Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44173515 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Контактна особа: |
Віталій Пержул +380960672769 persul2809@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 7 933 690,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 336,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Замовником за фактично надані послуги в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 днів з дня підписання Сторонами Акту надання послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 4.docx | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 4.docx | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 1.doc | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 1.doc | |
17 лютого 2023 15:41 |
Протокол УО.docx | |
17 лютого 2023 15:41 |
ТД.docx | |
17 лютого 2023 15:41 |
ТД.docx | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 3.doc | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 3.doc | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 2.doc | |
17 лютого 2023 15:41 |
Додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000056 ● b7811166bf9d423e86e77b78f8418aba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 № 12-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 березня 2023 року № 12-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-02-17-011412-a від 17.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 16:04:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги відлову, стерилізації, ревакцинації та тимчасової ізоляції безпритульних собак на території Чернівецької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-011412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилено пропозицію переможця МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН", який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей»?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:45:23
Пояснення
Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради надає запитувану інформацію.
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідно до додатку 4 Програми фінансування робіт пов’язаних з благоустроєм Чернівецької міської територіальної громади та розвитком матеріально-технічної бази комунальних підприємств на 2018-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради VII скликання від 26.12.2017р. №1046, зі змінами, затверджено перелік заходів, а саме: регулювання чисельності безпритульних тварин. Відповідальним за реалізацію даного заходу є Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради.
На виконання Програми проведено аналіз ринку щодо надання послуг у зазначеній сфері, враховуючи кошториси минулого року розраховано орієнтовну вартість на послуг, а саме: дегельментизації, обробку від паразитів, біркування стерилізація вакцинація від сказу, ревакцинація від сказу, перетримки, тощо) та складено кошторис очікуваної вартості послуг (документи додаються).
2. Щодо другого питання надаємо посилання щодо інформації з власного веб-сайту Замовника:
https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222
3. Щодо третього питання «Чому Вами не відхилено пропозицію переможця МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН", який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей»?
У переможця не було можливості подати документи шляхом завантаження на сайт у зв’язку з наявністю технічних проблем.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-21 10:53:38
Розірвання договору
Доброго дня.
Повідомляємо, що у зв’язку з виявленням порушень при проведенні процедури цієї закупівлі та неможливістю їх усунення, було прийнято рішення розірвати Договір № 30 від 06.03.2023 року, укладений між Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради та МКП «ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН» шляхом укладення відповідної додаткової угоди № 1.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН" |
7 933 690,00
UAH
|
7 933 690,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН" #40462997 |
Переможець |
7 933 690,00
UAH
|
27 лютого 2023 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:37
|
ПРОТОКОЛ 34.docx | укладений |
21 березня 2023 09:35
|
ду собаки розірвання.pdf | укладений |
21 березня 2023 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 09:43
|
договір собаки.pdf | укладений |
06 березня 2023 09:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
961 836,64
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з виявленням порушень при проведенні процедури цієї закупівлі та неможливістю їх усунення |