Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26256622 |
Вебсайт: | https://city-adm.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок 1 |
Контактна особа: |
Романишин Діана Богданівна +380322975826 vklmr2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 338 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60120000-5: Послуги таксі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 10:41 |
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ авто.docx | |
17 лютого 2023 10:07 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ авто.docx | |
17 лютого 2023 10:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ авто.rtf |
17 лютого 2023 11:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 10:41 |
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ авто.docx
|
|||
17 лютого 2023 10:07 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ авто.docx
|
|||
17 лютого 2023 10:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ авто.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-05-000022 ● d5b16a4aff5047e2aa8c0507b72a8469
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023 №19-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.06.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.06.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-17-002165-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 10:59:58
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 60120000-5 Послуги таксі (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-002165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) відповідно до Додатку №2 договору про закупілю встановлені ціни на надання послуг по перевезенню різними видами транспортних засобів. Так, згідно позиції за №1 використання автомобілю Scoda Octavia A7 становитиме 431755 грн без ПДВ, що фактично становить в середньому 19.1 грн з ПДВ за 1 км проїзду. Просимо надати формулу за якою розрахована вартість на послуги по всім транспортним засобам.
3) додатковою угодою №1 від 22.03.2023 були внесені зміни до умов договору, при цьому підставами для внесення цих змін Замовником оприлюднено наступне : зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова). Просимо надати аргументовані змістовні пояснення застосування даних підстав при внесення змін до договору.
Пояснення, інформацію та документи з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 15:40:01
Відповідь на запит на пояснення
Відповіді на запит надані у прикріпленому документі "Пояснення".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок моніторингу Управління Південного Офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 13.06.2023 року щодо закупівлі «Транспортні послуги (Послуги з автотранспортних перевезень для службових поїздок) ДК 021:2015: 60120000-5 Послуги таксі» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-17-002165-a), щодо порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та неправомірності внесення змін до договору, повідомляється наступне: -додаткова угода №1 від 22.03.2023р. між Замовником та ЛКП «Ратуша-сервіс» скасована;(Повідомлення додається) -із уповноваженою особою Замовника було проведено роз’яснювальну роботу: наголошено про неухильність дотримуватися вимог чинного законодавства та постійно удосконалювати свої знання у сфері публічних закупівель, зокрема особливу увагу приділити процедурі проведення відкритих торгів із особливостями; -на виконання доручення керуючої справами виконкому Наталії Алєксєєвої від 16.06.2023 №4-11-163 уповноваженою особою було пройдено додаткові навчання у сфері державних закупівель. (Сертифікат додається) Отже, зі сторони Виконавчого комітету Львівської міської ради вжито всі можливі заходи щодо усунення порушення. Окрім цього, уповноважена особа Замовника зобов’язується не допускати аналогічних порушень у подальшому.
2023-06-19 14:39:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ЛКП "Ратуша-сервіс" |
3 336 256,13
UAH з ПДВ
|
3 336 256,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛКП "Ратуша-сервіс" #23949155 |
Переможець |
3 336 256,13
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 13:46
|
протокол 10.10.3.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 14:13
|
додаткова 1 до 29pdf.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 11:19
|
29.авто.pdf | укладений |
07 березня 2023 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли спільної згоди щодо внесення змін до розділу 3 Договору, а саме доповнити його п.3.3."При відрядженнях за кордон відшкодовувати за 1 годину перебування та додатково фактичні витрати". |
Номер договору про закупівлю: | 29/авто |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-06-05-000022, Сторони дійшли згоди скасувати додаткову угоду №1 від 22.03.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 29/авто |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №10.10.3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |