Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бородянський центр СПР |
Код ЄДРПОУ: | 20577606 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул.Центральна 228 |
Контактна особа: |
Присяжнюк Лідія Василівна +380457756511 anna_marine@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 620 934,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 104,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку на подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23104.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту виконання робіт (надання послуг) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 16:28 |
ТД послуги інженера- консультант Реконструкція Бородянського центру.pdf | |
17 лютого 2023 16:28 |
Додаток _ 5 проект Договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000057 ● 2b8112921f174c25a20a5652e3138173
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.05.2023 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 24.05.2023 № 29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-012242-a, 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:37:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-012242-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-02-17-012242-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С. ПРОЕКТ», так як ним не надано квитанцію про прийняття звіту – повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни, надання якої передбачено Додатком 4 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 20:57:24
надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-012242-а) постала необхідність надати пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-02-17-012242-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С. ПРОЕКТ», так як ним не надано квитанцію про прийняття звіту – повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни, надання якої передбачено Додатком4 до тендерної документації?
На поставлені питання Замовник надає наступні пояснення:
Очікувана вартість послуг інженера-консультанта по даній закупівлі визначено згідно Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням Зміни №2, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.12.2022р. №244 п.4.32, в розмірі, що зазначена в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228», після отримання позитивного експертного звіту на проєктну документацію від Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Власний вебсайт для оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель у Замовника відсутній.
Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» через не надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни, у зв’язку з тим, що повідомлення про прийняття на роботу Хлєбнікової Н.В. було надано на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку, що виключає можливість отримати квитанції, відповідно до Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., якою затверджено Порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу (в редакції чинній на дату подання повідомлення про прийняття працівників на роботу).
Уповноважена особа Ірина ЗАБРОЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 10:33:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-012242-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- на підставі чого Замовником зроблено висновок, що ТОВ «В. С. ПРОЕКТ» надано повідомлення про прийняття на роботу Хлєбнікової Н.В. на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку, що виключає можливість отримати квитанції, так як, в складі тендерної пропозиції відсутній лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз’яснення державних органів (п.п.5.4 п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), щодо не надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 18:06:28
пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-012242-a) постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - на підставі чого Замовником зроблено висновок, що ТОВ «В. С. ПРОЕКТ» надано повідомлення про прийняття на роботу Хлєбнікової Н.В. на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку, що виключає можливість отримати квитанції, так як, в складі тендерної пропозиції відсутній лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз’яснення державних органів (п.п.5.4 п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), щодо не надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни?
На поставлене питання Замовник надає наступні пояснення:
На вимогу Замовника щодо надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу- сертифікованого провідного інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості Бичек Дениса Павловича, сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) Шандрик В’ячеслава Івановича або надати відповідний лист-роз’яснення Учасником тендеру було надане лист-роз’яснення на Шандрика В.І. та Бичек Д.П. Окремо надано було Замовникові додатково лист-роз’яснення на Хлєбнікову Наталію Василівну. На підтвердження прийняття Хлєбнікової Н.В. на роботу на посаду інженера з проектно-кошторисної роботи у тендерній документації наданий наказ від 13.06.2017р. з повідомленням про прийняття працівника на роботу та наказ від 30.11.2017р. У 2017 р. відповідно до Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., якою затверджено Порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу дійсно була передбачена можливість надання на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Замовник керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де з одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність, враховуючи дію правового режиму воєнного стану в Україні та той факт, що у 2017 р. дійсно було передбачено нормами чинного законодавства можливість надання повідомлення про прийняття на роботу на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку та відсутність будь-яких зауважень до тендерної документації Учасника Замовником було прийняте рішення про оголошення єдиного Учасника переможцем.
Уповноважена особа Ірина ЗАБРОЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усуненя порушення
2023-06-20 17:33:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" |
3 649 800,00
UAH з ПДВ
|
3 649 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" #35931274 |
Переможець |
3 649 800,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 16:58
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:33
|
Додаткова угода _ 2 від 27.12.23р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 15:49
|
Додаткова угода _ 1 від 07.06.23р. до Договору 02-2023.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 16:08
|
Договір | зміни до договору |
22 березня 2023 16:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги інженера – консультанта по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Бородянка, вул. Центральна, 228» | 1 | послуга |
3 649 800,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункових реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги інженера – консультанта по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Бородянка, вул. Центральна, 228» | 1 |
3 649 800,00
UAH
|