Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна 0444612293 yanush-ye@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2023 14:02 |
Очікувана вартість: | 4 563 734,52 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 637,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно п.4.5 проєкту договору | Аванс | 2 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2023 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2023 10:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx | |
22 лютого 2023 10:37 |
тд_23_015_додаток_4_проект договору_н.р..docx | |
22 лютого 2023 10:37 |
тд_23_015_н.р..docx | |
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_2_перелік інформації.docx | |
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_3_вимоги до переможця.docx |
22 лютого 2023 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2023 10:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx
|
|||
22 лютого 2023 10:37 |
тд_23_015_додаток_4_проект договору_н.р..docx
|
|||
22 лютого 2023 10:37 |
тд_23_015_н.р..docx
|
|||
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls
|
|||
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_2_перелік інформації.docx
|
|||
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_1_технічні вимоги.docx
|
|||
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls
|
|||
16 лютого 2023 17:46 |
тд_23_015_додаток_3_вимоги до переможця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-17-000020 ● a4462f2949814bdb84936ed9e7c3b56d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-02-16-014510-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 16:23:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-014510-a ) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-19 11:02:27
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.05.2023
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.05.2023 повідомляємо таке:
Розмір витрат визначено як додаткову потребу палива для підрозділів Компанії у 1 кварталі 2023р. з метою поповнення незнижувального запасу ПММ, забезпечення автотранспорту для виконання робіт по облаштуванню пасивного захисту та для забезпечення роботи електрогенераторів.
Технічні вимоги і якісні характеристики для закупівлі Дизельного палива сформовано згідно з ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались з урахуванням пункту 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а саме:
У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Очікувана вартість закупівлі визначалась на підстав комерційних пропозицій: ТОВ «Торговий дім Автотранс-Ойл», ТОВ "ВЕСТ КАРД", ТОВ "Інтекс Інвест" та ТОВ "ОККО ПОСТАЧ" з врахуванням середніх цін на пальне в Україні станом на початок лютого 2023 року. Комерційні пропозиції та зображення екрану додаються.
Водночас повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості регламентується внутрішніми розпорядчими документами Товариства, які в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)»: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 17.05.2023 № 32-З прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» з ідентифікаційним номером UA-2023-02-16-014510-a на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 26.05.2023 складено та оприлюднено висновок про порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 пункту 28, абзацу 2 пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство, Замовник) не погоджується з таким висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» з ідентифікаційним номером UA-2023-02-16-014510-a на підставі наступного. 1. Щодо відсутності у тендерній документації інформації про підстави, що встановлені частиною 1 статті 17 Закону Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Абзацом першим пункту 28 особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом четвертим пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Абзацом першим пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Відповідно до абзацу четвертого та п’ятого пункту 44 Особливостей, Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту. Таким чином, Особливостями встановлено імперативний обов’язок учасникам підтвердити відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель, а замовнику встановлено обов’язок відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Пунктом 5 розділу ІІІ загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей. З огляду на зазначене, тендерну документацію Замовника було складено у повній відповідності до вимог Закону та Особливостей, зокрема, в частині встановлення вимог щодо необхідності підтвердження учасниками відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі по статті 17 Закону. 2. Щодо визначення конфіденційною інформації, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом другим пункту 36 Особливостей, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, Особливостями встановлено заборону визначати конфіденційними саме документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а не частину інформації в таких документах. Відповідно до пункту 3 розділу IV загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У разі визначення учасником конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється у відповідності до абз.6 пп.1 п. 41 Особливостей (визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей). Пунктом 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації в частині вимоги про необхідність підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору встановлено умову, що такий договір може надаватися учасниками без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Таким чином, Замовником надано можливість для учасників заретушувати частину інформації в аналогічному договорі, яка жодним чином не впливає на можливість підтвердження учасником аналогічного договору та не має жодної інформативної цінності для замовника. При цьому, самі документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, повинні бути надані у складі тендерної пропозиції учасника та не можуть бути визначенні в електронній системі закупівель як конфіденційні. Враховуючи викладене, Товариство заперечує та вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» з ідентифікаційним номером UA-2023-02-16-014510-a.
2023-06-01 18:06:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-16-014510-a. |
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Документи:
09 червня 2023 16:38
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 16:31
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
4 142 607,20
UAH
|
4 142 607,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
4 291 627,10
UAH
|
4 291 627,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
4 328 242,90
UAH
|
4 328 242,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
4 142 607,20
UAH
|
06 березня 2023 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2023 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 14:18
|
Договір №2303000049 від 15.03.2023.pdf | укладений |
16 березня 2023 14:16
|