Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" |
Код ЄДРПОУ: | 07676212 |
Вебсайт: | http://lisxoz.at.ua |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., місто Сміла, АБОНЕНТСЬКА СКРИНЬКА 51 |
Контактна особа: |
Діана Москаленко +380680518976 voenpravo70@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 860 724,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Тендерна документація
16 лютого 2023 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД додаток 5 ЧВЛ.doc | |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД додаток 2 ЧВЛ.doc | |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД дод 1 ЧВЛ уточн.doc | |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД додаток 6 ЧВЛ.docx | |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД додаток 3 ЧВЛ.docx | |
16 лютого 2023 13:12 |
Т Д (Лiсозаготiвельнi послуги) ЧВЛ - РГК 2023.doc | |
16 лютого 2023 13:12 |
ТД додаток 4 ЧВЛ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000091 ● 5aa1b444862e460eb7d68637b44b5d2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2023 № 30-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 29.05.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-16-007355-a, 16.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 12:53:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-007355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилені тендерні пропозиції переможця процедури закупівлі приватного підприємства «Форест сервіс плюс» (далі – ПП «Форест сервіс плюс») за лотами № 1, № 2, № 3 відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3 частини першої та частиною другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- чому не відхилені тендерні пропозиції ПП «Форест сервіс плюс», якщо вони не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) зокрема, у складі тендерної пропозиції за лотами № 1, № 2, № 3 надана довідка від 05.11.2022 вих. 2.1, в якій відсутня інформація, що підтверджує технічний стан обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть задіяні для постачання товару, надання послуг, виконання робіт?
- чому не відхилені тендерні пропозиції ПП «Форест сервіс плюс», якщо вони не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), зокрема, у складі тендерних пропозицій за лотами № 1, № 2, № 3 учасником відкритих торгів ПП «Форест сервіс плюс», не надано дві копії аналогічних договорів з додатками, які є невід’ємною частиною договору, як це вимагалось пунктом 3 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації? ?
- з яких підстав тендерна документація, складена без урахування Особливостей та затверджена рішенням тендерного комітету державного підприємства «Черкаське військове лісництво» 16 лютого 2023 року протокол № 3?
-з яких підстав не оприлюднено договір про закупівлю від 17.03.2023 № 11 та додатки до нього (карта технологічного процесу розроблення лісосіки Додаток №1; акт приймання-передачі лісосіки для розробки Додаток №2; технічне завдання Додаток №3; кошторис на послуги, які надаються за договором Додаток №4; протокол погодження вартості послуг, які надаються за договором Додаток №5; акт приймання-передачі виконаних робіт Додаток №6; акт огляду місць використання лісових ресурсів Додаток №7) протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-06 15:25:35
Про надання пояснень ДП "Черкаське військове лісництво"
В зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги» ДП «Черкаське військове лісництво» надає пояснення з підтверджуючими документами:
1.розмір витрат по даній закупівлі розраховано на підставі технологічних карт, норм виробітку та розцінок затверджених наказом ТВО директора №132 від 30.12.2022 року, враховуючи дані відомості матеріально-грошової оцінки лісосіки по кожному кварталу та виділу.
2. тендерна пропозиція ПП «Форест сервіс плюс» не була відхилена за лотами №1, №2, №3 відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей, так як стороною було надано довідку вих №24 від 21.04.2021р., що підтверджує та гарантує відсутність підстав, визначених частиною 1 та 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана довідка стороною була прикріплена до документів з пропозицією 8 березня 2023 року о 13:47.
3. тендерна пропозиція ПП «Форест сервіс плюс» не була відхилена, так як було надано довідку вих. №2.1. від 05.11.2022 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідну для постачання товару, та довідка вих. №12-1602 від 16.02.2021 про наявність обладнання та матеріальної технічної бази, що підтверджує технічний стан обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які будуть задіяні для постачання товару, надання послуг та виконання робіт. Дані довідки були прикріплені до документів з пропозицією 17 лютого о 17:14.
4. тендерна пропозиція ПП «Форест сервіс плюс» не була відхилена так як стороною було надано копію договору №137 про надання послуг, пов’язаних з лісництвом, також було надано акт звірки взаєморозрахунків по аналогічному договору що підтверджує досвід виконання аналогічного договору та довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, що підтверджують досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Дані документи були прикріплені до документів з пропозицією.
5. договір про закупівлю від 17.03.2023 №11 було завантажено до системи 17.03.2023 о 10:51, в зв’язку з нестабільним інтернетом по технічним причинам електронний підпис не підтягнувся до системи. Додатки що має договір будуть заповнені та підписані сторонами під час виконання договору та будуть внесені після їх підписання.
В зв’язку з тим, що тендерна пропозиція мала невідповідності згідно чинного законодавства, договір №11 від 17.03.2023 сторони прийняли рішення за додатковою угодою №1 від 05.06.2023 про розірвання даного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до всіх зауважень, закупівлю було завершено та договір №11 від 17.03.2023року було розірвано додатковою угодою №1 від 05.06.2023 року
2023-06-13 09:45:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-06-13 10:41:32
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги по лісозаготівлі РГК 2023 року |
Опис предмету закупівлі: |
хвойне господарство
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 649 125,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 245,63 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС" |
649 125,00
UAH з ПДВ
|
649 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС" #42798355 |
Переможець |
649 125,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 15:29
|
Dodatkova uhoda pro rozirvannia dohovoru.zip | укладений |
06 червня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 15:55
|
договір №11 від 17.03.2023.pdf | укладений |
17 березня 2023 10:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги по лісозаготівлі на РГК. | 2885 | метри кубічні |
225,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
649 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 187,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | в зв’язку з виникненням помилки при публікації договору. Усунення та недопущення порушення законодавства унаслідок виявлених (як самостійно, так і контролюючими та керівними органами) порушень. |