Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Очікувана вартість
14 625 445,00 UAH
UA-2023-02-17-011925-a ● b2eec071344d4aa1a8b4ef913167df77
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 43968090 |
Місцезнаходження: | 79003, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Стрийська, 35 |
Контактна особа: |
Юрчак Орест Романович +380322973536 dpslvivl@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 625 445,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 127,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79026, Україна, Львівська область, згідно додатку, згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 16:07 |
Тенд.Док.(5-6).pdf | |
17 лютого 2023 16:07 |
Тенд.Док.(1-4).pdf | |
17 лютого 2023 16:07 |
Тендерна Документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат Ворд
Дата подання: 19 лютого 2023 22:18
Дата відповіді: 21 лютого 2023 16:09
Шановний Замовнику !
Завантажте будь ласка для сручності тендерну документацію в Форматі ворд .
Відповідь: Шановний Учаснику!
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Замовником завантажено тендерну документацію в одному з вищевказаних форматів, що не являється порушенням.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Замовником завантажено тендерну документацію в одному з вищевказаних форматів, що не являється порушенням.
Вимога
Дата подання: 19 лютого 2023 22:22
Дата відповіді: 21 лютого 2023 16:14
Дорий вечір ! Попередній задавач питання прав. Шановний Замовнику Ви дивились , яку Ви завантажуєте тендерну документацію ???? Нечітке зображення , якісь лінії. !!!!!
Невже це Ви навмисно так зробили ???
Як робити тендерну пропозицію ? Все передруковувати за Вашим текстом.? !
Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Сподіваємось на зміну зображення Тендерної документації !!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Замовником завантажено тендерну документацію в одному з вищевказаних форматів, що не являється порушенням.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Замовником завантажено тендерну документацію в одному з вищевказаних форматів, що не являється порушенням.
Уточнення вимог ТД
Дата подання: 21 лютого 2023 10:42
Дата відповіді: 22 лютого 2023 23:33
Добрий день. У ТД зазначено, що аналогічним договором вважається договір на надання послуг із комплексного обслуговування МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ. Ваше тлумачення цього поняття? Дайте чітку відповідь. Чи обов'язково повинно бути зазаначено в предметі договору обслуговування МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ? Чи відповідє договір з надання послуг із комплексного обслуговування приміщень та прибудинкових територій з відповідним кодом ДК 021:2015- 70330000-3 вашій вимозі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Так, договір з надання послуг із комплексного обслуговування приміщень та прибудинкових територій з відповідним кодом ДК 021:2015-70330000-3 відповідає нашій вимозі.
Так, договір з надання послуг із комплексного обслуговування приміщень та прибудинкових територій з відповідним кодом ДК 021:2015-70330000-3 відповідає нашій вимозі.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2023 11:01
Дата відповіді: 22 лютого 2023 23:35
Добрий день. Вимога замовника щодо акту огляду всіх об'єктів є дискримінаційною .Просимо надати посилання на нормативний документ яким кирується замовник щодо надання такої вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев, кущів та іншими можливими проблемними питаннями,які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів, робіт та послуг. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з обслуговування майнового комплексу та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта в робочий час Замовника, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник ніяким чином не порушує вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Підготовка та проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Слід зазначити, що комплексне обслуговування майнового комплексу включає в себе послуги з обслуговування електрогосподарства майнового комплексу, внутрішньої мережі майнового комплексу, обслуговування теплового господарства майнового комплексу, обслуговування системи централізованого водопостачання та водовідведення в адміністративних будинках майнового комплексу, обслуговування системи вентиляції в адміністративних будинках майнового комплексу, обслуговування системи кондиціювання повітря в адміністративних будинках майнового комплексу, технічне обслуговування розсувних автоматичних дверей та забезпечення технічного стану адміністративних будинків майнового комплексу та послуги щодо очищення і утримання приміщень та прибудинкових територій в адміністративних будинках майнового комплексу, що робить перелік робіт та послуг достатньо масштабним та складним для прорахунку ціни тендерної пропозиції без попереднього огляду. Згідно додатку №3 до тендерної документації встановлений перелік послуг та періодичність надання, які повинні виконуватись учасником-переможцем протягом дії договору про закупівлю. Відсутність попереднього огляду об’єктів може нести нерозуміння фактичних об’ємів та як результат похибку у прорахунку ціни тендерної пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев, кущів та іншими можливими проблемними питаннями,які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів, робіт та послуг. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з обслуговування майнового комплексу та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта в робочий час Замовника, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник ніяким чином не порушує вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Підготовка та проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Слід зазначити, що комплексне обслуговування майнового комплексу включає в себе послуги з обслуговування електрогосподарства майнового комплексу, внутрішньої мережі майнового комплексу, обслуговування теплового господарства майнового комплексу, обслуговування системи централізованого водопостачання та водовідведення в адміністративних будинках майнового комплексу, обслуговування системи вентиляції в адміністративних будинках майнового комплексу, обслуговування системи кондиціювання повітря в адміністративних будинках майнового комплексу, технічне обслуговування розсувних автоматичних дверей та забезпечення технічного стану адміністративних будинків майнового комплексу та послуги щодо очищення і утримання приміщень та прибудинкових територій в адміністративних будинках майнового комплексу, що робить перелік робіт та послуг достатньо масштабним та складним для прорахунку ціни тендерної пропозиції без попереднього огляду. Згідно додатку №3 до тендерної документації встановлений перелік послуг та періодичність надання, які повинні виконуватись учасником-переможцем протягом дії договору про закупівлю. Відсутність попереднього огляду об’єктів може нести нерозуміння фактичних об’ємів та як результат похибку у прорахунку ціни тендерної пропозиції.
Щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 22 лютого 2023 11:24
Дата відповіді: 22 лютого 2023 23:37
Шановний Замовник! Нам, Учаснику, другий день відмовляють представники ваших підрозділів в огляді та підписанні актів огляду об'єктів, мотивуючи тим, що вони не проінформовані!!!! Просимо в найкоротший термін повідомити своїх представників щодо надання можливості виконання цієї вимоги. Або внести зміни в тенденрну документацію, прибравши цю дискримінаційну вимогу!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Працівників повідомлено про необхідність надання доступу до об’єктів для проведення огляду та складання відповідного акту. Просимо Вас звертатися для проведення огляду в робочі години замовника. Винятком є оголошення повітряної тривоги у Львівській області, оскільки під час повітряної тривоги відсутня можливість прийому та проведення огляду згідно Кодексу цивільного захисту України.
Працівників повідомлено про необхідність надання доступу до об’єктів для проведення огляду та складання відповідного акту. Просимо Вас звертатися для проведення огляду в робочі години замовника. Винятком є оголошення повітряної тривоги у Львівській області, оскільки під час повітряної тривоги відсутня можливість прийому та проведення огляду згідно Кодексу цивільного захисту України.
щодо диплому
Дата подання: 22 лютого 2023 20:37
Дата відповіді: 22 лютого 2023 23:39
В Додатку 1 до ТД зазначено: Додатково на адміністративно-технічних працівників відповідальних за теплове господарство, інженерів, слюсарів, столяра, маляра, телефоніста Учасник надає: оригінали дипломів про закінчення навчальних закладів. Диплом - документ про вищу освіту, тому просимо внести зміни в ТД та зазначити можливость надання для слюсарів, столяра, маляра, телефоніста документу про професійно-технічну освіту або документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
Вища освіта визначається сукупністю систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти та регулюється Законом України «Про вищу освіту» від 28 вересня 2017 року №1556-18.
Випускнику професійно-технічного навчального закладу, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень « кваліфікований робітник», видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України (частина перша статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом №1158-IV від 11.09.2003).
Випускинику вищого професійного училища та центру професійно-технічної освіти, якому присвоєно кваліфікацію «молодший спеціаліст», видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністра України. (частина четверта статті 16 в редакції Закону №1158-IV від 11.09.2003).
Щодо документу про присвоєння чи підвищення робітничої кваліфікації або перепідготовку:
Згідно з пунктом 3.4 Положення №127 підвищення кваліфікації робітників може здійснюватися за такими формами:
- виробничо-технічні курси-призначені для підвищення кваліфікації, поглиблення та розширення знань робітників, їх навиків та вмінь до рівня, що відповідає вимогам виробництва за професією, якою вони вже володіють. Успішне закінчення курсів є доконечною умовою для присвоєння робітникам вищого кваліфікаційного розряду (класу, категорії, групи) та професійного зростання;
- курси цільового призначення-тут робітники вивчають нове обладнання, вироби, товари, матеріали, послуги, сучасні технологічні процеси, засоби механізації та автоматизації, що використовується на виробництві, правила та вимоги їх безпечної експлуатації, технічні документацію, ефективні методи організації праці тощо.
Замовником не буде вважатися недотриманням умов тендерної документації подача свідоцтва про присвоєння чи підвищення робітничої кваліфікації з листом поясненням в довільній формі про наявність необхідних знань та вмінь працівника.
Спеціалізація проводиться з метою отримання працівником додаткових спеціальних знань, умінь та фахових навиків у межах спеціальності, якою він уже володіє. Як звичайно, спеціалізація здійснюється у відповідних навчальних закладах за професійним спрямуванням виробничої діяльності працівника без присвоєння кваліфікації та зміни освітньо-кваліфікаційного рівня. Тривалість спеціалізації становить не менше 500 год., після завершення якої працівнику видається диплом про перепідготовку.
Вища освіта визначається сукупністю систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти та регулюється Законом України «Про вищу освіту» від 28 вересня 2017 року №1556-18.
Випускнику професійно-технічного навчального закладу, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень « кваліфікований робітник», видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України (частина перша статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом №1158-IV від 11.09.2003).
Випускинику вищого професійного училища та центру професійно-технічної освіти, якому присвоєно кваліфікацію «молодший спеціаліст», видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністра України. (частина четверта статті 16 в редакції Закону №1158-IV від 11.09.2003).
Щодо документу про присвоєння чи підвищення робітничої кваліфікації або перепідготовку:
Згідно з пунктом 3.4 Положення №127 підвищення кваліфікації робітників може здійснюватися за такими формами:
- виробничо-технічні курси-призначені для підвищення кваліфікації, поглиблення та розширення знань робітників, їх навиків та вмінь до рівня, що відповідає вимогам виробництва за професією, якою вони вже володіють. Успішне закінчення курсів є доконечною умовою для присвоєння робітникам вищого кваліфікаційного розряду (класу, категорії, групи) та професійного зростання;
- курси цільового призначення-тут робітники вивчають нове обладнання, вироби, товари, матеріали, послуги, сучасні технологічні процеси, засоби механізації та автоматизації, що використовується на виробництві, правила та вимоги їх безпечної експлуатації, технічні документацію, ефективні методи організації праці тощо.
Замовником не буде вважатися недотриманням умов тендерної документації подача свідоцтва про присвоєння чи підвищення робітничої кваліфікації з листом поясненням в довільній формі про наявність необхідних знань та вмінь працівника.
Спеціалізація проводиться з метою отримання працівником додаткових спеціальних знань, умінь та фахових навиків у межах спеціальності, якою він уже володіє. Як звичайно, спеціалізація здійснюється у відповідних навчальних закладах за професійним спрямуванням виробничої діяльності працівника без присвоєння кваліфікації та зміни освітньо-кваліфікаційного рівня. Тривалість спеціалізації становить не менше 500 год., після завершення якої працівнику видається диплом про перепідготовку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
13 747 440,00
UAH з ПДВ
|
13 747 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
14 249 000,00
UAH з ПДВ
|
14 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
13 747 440,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Переможець |
14 249 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 14:14
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
14 березня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 14:11
|
Договір 2023.pdf | укладений |
08 березня 2023 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2240/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |