Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯБЛУНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОЛЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20556171 |
Місцезнаходження: | 78592, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, село Яблуниця |
Контактна особа: |
Ярослава Жигалюк +380680064602 aroslavazigaluk1811@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 12:14 |
Автобус для ліцею (ТД).docx | |
17 лютого 2023 12:14 |
Автобус для ліцею (ТД).docx | |
17 лютого 2023 12:14 |
Проект Договору.doc | |
17 лютого 2023 12:14 |
Проект Договору.doc | |
17 лютого 2023 12:14 |
Кваліфікаційні критерії.doc | |
17 лютого 2023 12:14 |
Кваліфікаційні критерії.doc | |
17 лютого 2023 12:14 |
Технічна специфікація.doc | |
17 лютого 2023 12:14 |
Технічна специфікація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-13-000006 ● c880df8bfc104ed58deca48266eb10c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.03.2023 №12-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.03.2023 №12-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-02-17-006117-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 13:22:05
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Шкільний автобус спеціалізований для перевезення учнів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-006117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 13:41:07
Відповідь
Доброго дня!
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на питання під час прведення моніторингу (UA-M-2023-03-13-000006) процедури закупівлі UA-2023-02-17-006117-a.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість шкільного автобусу спеціалізованого для перевезення учнів, було здійснено з урахуванням наступного:
1) рішення сесії Поляницької сільської ради від 16.02.2023 року, на підставі якого для Яблуницького ліцею були виділені додаткові кошти на придбання шкільного автобуса саме у сумі 2 900 000 грн;
2) ми також вивчали інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу щодо процедур закупівель шкільних автобусів, які були розпочаті у 2023 році раніше ніж наша:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-03-000150-a (1 шкільний автобус, очікувана вартість 3 000 000 грн.) – Хмельницька обл.;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-002169-a (2 шкільні автобуси, очікувана вартість 6 000 000 грн.) –Житомирська обл.;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-011908-a (1 шкільний автобус, очікувана вартість 2 950 000 грн.) – Волинська обл..
3) інформації з комерційних пропозицій 2 дилерів виробників шкільних автобусів - марок Богдан та Ataman (додаються).
Визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено таким чином, щоб воно відповідало (не суперечило) національному стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування).
Надаємо посилання на сайт Яблуницького ліцею
https://school-yablounic.e-schools.info/pages/publchn-zakupvl (дивіться друге обґрунтування знизу), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З повагою, уповноважена особа Ярослава ЖИГАЛЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом №12-з від 13.03.2023 року «Про початок моніторингу закупівель» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області розпочато моніторинг закупівлі «Шкільний автобус (автобус спеціалізований для перевезення школярів )», UA-2023-02-17-006117-а, за результатами проведення якого 27.03.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано Яблуницький ліцей Поляницької сільської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Так, Яблуницьким ліцеєм Поляницької сільської ради проаналізовано зазначений висновок та прийнято його висновки до відома. У зв’язку з цим, на виконання вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, здійснення заходів, направлених на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-006117-a. Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (до змін, які набрати чинності 25.02.2023 року) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Як відомо, постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 (набрали чинності 25.02.2023 року) «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», пункт 28 Особливостей доповнено, у тому числі, абзацом наступного змісту: Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 цих особливостей. Вважаємо за доцільне повідомити, що уповноваженою особою проведена робота щодо більш детального вивчення положень Закону та Особливостей (з урахуванням змін, які набрати чинності 25.02.2023 року), зокрема вищенаведеного положення пункту 28 Особливостей, з метою недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації.
2023-03-28 11:18:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" #43304758 |
Переможець |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 11:51
|
№50 Автобус тендер скан.pdf | укладений |
08 березня 2023 11:47
|