Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплокомуненерго" Олександрійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00185330 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, вул. 50 років Жовтня, 32а |
Контактна особа: |
Тетяна Кондратенко +380507537872 tanyakondratenko111@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 855 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
03410000-7 Деревина
03413000-8 Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | При розрахунку власними коштами- протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару на об’єкти Замовника, кожної окремої партії товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 53.9 |
Поставка товару | при бюджетному фінансуванні, здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 46.1 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 16:52 |
ТД з додатками .docx | |
16 лютого 2023 16:52 |
Договору про закупівлю Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
6.2 . Деревина дровяна довжиною менше 1 м (від 0,6м до 0,8м) товщиною більше 16 см
- товщиною 16 см-26 см розколоті на дві частини;
- товщиною 27 см -40 см розколоті на 4 частини;
- товщиною 41 см і ббілше розколоті на таку кількість частин за якої найбільша лінія розколу у торці будь-якої частини не беревищувала 22 см
Деревина дровяна менше 16 см не приймається
Замовник уважно розглянув скаргу та надає наступні пояснення.
На думку Замовника наказ №1/к від 26 вересня 2022 року наданий Учасником -1 відповідає всім вимогам відповідно до «УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2020».
ДСТУ 4163:2020 встановлює 32 реквізити організаційно-розпорядчих документів. Для документів які створюють юридичні особи, обов’язковими є такі реквізити: найменування, назва виду документа ( у листах не зазначають), дата документа, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документу, підпис документа( для електронних документів- електронний підпис чи електронна печатка).Тому наказ №1/к наданий Учасником-1 містить всі необхідні дані передбачені ДСТУ 4163:2020 та які визначають даний документ, як наказ на призначення директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС».
Що стосується зауваження Учасника-3 щодо дати та номеру рішення про призначення директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» зазначеної в наказі, то Замовник вважає такі помилки суто технічними оскільки, згідно наданих документів рішення власника №1 від 23 вересня 2022 року, витягу та виписки з ЄДРПОУ вбачається, що підприємство було зареєстровано 26.09.2022 року, рішенням №1 «єдиного власника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» від 23.09.2022 року було обрано одноосібний виконавчий орган Товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпровський ліс» директора РИБКА ВАДИМ АНДРІЙОВИЧ, РНОКПП 3348417270.
Статтею 39. Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено, що виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства.
2. До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення).
3. Виконавчий орган товариства підзвітний загальним зборам учасників і наглядовій раді товариства (у разі утворення) та організовує виконання їхніх рішень.
4. Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва.
Також повноваження директора, щодо представництва ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» без довіреності, підтверджуються Статутом наданим Учасником-1 .
Так пунктами 36.1.1 та 36.1.1.1) Статуту зазначено, що Одноосібний виконавчий орган має назву- Директор. Відповідно до пункту 36.1.2 Статуту «Одноосібний виконавчий орган Товариства може діяти від імені товариства без довіреності».
Підсумовуючи вище викладене Замовник вважає що іншим документом, який підтверджує повноваження посадової особи –директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» ( Учасника-1) є модельний статут.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000008 ● 3d04bc41ddcd4dda8a16a74b96a6b8b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2023 № 22-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.03.2023 № 22-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-16-013890-a 16.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-31 11:12:34
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 03410000-7 Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-013890-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 11:07:52
Відповдь на запитання
Статтею 4 Закону України Про публічні закупівлі (далі Закон), визначено , що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товару. Закупівля здійснювалась відповідно до принципів викладених у статті 5 Закону, одним з яких є максимальна економія та ефективність.
Користуючись розрахунками виробничого відділу та враховуючи об’єми приміщень і необхідні температури було прийнято рішення про закупівлю деревини паливної І гр. в кількості 700м3. Технічні характеристики якої зазначені в ТУ У16.1-00994207-005:018
1. Про обґрунтування розміру бюджетного призначення:- передбачається закупка деревини паливної за власні кошти отримані від господарської діяльності підприємства, але у зв’язку з недостатнім надходженням коштів, планується виділення фінансової підтримки з міського бюджету.
2. Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі описані в додатку №3 до тендерної документації (додаток 3 додається), розроблені у відповідності до вимог ТУ У 16.1-00994207-005:2018 виписка з ТУ У (додається)
В експлуатації на підприємстві знаходяться твердопаливні котли
Мотор Січ потужністю 60 кВт і 80 кВт, і
КТ-2 Ш потужністю 50 кВт і 75 кВт,
через малі розміри топок котлів, дрова мають бути довжиною не більше ніж 800 мм для котлів Мотор Січ та 500мм для котлів КТ-2 Ш
Відповідно до проведеної наладки, КПД котлів може бути 74 %, якщо будуть колоті, якісні дрова І гр. (твердих порід) з вологістю до 32 %. Якщо дрова будуть завезені влітку, то до початку опалюваного сезону буде можливість їх підсушити в природніх умовах, оскільки дрова постачаються з вологістю до 42 % .
3. В процесі підготовки до визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено моніторинг цін на паливо дров’яне 1 гр. на Прозоро Маркеті.
В спілкуванні з потенційними постачальниками цінова пропозиція була надана лише ФОП Козиревим А. в сумі 2645 грн. за 1 м3 (копія пропозиції надається), згідно якої він гарантує поставку якісних дрова І гр. в об’ємі до 1000 м3 і в терміни до початку опалюваного сезону. Інші постачальники з якими ми зв’язувалися, коли дізнавалися умови поставки та приймання деревини паливної відмовлялися письмово надавати інформацію про ціни.
Враховуючи те, що «Методика визначення ціни..» є примірною та її застосування є безпосередньо правом Замовника, але не обов’язком і маючи практику співпраці з ФОП Козирев А, та враховуючи інфляцію цін на ринку було прийняте рішення про визначення ціни на предмет закупівлі Деревина паливна І гр. по ціні 2650 за 1 м3. Вказана ціна за деревину паливну включає в себе ціну товару, заготовку деревини потрібних параметрів, завантаження на транспортний засіб, доставку товару та розгрузку деревини на виробничих складах підприємства.
В результаті проведеної закупівлі було обрано постачальника з найменшою ціновою пропозицією, що в подальшому дасть можливість економії коштів у сумі 385 000 грн. що для підприємства є значною сумою.
На даний час постачання деревини паливної, постачальником ще не здійснювалась і ніяких фінансових зобов’язань КП «Теплокомуненерго» не має.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 14:39:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 03410000-7 Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-01389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпровський ліс» (далі – ТОВ «Придніпровський ліс»), як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 41 Особливостей?
Так, відповідно до вимоги про усунення невідповідностей Замовником було установлено наступне: «У Додатку № 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зазначено, що Учасник повинен надати інформацію в довільній формі, яка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладання, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель). Довідка складається в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою (у випадку використання печатки учасником). Документ (документи), що підтверджують повне виконання зобов’язань (поставку всієї кількості товару (товарів) за договором (договорами) зазначеним (зазначеними) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)договору (договорів): або копії актів прийому-передачі товару та/або видаткових накладних та/або інших фінансових документів, або оригінал листа-відгука про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від замовника, що виступає стороною по наданому у складі тендерної пропозиції аналогічному (аналогічних) договору (договорів) та зазначеному (зазначених) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасником, на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише заповнену Довідку, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду без вказаного посилання на дані контактних осіб контрагента (ПІБ, телефон), без посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель без обов’язкового зазначення ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель), а також відсутня інформація, що підтверджує повне виконання зобов’язань (поставку всієї кількості товару) про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори)….
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Додаток № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» з урахуванням вищезазначених зауважень».
Учасником - ТОВ «Придніпровський ліс», на усунення невідповідностей, 09.03.2023 надано Довідку щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, в якій по договору від 08.12.2022 № 08.12/22 не зазначено посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Придніпровський ліс», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Придніпровський ліс» надано наказ від 26.09.2022 № 1/к про призначення директора, в якому зазначено, що директор приступає до виконання обов’язків з 26.08.2022 згідно рішення засновника від 23.09.2023. Отже, даний наказ не відповідає дійсності, оскільки директор приступив до обов’язків раніше ніж виданий наказ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 11:55:28
Відповідь на запитання від 03.04.2023 р.
Замовник уважно розглянув запитання, які виникли в ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо закупівлі UA-202-02-16-013890-a та надає наступні пояснення:
1. У додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасником ТОВ «Придніпровський ліс» після виявлення замовником невідповідностей 9.03.2023 була розміщена довідка довільної форми, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням в ній предмету договору, суми договору, номера та дати його виконання, найменування контрагента, даними контрагента із зазначенням ПІБ та номера телефону, з посиланням на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель. Таким контрагентом є Відділ освіти, сім’ї, молоді спорту культури і туризму Великоандрусівської сільської ради. Відповідно учасником змінено другого контрагента ТОВ Фірма «Кармен» на Кіровоградська обласна організація Товариства червоного хреста.
Відповідно до тендерної документації: в Додатку 1 в колонці Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію зазначено, що учасник повинен надати: - «Довідку з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше одного договору). В довідках від 27.02.2023 та від 09.03.2023 р зазначається один контрагент «Відділ освіти… Великоандрусівської сільською ради» данні про якого не змінювалися, а доповнилися відповідно до зауважень.
Щодо документів, які підтверджують повне виконання зобов’язань в тендерній документації заначено, що: - «Документ (документи), що підтверджують повне виконання зобов’язань (поставку всієї кількості товару (товарів)) за договором (договорами) зазначеним (зазначеними) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): або копії актів прийому-передачі товару
та/або видаткових накладних та/або інших фінансових документів, або оригінал листа відгука про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів) від замовника, що виступає стороною по наданому у складі тендерної пропозиції аналогічному (аналогічних) договору (договорів) та зазначеному (зазначених) у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).»
Замовник вважає, що підтвердженням виконання договору є Лист-відгук від Учасника «Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Великоандрусівської сільської ради від 10 лютого 2023 р за № 67/01. Також замовником самостійно було перевірено наявність та звіт про виконання договору по ідентифікатору закупівлі UA-2022-10-27-001544-a, зазначений в довідці від учасника, яка розміщена в системі від 09.03.2023 р.
2.Стосовно питання про Наказ № 1 від 26.09.2023 р. Про призначення директора то на думку Замовника наказ №1/к від 26 вересня 2022 року наданий Учасником -1 відповідає всім вимогам відповідно до «УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2020».
ДСТУ 4163:2020 встановлює 32 реквізити організаційно-розпорядчих документів. Для документів які створюють юридичні особи, обов’язковими є такі реквізити: найменування, назва виду документа ( у листах не зазначають), дата документа, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документу, підпис документа( для електронних документів- електронний підпис чи електронна печатка).Тому наказ №1/к наданий Учасником-1 містить всі необхідні дані передбачені ДСТУ 4163:2020 та які визначають даний документ, як наказ на призначення директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС».
Стосовно дати та номеру рішення про призначення директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» зазначеної в наказі №1 (копія додається), то Замовник вважає такі помилки суто технічними оскільки, згідно наданих документів рішення власника №1 (копія додається) від 23 вересня 2022 року, витягу та виписки з ЄДРПОУ (копія додається) вбачається, що підприємство було зареєстровано 26.09.2022 року, рішенням №1 «єдиного власника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» від 23.09.2022 року було обрано одноосібний виконавчий орган Товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпровський ліс» директора РИБКА ВАДИМ АНДРІЙОВИЧ, РНОКПП 3348417270.
Статтею 39. Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено, що виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства.
До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення).
Виконавчий орган товариства підзвітний загальним зборам учасників і наглядовій раді товариства (у разі утворення) та організовує виконання їхніх рішень.
Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва.
Також повноваження директора, щодо представництва ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» без довіреності, підтверджуються Статутом наданим Учасником-1 .
Так пунктами 36.1.1 та 36.1.1.1) Статуту зазначено, що Одноосібний виконавчий орган має назву- Директор. Відповідно до пункту 36.1.2 Статуту «Одноосібний виконавчий орган Товариства може діяти від імені товариства без довіреності».
Підсумовуючи вище викладене Замовник вважає що іншим документом, який підтверджує повноваження посадової особи –директора ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС» ( Учасника-1) є модельний статут.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано, шляхом підписання додаткової угоди.
2023-04-19 10:37:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-04-24 14:34:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 523 900,00
UAH з ПДВ
|
1 523 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КОЗИРЕВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
1 575 000,00
UAH з ПДВ
|
1 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
1 703 800,00
UAH з ПДВ
|
1 703 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЛІС" #44766189 |
Переможець |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 10:31
|
Додаткова угода .pdf | укладений |
19 квітня 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 14:35
|
Договір.pdf | укладений |
23 березня 2023 14:33
|