Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Котляревського Івана, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Халецький Микола Леонідович 380443665199 mykola.khaletskyi@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 999 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 14:15 |
Тендерна документація Берегиня-укриття.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-23-000017 ● 2429a94335314469b7a982d58db63d2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2023 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-02-17-008945-a 17.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 09:04:36
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 14:34:50
Надаємо пояснення.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту Навчально-виховного комплексу "Берегиня" м. Києва (дошкільний навчальний заклад - школа І ступеня) за адресою: вул. Райдужна, 73 у Дніпровському районі міста Києва. ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», від 08.12.2022 № 5827/5868 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2011 № 121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13.01.2023 № 16 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2023 році», розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 19.01.2023 № 33 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5828-5869.pdf;
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5827-5868.pdf;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2023/1/20/33.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання інформації та документів про усунення порушень Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) уважно розглянуло Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-008945-a (далі – Висновок), в якому наявні зобов’язання щодо здійснення Замовником заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Cтаттею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік обставини, за яких договір про закупівлю визнається нікчемним. А саме договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. З огляду на зазначене, підстави вважати договір про закупівлю нікчемним відсутні. Питання визнання договору недійсним визначено нормами Цивільного кодексу України (далі – ЦК України). Зокрема, в ст. 215 ЦК України зазначено наступне: 1. Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою, - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. 2. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. 3. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). З огляду на зазначене, підстави для визнання недійсності договору про закупівлю відсутні. Умови припинення зобов’язань за договором викладені в ст. 598-609 ЦК України та 202-205 ГК України. Так, відповідно до ч. 1 ст. 202 господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Згідно ч. 1 ст. 203 ГК України господарське зобов'язання, всі умови якого виконано належним чином, припиняється, якщо виконання прийнято управненою стороною. Відповідно до ст. 599 ЦК України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Враховуючи викладене, станом на 24.04.2023, Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором у відповідності до ст. 599 ЦК України та ч. 1 ст. 202, ч. 1 ст. 203 ГК України. Копії відповідних документів, що підтверджують припинення зобов’язань за договором додаються. Додаток: 1. Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на 1 арк. в 1 прим.; 2. Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) на 30 арк. в 1 прим.; 3. Копія Акту приймання-передачі виконаних робіт експертизи кошторисної документації на 1 арк. в 1 прим.; 4. Копія платіжних доручень на 2 арк. в 1 прим.
2023-04-24 14:20:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МП СТРУМ" |
1 999 718,00
UAH з ПДВ
|
1 999 718,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МП СТРУМ" #40203571 |
Переможець |
1 999 718,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 10:07
|
ДУ № 2 до Дог № 35-23-34.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2023 15:18
|
ДУ 1 до дог 35-23-34 та експертиза.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 15:21
|
Договір № 35-23-34 від 07 03 2023.pdf | укладений |
07 березня 2023 15:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту Навчально-виховного комплексу "Берегиня" м. Києва (дошкільний навчальний заклад - школа І ступеня) за адресою: вул. Райдужна, 73 у Дніпровському районі міста Києва. ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
1 999 718,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від17.03.2023 до договору № 35/23-34 від 07.03.2023 щодо узгодженого зменшення ціни яка відтепер становить 1973604,92 грн ( в т ч ПДВ 20%-328934,15 грн). Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/23-34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 06.04.2023 до договору № 35/23-34 від 07.04.2023 щодо узгодженого зменшення ціни яка відтепер становить 1971957,88 грн ( в т ч ПДВ 20%-328659,65 грн). Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/23-34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту Навчально-виховного комплексу "Берегиня" м. Києва (дошкільний навчальний заклад - школа І ступеня) за адресою: вул. Райдужна, 73 у Дніпровському районі міста Києва. ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
1 971 957,88
UAH з ПДВ
|