Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2023 16:02 |
Очікувана вартість: | 7 299 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 498,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар на здійснюється умовах 100% післяплати протягом 365 календарних днів після підписання Сторонами видаткових накладних. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 16:39 |
Додаток 4 до тендерної документації (Цінова пропозиція).docx | |
17 лютого 2023 16:39 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
17 лютого 2023 16:39 |
Тендерної документації (без аукціону).docx | |
17 лютого 2023 16:39 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліф. критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
17 лютого 2023 16:39 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000032 ● c1b45a68052b40838dfbbfb4ac15abb8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2023
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.05.2023 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-02-17-012366-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 14:51:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Теплолічильник ультразвуковий одноканальний» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-012366-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «НВФ «Ерго Мера» на відповідність тендерній документації КП Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 17.02.2023 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 17:52:38
Щодо надання пояснень на запит
На запит Північний офіс Держаудитслужби (обл.) від 24.05.2023 року у межах проведення моніторингу закупівлі:Теплолічильник ультразвуковий одноканальний. (ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID:UA-2023-02-17-012366-a), КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго надає наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» були визначені на підставі реальних потреб та з урахуванням вимог визначених частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, враховуючи викладене, замовник самостійно, з залученням фахівців відповідальних підрозділів підприємства, визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
При формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» керується примірною методикою, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка має рекомендаційний характер та самостійно визначає методику здійснення відповідного обґрунтування. Очікувана вартість предмета закупівлі вищезазначеної закупівлі визначена шляхом порівняння ринкових цін, а також аналізом закупівельних цін попередніх закупівель.
2. Рішенням УО від 16.03.2023 р. відповідно п. 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Учасником.
Додатки:
1.Звіт про очікувану вартість предмета закупівлі
2. Скан-копія Протоколу УО від 16.03.2023 р.
3. Скан-копія Протоколу УО від 17.02.2023 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер" |
4 151 979,00
UAH з ПДВ
|
4 151 979,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП «НВФ «Ерго Мера» |
7 299 600,00
UAH з ПДВ
|
7 299 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер" #32530538 |
Відхилено |
4 151 979,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 18:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 березня 2023 00:00
|
ПП «НВФ «Ерго Мера» #41897682 |
Переможець |
7 299 600,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2023 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 11:54
|
Дог.№424-23-26 від 27.03.2023р.(Теплолічильник ультразвуковий одноканальний).pdf | укладений |
27 березня 2023 11:50
|