Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар
Очікувана вартість
2 064,00 UAH
UA-2023-02-17-004121-a 51cf2a2a27f34999bb47d4085ac6a39d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жубінська Ніна Миколаївна

+380457663707 nina240206@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення та праці виконавчого комітету Березанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42016510
Місцезнаходження: 07541, Україна , Київська обл., Березань, Набережна,4
Контактна особа: Жубінська Ніна Миколаївна
+380457663707
nina240206@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Пакети для сміття 35 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07541, Україна, Київська область, м. Березань, вул. Набережна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
6 штуки
Пакети для сміття 120 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07541, Україна, Київська область, м. Березань, вул. Набережна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2023 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко Ольга Вікторівна
#3141810444
Переможець 2 064,00
UAH
17 лютого 2023 11:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 14:16
Додаткова угода 2 (8-2023).pdf укладений
21 грудня 2023 14:16
Електронний підпис укладений
15 травня 2023 11:43
Додаткова угода 1 (8-2023).pdf зміни до договору
15 травня 2023 11:41
8-2023.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною найменування та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 8-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 064,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін