Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Універсал 2005" Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33962950 |
Місцезнаходження: | 25001, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Садова, 88Б |
Контактна особа: |
Мирослава Сіянко +380522331383 kpku2005@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 125 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 627,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 14:25 |
Додаток 1.doc | |
17 лютого 2023 14:25 |
Додаток 4.doc | |
17 лютого 2023 14:25 |
Додаток 3.doc | |
17 лютого 2023 14:25 |
Додаток 2.doc | |
17 лютого 2023 14:25 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-14-000013 ● 2beeb397e9ff46beaee9c1f5940aa1de
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2023 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 163
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-02-17-009266-a 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 13:23:06
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є бензин А-95, дизельне паливо, замовником якої є Комунальне підприємство "Універсал 2005" Кропивницької міської ради, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-009266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 17:49:23
відповідь на запит
Необхідність здійснення закупівлі за встановленими технічними та якісними характеристики предмета закупівлі визначена потребою замовника у відповідних товарах для забезпечення функціонування установи замовника на поточний рік з урахуванням Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 року № 1442, ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій". Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. Для встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі, використовувалась інформація про середньоринкові ціни згідно експертного висновку КРТПП №В-27/1 від 08.02.2023. Обгрунтування розміщене на сайті головного розпорядника https://kr-rada.gov.ua/publichna-informatsiyauniversa/obruntuvannya-zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД" |
5 532 800,00
UAH з ПДВ
|
5 532 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
5 709 800,00
UAH з ПДВ
|
5 709 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД" #43015172 |
Переможець |
5 532 800,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:29
|
дод угода №3 дог №93.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 12:52
|
дод угода №2 дог №93.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 18:25
|
дод угода №1 дог №93.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 17:12
|
дог № 93 -- А-95, ДП.pdf | укладений |
10 березня 2023 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розподілу коштів |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |