Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП УСЗН Вишгородської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03193815 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., місто Вишгород, вул.Набережна 6 А |
Контактна особа: |
Новгородська Тетяна Антонівна +380459623870 ipce1372@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 190 089,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 950,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2023 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 18:18 |
тд вт з особливостями_вишгород.docx | |
17 лютого 2023 18:18 |
тд вт з особливостями_вишгород.docx |
20 лютого 2023 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 18:18 |
тд вт з особливостями_вишгород.docx
|
|||
17 лютого 2023 18:18 |
тд вт з особливостями_вишгород.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що згідно з закупівлею ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області) передбачається харчування виключно дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи (статус встановлюється згідно з законодавством). До переліку закладів, які викладені у Додатку №2 до тендерної документації, внесені виключно заклади загальної середньої освіти, які розташовані на територіях радіоактивного забруднення.
Водночас вважаємо за необхідне довести до Вашого відома, що інші замовники можуть здійснювати закупівлі послуг з харчування дітей відповідно до наявних програм та виділених обсягів фінансування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000032 ● bec9a3072d834321bdfa8e73a3bb6824
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:13 |
01.06.2023 № 129
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від _01.06.2023__ № _129_
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-02-17-012955-a 17.02.2023 ДП УСЗН Вишгородської РДА
Код ЄДРПОУ: 03193815 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 12:55:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-012955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-09 17:26:25
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснення
На виконання ЗУ «Про публічні закуплі»№922-VIII від 25 грудня 2015 року, , а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та забезпечення потреб територіальних громад – Іванківської та Поліської , та враховуючи постанову КМУ №1178 від 12.10.2022 року, управління провело закупівлі послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області .
Враховано , які кошторисні призначення за напрямом «Безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» бюджетної програми 2501530 « Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини» визначено, оскільки розрахунок потреби на 2023 рік було проведено на підставі даних 2022 року.
Управлінням було надіслано запити до відділів освіти громад для визначення кількості діто – днів. Враховано періоди та форми проведення навчального процесу.
Очікувана вартість була розрахована враховуючи, що послуги з харчування дітей повинні надаватися по трьом віковим категоріям (6-10, 10-14, 14-18 років) та полягають у забезпеченні харчуванням (обідом) в межах норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258 (додаток №3), та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116, а також з урахуванням середньостатистичної вартості набору продуктів харчування, який забезпечує дотримання денної норми харчування дитини за віком.
Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , вона викладена в додатку 2 до тендерної документації разом з оголошенням про проведення відкритих торгів.
З повагою,
Уповноважена особа Тетяна НОВГОРОДСЬКА
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-06-20 14:32:50
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області» за 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-012955-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- проведеним аналізом встановлено, що за даними електронної системи очікувана вартість закупівлі за процедурою ID: UA-2023-02-17-012955-a складає 8 190 089,20 грн без ПДВ, при тому, що сума очікуваної вартості предмета закупівлі за даними плану UA-P-2023-02-17-005977-a складає
8 690 089,20 грн.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину зазначених розбіжностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-09 17:32:02
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснення
На виконання ЗУ «Про публічні закуплі»№922-VIII від 25 грудня 2015 року, , а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та забезпечення потреб територіальних громад – Іванківської та Поліської , та враховуючи постанову КМУ №1178 від 12.10.2022 року, управління провело закупівлі послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, що розташовані на територіях радіоактивного забруднення Вишгородського району Київської області .
Враховано , які кошторисні призначення за напрямом «Безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» бюджетної програми 2501530 « Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини» визначено, оскільки розрахунок потреби на 2023 рік було проведено на підставі даних 2022 року.
Управлінням було надіслано запити до відділів освіти громад для визначення кількості діто – днів. Враховано періоди та форми проведення навчального процесу.
Очікувана вартість була розрахована враховуючи, що послуги з харчування дітей повинні надаватися по трьом віковим категоріям (6-10, 10-14, 14-18 років) та полягають у забезпеченні харчуванням (обідом) в межах норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258 (додаток №3), та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116, а також з урахуванням середньостатистичної вартості набору продуктів харчування, який забезпечує дотримання денної норми харчування дитини за віком.
Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , вона викладена в додатку 2 до тендерної документації разом з оголошенням про проведення відкритих торгів.
З повагою,
Уповноважена особа Тетяна НОВГОРОДСЬКА
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-21 11:20:10
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснення
Відповідно до ЗУ «Про публічні закуплі»№922-VIII від 25 грудня 2015 року, а саме пункту 4 частини 2 статті 4, у річному плані закупівлі було вказано очікувану вартість предмета закупівлі, що опубліковано планом UA-Р-2023-02-17-005977-а, але відповідно до затвердженого розміру бюджетного призначення за напрямом «Безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» бюджетної програми 2501530 « Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини» на 2023 рік , та враховуючи виконання договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти від 03.10.2022 року №114 (20 % пролонгації на 2023 рік), було внесено зміни на виконання пункту 4 частини 2 статті 21 до оголошення про проведення відкритих торгів, що й відображено за даними електронної системи UA-2023-02-17-012955-а.
З повагою,
Уповноважена особа Тетяна НОВГОРОДСЬКА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення
2023-06-29 16:22:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 3 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей та вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ШКОЛЯРИК" |
8 124 500,96
UAH
|
8 124 500,96
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШКОЛЯРИК" #31071286 |
Переможець |
8 124 500,96
UAH
|
27 лютого 2023 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:47
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:04
|
Додаткова угода (пролонгація) (1).docx | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:51
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:08
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 13:25
|
Договір _ 4 від 06.03.2023.PDF | укладений |
06 березня 2023 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та враховуючи пункт 10.2 розділу Х Договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | необхідність проведення харчування дітей |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшенняціни |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |