваша вимога опрацьована, внесено зміни до додатку № 1 (лот № 1-папір для друку) тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 23 лютого 2023 16:36
дискримінаційні вимоги до паперу для друку
Детальний опис наведено у вкладених файлах
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2023 15:11
Шановний потенційний Учаснику! Вашу вимогу щодо скасування внесених змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі розглянуто. Потреба внесених змін виникла виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб організації та забезпечення належних умов експлуатації оргтехніки. Такий підхід дозволить збільшити термін служби офісної техніки і отримати максимальну якість за оптимальні гроші.
Також звертаємо увагу на те, що посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку відсутні, тобто, технічні характеристики предмету закупівлі надають можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. Ознак обмеження добросовісної конкуренції та дискримінаційних вимог до учасників не вбачаємо.
Також звертаємо увагу на те, що посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку відсутні, тобто, технічні характеристики предмету закупівлі надають можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. Ознак обмеження добросовісної конкуренції та дискримінаційних вимог до учасників не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 24 лютого 2023 21:45
вимога щодо Лоту 2 канцтоварів
Доброго дня!
На нашу думку присутні дискримінаційні вимоги у Додатку 1 до Лоту 2 канцелярські товари. Будь ласка, розгляньте та внесіть відповідні зміни
Дякуємо
На нашу думку присутні дискримінаційні вимоги у Додатку 1 до Лоту 2 канцелярські товари. Будь ласка, розгляньте та внесіть відповідні зміни
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2023 09:29
Шановний потенційний Учаснику, Ваша вимога опрацьована,і зміни до Додатку №2 будуть внесені у встановлені законодавством строки.
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 21 березня 2023 16:30
Дискримінаційні технічні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-20-001710-a на закупівлю код ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя інше (папір для друку та канцелярські товари) Лот № 1-папір для друку, де Замовником виступає Управління соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, нами було виявлено, що технічні параметри до Паперу для друку, формат - А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку, формат - А4, а саме: Непрозорість, % (ISO 2471) не менше 93 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2023 16:40
Повідомляємо, що всі зміни до технічних характеристик предмету закупівлі (додаток № 1 до тендерної документації) внесені Замовником на виконання рішення органу оскарження-АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-20-001710-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 24 лютого 2023 17:50
Дата подання: 24 лютого 2023 17:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:54
Рішення від 28.02.2023 № 2342.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.03.2023 № 2839.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 12:51
Рішення від 08.03.2023 № 2839.pdf
Дата публікації: 13 березня 2023 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено всі необхідні зміни відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг та порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 року № 2839-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 20 березня 2023 08:36
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір для друку |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні характеристики в додатку 1
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 244 298,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 222,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1130 стоп.пап
Папір для друку
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, м. Київ, проспект Повітрофлотський, будинок 40
Дата доставки:
10 травня 2023
—
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної та відвантаження товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 23 лютого 2023 09:40
Документи, згідно Лота 1
Шановний замовник, просимо вас надати роз'яснення, стосовно, документів, які необхідно надати на підтвердження відповідності запропонованого товару по Лоту 1? У Додатку 1 до тендерної документації, зазначені документи тільки для Лота 2? На Лот 1 потрібно надавати документи, які підтверджують відповідність вашим вимогам? Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2023 15:01
Шановний потенційний Учаснику, Ваша вимога опрацьована, внесено зміни до додатку № 1 (лот № 1-папір для друку) тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 23 лютого 2023 16:36
дискримінаційні вимоги до паперу для друку
Детальний опис наведено у вкладених файлах
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2023 15:11
Шановний потенційний Учаснику! Вашу вимогу щодо скасування внесених змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі розглянуто. Потреба внесених змін виникла виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб організації та забезпечення належних умов експлуатації оргтехніки. Такий підхід дозволить збільшити термін служби офісної техніки і отримати максимальну якість за оптимальні гроші.
Також звертаємо увагу на те, що посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку відсутні, тобто, технічні характеристики предмету закупівлі надають можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. Ознак обмеження добросовісної конкуренції та дискримінаційних вимог до учасників не вбачаємо.
Також звертаємо увагу на те, що посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку відсутні, тобто, технічні характеристики предмету закупівлі надають можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. Ознак обмеження добросовісної конкуренції та дискримінаційних вимог до учасників не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2023-02-20-001710-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 21 березня 2023 16:30
Дискримінаційні технічні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-20-001710-a на закупівлю код ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя інше (папір для друку та канцелярські товари) Лот № 1-папір для друку, де Замовником виступає Управління соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, нами було виявлено, що технічні параметри до Паперу для друку, формат - А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку, формат - А4, а саме: Непрозорість, % (ISO 2471) не менше 93 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2023 16:40
Повідомляємо, що всі зміни до технічних характеристик предмету закупівлі (додаток № 1 до тендерної документації) внесені Замовником на виконання рішення органу оскарження-АМКУ.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2023-02-20-001710-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 24 лютого 2023 17:50
Дата подання: 24 лютого 2023 17:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:54
Рішення від 28.02.2023 № 2342.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.03.2023 № 2839.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 12:51
Рішення від 08.03.2023 № 2839.pdf
Дата публікації: 13 березня 2023 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено всі необхідні зміни відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг та порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 року № 2839-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 20 березня 2023 08:36
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 09:10 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 квітня 2023 01:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до протоколу доручень № 9 від 22.02.2023 року, напрацьованого під час наради з обговорення оперативних питань Київської міської військової адміністрації щодо передачі повноважень фронт-офісу Управління соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації до Управління (Центру) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, яким передбачено зменшення виконання функцій управління та штатних одиниць установи, що привело до зміни потреби в предметі закупівлі. |
Документи:
22 березня 2023 09:09
|
Електронний підпис |
22 березня 2023 09:08
|
протокол № 17.PDF |