Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної охорони об’єктів
Очікувана вартість
427 800,00 UAH
UA-2023-02-16-013635-a ● e133520d76c24baf8a0724c4ce721f87
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491435 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10 |
Контактна особа: |
Анна Пужакова +380487051283 zakupky@od.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 427 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 139,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5 %. Зазначається на вимогу п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», але з 03.01.2023, згідно з п. 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 послуга
Послуги з технічної охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК перераховує ВИКОНАВЦЮ щомісячно суму місячної вартості послуг, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунку, не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 14:09 |
Оголошення зміни від 23.02.2023.doc | |
23 лютого 2023 14:09 |
ТД Охорона 2023рік зі змінами від 23.02.2023.docx | |
23 лютого 2023 14:09 |
Додаток 1 до ТД зі змінами від 23.02.2023.docx | |
23 лютого 2023 14:09 |
Зміни до ТД2 від 23.02.2023.doc | |
22 лютого 2023 10:54 |
Додаток 2 до ТД зі змінами від 22.02.2023.docx | |
22 лютого 2023 10:54 |
Зміни до ТД.doc | |
16 лютого 2023 16:41 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
16 лютого 2023 16:41 |
Додаток 3 до ТД.docx |
23 лютого 2023 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 лютого 2023 14:09 |
Оголошення зміни від 23.02.2023.doc
|
||||||
23 лютого 2023 14:09 |
ТД Охорона 2023рік зі змінами від 23.02.2023.docx
|
||||||
23 лютого 2023 14:09 |
Додаток 1 до ТД зі змінами від 23.02.2023.docx
|
||||||
23 лютого 2023 14:09 |
Зміни до ТД2 від 23.02.2023.doc
|
||||||
22 лютого 2023 10:54 |
Додаток 2 до ТД зі змінами від 22.02.2023.docx
|
||||||
22 лютого 2023 10:54 |
Зміни до ТД.doc
|
||||||
16 лютого 2023 16:41 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||
16 лютого 2023 16:41 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження кола учасників
Дата подання: 20 лютого 2023 16:51
Дата відповіді: 22 лютого 2023 11:24
Шановний замовнику! Просимо Вас, внести зміни у Додаток 1 тендерної документації , щодо кваліфікаційних критерій п.п.1.1 (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Вами було надано вичерпну умову для груп ГШР, а саме револьвери під патрон Флобера. Тим самим, Ви обмежили коло учасників для участі у тендері, що мають аналоги іншої зброї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Кримінальна відповідальність за розголошення даних працівників
Дата подання: 20 лютого 2023 16:53
Дата відповіді: 22 лютого 2023 10:17
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, а саме кваліфікаційного критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). Дані критерії - Скановані копії документів на охоронників, задіяних в групах швидкого реагування: - довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівники, зазначені у довідці, не мають непогашену чи не зняту судимість за скоєння умисних злочинів; - чинних на момент подання пропозиції сертифікатів (довідок) про проходження наркологічного огляду та психіатричного огляду для зазначених в довідці охоронників; - чинних документів встановленого зразка про проходження зазначеними в довідці охоронниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні є неналежним, оскільки сканкопії документів працівників відповідної кваліфікації наявні в особових справах, які оформлені при прийомі на службу та є конфіндеційною інформаціє. Також, звертаємо увагу, що документи, які мають медичні дані становлять лікарську таємницб відповідно до ст. 145 «Незаконне розголошення лікарської таємниці» Кримінального кодексу (КК). Вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно даного критерію, оскільки дана інформація суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По-перше, повідомляємо, що Додаток 2 до Тендерної документації не містить вимог, наведених у вашому питанні. Щодо вимог наведених у Додатку 1 до Тендерної документації , повідомляємо наступне :
При складанні Тендерної документації Замовник в першу чергу керується законами України та має на меті отримання якісних послуг. Так, для отримання якісних послуг охорони, а саме забезпечення особистої безпеки працівників Замовника, інших осіб, забезпеченні недоторканості та цілісності майна Замовником визначенні кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження у Тендерній документації, які не суперечать Закону України “Про охорону діяльність”. Стосовно посилання на конфіденційну інформацію, то на виконання вимог Закону України “Про інформацію” та Закону України “Про захист персональних даних” Замовником до тендерної документації внесено вимогу наведену в п. 2.6 п.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 18 від 16.02.2023 року), а саме «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що персональні відомості щодо осіб надаються у складі тендерної пропозиції за умови отримання їх згоди на це, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»». Дякуємо за запитання.
При складанні Тендерної документації Замовник в першу чергу керується законами України та має на меті отримання якісних послуг. Так, для отримання якісних послуг охорони, а саме забезпечення особистої безпеки працівників Замовника, інших осіб, забезпеченні недоторканості та цілісності майна Замовником визначенні кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження у Тендерній документації, які не суперечать Закону України “Про охорону діяльність”. Стосовно посилання на конфіденційну інформацію, то на виконання вимог Закону України “Про інформацію” та Закону України “Про захист персональних даних” Замовником до тендерної документації внесено вимогу наведену в п. 2.6 п.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 18 від 16.02.2023 року), а саме «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що персональні відомості щодо осіб надаються у складі тендерної пропозиції за умови отримання їх згоди на це, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»». Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-16-013635-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108934
Дата подання: 20 лютого 2023 15:17
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: подати у складі пропозиції Учасника « Акт обстеження, підписаний Учасником та Замовником, а також обов’язково ознайомитись Учасникам з об’єктами замовника(Додаток № 2).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України та інші відповідні інстанції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2023 11:23
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2023-02-16-013635-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108934
Дата подання: 20 лютого 2023 18:22
Дискримінаційна вимога, щодо потенційного Учасника
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічна закупівля повинна здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В даному випадку, тендерна документація містить дискримінаційну умову (ця умова зазначена в підпункті 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) щодо надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Орган поліції охорони - є державним органом (правоохоронним органом). Між тим, Положенням про військово-транспортний обов’язок (в редакції, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2015 № 405) не передбачено обов’язку органів поліції ставити свої службові транспортні засоби на військовий облік, та відповідно отримувати довідку з ТЦК про перебування цих засобів на такому обліку. В зв’язку з цим, органи поліції буде позбавлено можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки від потенційного учасника, замовник вимагає надати документ, який в органах поліції охорони не передбачений, згідно із чинним законодавством, не передбачено перебування службового транспорту поліції на військовому обліку.
З огляду на викладене, умова тендерної документації про надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку є дискримінаційною по відношенню до учасника процедури закупівлі – органів поліції охорони.
Взагалі не зрозуміло яким чином питання щодо перебування транспортних засобів на військовому обліку пов’язано з предметом закупівлі та з підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підставі викладеного, орган поліції охорони вимагає виключити з підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації умову про надання учасниками процедури довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В даному випадку, тендерна документація містить дискримінаційну умову (ця умова зазначена в підпункті 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) щодо надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Орган поліції охорони - є державним органом (правоохоронним органом). Між тим, Положенням про військово-транспортний обов’язок (в редакції, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2015 № 405) не передбачено обов’язку органів поліції ставити свої службові транспортні засоби на військовий облік, та відповідно отримувати довідку з ТЦК про перебування цих засобів на такому обліку. В зв’язку з цим, органи поліції буде позбавлено можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки від потенційного учасника, замовник вимагає надати документ, який в органах поліції охорони не передбачений, згідно із чинним законодавством, не передбачено перебування службового транспорту поліції на військовому обліку.
З огляду на викладене, умова тендерної документації про надання довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку є дискримінаційною по відношенню до учасника процедури закупівлі – органів поліції охорони.
Взагалі не зрозуміло яким чином питання щодо перебування транспортних засобів на військовому обліку пов’язано з предметом закупівлі та з підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підставі викладеного, орган поліції охорони вимагає виключити з підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації умову про надання учасниками процедури довідки з ТЦК про перебування транспортних засобів на військовому обліку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2023 10:25
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 18 від 16.02.2023 року) (далі – тендерна документація) «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.». Крім того, відповідно до приміток до додатка 1 до Тендерної документації «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.». Таким чином, жодних дискримінаційних умов Замовником не встановлено у тендерній документації, крім того, інші Учасники, які не є державними органами (правоохоронними органами) мають повне право приймати участь у даній закупівлі, отже повинні виконати вищенаведену вимогу. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2023-02-16-013635-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:32288556
Дата подання: 22 лютого 2023 18:25
Дискримінаційна вимога, щодо обмеження кола Учасників.
Шановний замовнику! Просимо Вас, внести зміни у Додаток 1 тендерної документації , щодо кваліфікаційних критерій п.п.1.1 (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Вами було надано вичерпну умову про фактичну наявність у Учасника: револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії. Тим самим, Ви обмежили коло учасників для участі у тендері, що мають інші види зброї дозволеної законодавством України. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно даного критерію, оскільки дана інформація суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2023 14:26
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
334 800,00
UAH з ПДВ
|
334 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО" |
404 550,00
UAH з ПДВ
|
404 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108934 |
Відхилено |
334 800,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 11:05
|
ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО" #32288556 |
Переможець |
404 550,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:01
|
Договір 68 від 16.03.2023.pdf | укладений |
16 березня 2023 08:58
|