Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський територіальний центр соціального обслуговування |
Код ЄДРПОУ: | 05395828 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11 |
Контактна особа: |
КЛИМЕНКО Maрія 380954004501 36baksik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 259 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 299,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює плату за надані Послуги при наявності цільових коштів після підписання Сторонами актів наданих Послуг протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок на зазначені цілі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 13:38 |
Оголошення.PDF | |
17 лютого 2023 13:38 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000027 ● 471a3f6476c141d1996f6997e4f95510
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-02-17-007972-a 17.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 13:39:41
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-16 18:19:08
Надання пояснень в рамках моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на запит Північного офісу Державної Аудиторської служби України від 14.03.2023 надаємо наступну інформацію.
По питанню першому.
Київський міський територіальний центру соціального обслуговування (далі - Територіальний центр) забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання соціальних послуг соціально незахищеним верствам населення.
Відділення надання транспортних послуг територіального центру (далі – відділення) забезпечує надання соціальних послуг по місту Києву, в тому числі транспортної послуги з перевезення мешканців м. Києва, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з захворюваннями опорно-рухового апарату, пересуваються на візках або милицях і згідно з медичним висновком мають ІІІ, IV або V групу рухової активності та потребують перевезень спеціалізованими автомобілями.
Відділення надає послуги з перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями спеціалізованими автомобілями в межах м. Києва:
- до лікувально-профілактичних, санаторно-оздоровчих, реабілітаційних та навчальних закладів, протезно-ортопедичних підприємств та майстерень (в разі, якщо даний заклад знаходиться за межами м. Києва, перевезення здійснюється лише до залізничного вокзалу);
- на соціальні, культурно-масові та спортивні заходи за замовленнями установ та організацій соціального захисту населення; до структурних підрозділів органів виконавчої влади та місцевих органів самоврядування.
У зв’язку із введеним на території України воєнного стану, відділення продовжує оперативно реагувати на потреби киян, які опинилися в складних життєвих обставинах та виконує свої основні завдання і активно залучається до робіт, які забезпечують життєдіяльність установи.
Станом на 01.01.2023 року на обліку у відділенні перебувають 1233 особи, перевезення та супровід яких забезпечують водії автотранспортних засобів спеціалізованими автомобілями, обладнаними пандусами та підйомними механізмами. Спеціалізовані автомобілі щоденно здійснюють близько 200 перевезень.
Відповідно ст. 33 ЗУ «Про дорожній рух» № 3353-XII від 30.06.1993р. (зі змінами) «Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.
В режимі роботи інтенсивного міського руху (регулярні пригальмовування в умовах затору, дорожні покриття тощо затори), спеціалізовані автомобілі Територіального центру, пробіг яких збільшується щороку потребують ремонту та технічного обслуговування. Безперебійність і технічно справна експлуатація та надійна робота автотранспортних засобів створює умови для здійснення безпечних перевезень отримувачів соціальних послуг.
Проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування автомобілів необхідне для належного контролю за технічним станом механізмів і систем, що відповідають за безпечний рух автомобіля на дорозі (гальмівна система, рульове управління, прилади сигналізації та освітлення), заправка паливом, контроль рівня масла, контроль за охолоджуючою рідиною в двигуні, також перевірку рівня гальмівної рідини, гідропроводу, зчеплення автомашини та забезпечення працездатності рухомого складу автомобільного транспорту установи.
Згідно правил та умов експлуатації транспортних засобів та за результатами огляду спеціалізованих автомобілів працівниками відділення надання транспортних послуг, які згідно повноважень забезпечують безперебійну та технічно справну експлуатацію автотранспортних засобів(старший механік тощо), визначено перелік робіт, які необхідно здійснити в 2023 році при поточному ремонті та технічному обслуговуванні 28 спеціалізованих автомобілів: Citroen Jumper - 19 одиниць; Renault Dokker - 4 одиниць; Volkswagen Caddy – 1 одиниця; VOLKSWAGEN Transporter – 3 одиниці(дизель); VOLKSWAGEN Transporter – 1 одиниця(бензин). Крім того, згідно покладених повноважень здійснюється щоденний огляд та контроль для випуску на маршрут автотранспортних засобів в технічно справному стані.
Вищезазначені автотранспортні засоби потребують виконання наступних робіт: заміни фільтрів (повітряного, паливного, оливи), заміни гальмівних колодок (передніх, задніх), заміни амортизатора (передніх, задніх) , заміни кульової опори , заміни кермової тяги, ремонт ШРуС, і т.д., а також необхідно виконати комп’ютерну діагностику всього автомобіля, з метою виявлення помилок в роботі двигуна, паливної системи та системи вихлопних газів.
В ході робіт будуть використовуватися матеріали, деталі, запчастини придбані на СТО, а саме: деталі ходової частини, системи щеплення тощо.
Якісні характеристики щодо виконання послуг, з технічного обслуговування та ремонту, мають відповідати встановленим експлуатаційним та ремонтним нормам, рекомендаціям заводу-виробника з суворим дотриманням державних стандартів, технічних умов, санітарних норм, Закону України «Про автомобільний транспорт» та відповідно до Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386 а також вимог заводів-виробників відповідних транспортних засобів.
Очікувана вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів визначена згідно з «Порядком проведення моніторингу цін для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти», затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.01.2022 № 14, шляхом отримання комерційних пропозицій 3-ох потенційних надавачів послуг та порівняння цін, а також взято до уваги розмір бюджетного призначення на 2023 рік. По результату моніторингу середня ціна очікуваної вартості перевищувала розмір бюджетного призначення визначеного відповідно до розрахунків до кошторису видатків на 30 грн. 60 коп. загального фонду місцевого бюджету на 2023 рік, а саме:
- очікувана вартість згідно моніторингу склала 2260029,60 грн.
- розмір бюджетного призначення становить –2 259999,00 грн.
На підставі вищевикладеного та за відсутності додаткових коштів на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Територіальним центром було визначено очікувану вартість предмету закупівлі яка відповідає розміру бюджетного призначення та складає 2 259999,00 грн. з ПДВ.
По питанню другому.
У Територіальному центрі власний веб-сайт відсутній. На виконання вимог п 4.1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Територіальним центром оприлюднено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме: Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Обґрунтування на закупівлю Послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) розміщено за посиланням https://dsp.kyivcity.gov.ua/content/zakupivli.html.
Додатково повідомляємо, з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель Територіальний центр оприлюднює (розміщує) обґрунтування доцільності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та тендерну документацію на сайті https://kyivaudit.gov.ua/.
(https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/DDA648A4E024C310C225895700454CAF) відповідно до розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит».
На підтвердження зазначеної інформації в цьому листі надаємо наступні документи:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
2. Довідка про результат підсумкового моніторингу цін.
3. Комерційні (цінові пропозиції) від ТОВ «АвтоПульс-Київ», ТОВ «Автоцентр «Європа – Сервіс» ТОВ «Автолайф Центр».
4. Скрін сторінки веб-сайту КИЇВАУДИТ, де оприлюднено обґрунтування та тендерну документацію.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" |
2 257 128,00
UAH з ПДВ
|
2 257 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" #38129614 |
Переможець |
2 257 128,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 10:08
|
ДУ № 3 від 09.01.2024 р..PDF | зміни до договору |
09 січня 2024 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 13:17
|
ДУ № 2 від 29.12.2023.PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:12
|
ДУ № 1 від 06.12.2023.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 15:19
|
Договір 02_23 від 06.03.2023.pdf | укладений |
06 березня 2023 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8.2. розділу 8 Договору, з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178, та на підставі пункту 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до пункту 8.1 розділу 8 «Строк дії договору» |
Номер договору про закупівлю: | 02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8.2. розділу 8 Договору, з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178, та на підставі пункту 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.7 розділу 3 Договору, виклавши його в такій редакції: «3.7. Ціна Договору складає 2 455 586,80 грн. (Два мільйона чотириста п'ятдесят п'ять тисяч п'ятсот вісімдесят шість гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 409 264,47 грн. (Чотириста дев'ять тисяч двісті шістдесят чотири гривні 47 копійок) в т.ч: - на 2023 рік складає: 2 257 018,00 грн. (Два мільйона двісті п'ятдесят сім тисяч вісімнадцять гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 376 169,67 грн. (Триста сімдесят шість тисяч сто шістдесят дев'ять гривень 67 копійок); - на 2024 рік складає: 198 568,80 грн. (Сто дев'яносто вісім тисяч п'ятсот шістдесят вісім гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 33 094,80 грн. (Тридцять три тисячі дев'яносто чотири гривні 80 копійок), що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.». |
Номер договору про закупівлю: | 02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |