Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою території біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 589 674,00 UAH
UA-2023-02-16-003463-a ● f681e0285cd44035b546edb37099f731
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Вікторія Протас +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 10:45 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2023 10:49 |
Очікувана вартість: | 1 589 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 948,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою території біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, територія біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 10:52 |
Технічні вимоги.doc | |
16 лютого 2023 10:52 |
Тендерна документація .doc | |
16 лютого 2023 10:52 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 16 лютого 2023 12:45
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:10
Добрий день! Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником визначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір про надання аналогічних послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 4 цієї тендерної документації. Чи буде Замовником вважатися за аналогічні договори на виконання робіт в яких загальний перелік робіт буде відповідати переліку у Додатку № 4? Тобто, один договір на влаштування асфальтового майданчика другий на корчування пнів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Замовником не встановлено вимоги щодо кількості договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначальним є відповідність складу робіт(послуг) переліку у технічних вимогах Додатку № 4.
кошторис
Дата подання: 17 лютого 2023 16:09
Дата відповіді: 20 лютого 2023 10:40
Доброго дня! Відповідно до ТД Замовник вимагає від Учасника надати Розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
У січні 2015 року Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на підставі інформації, наданої Технічним комітетом стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», схвалив механізм взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення. Зокрема, взаємодію між собою підтверджено між 7-ма комп’ютерними програмами. У схваленому переліку, окрім ПК «АС-4», міститься ПК «АВК-5» (розробник ТОВ «АВК-Созидатель»). Враховуючи підтверджену Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України взаємодію програмного комплексу АС-4 та АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, просимо Замовника також підтвердити, що наявний у нього ПК «АС-4» взаємодіє з ПК «АВК-5» та при наданні Учасником Розрахунку ціни з ПК «АВК-5» не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції. Чи потрібно подавати в складі ТП інформаційну модель кошториса? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Замовником встановлені вимоги щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції, який повинен бути наданий учасником в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та не зазначено вимоги щодо подання інформаційної моделі кошторису в складі тендерної пропозиції (за бажанням Учасник може її надати). Розрахунок ціни сформований з ПК «АВК-5» не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції., якщо він буде відповідати вищезазначеним вимогам.
порядок здійснення оплати
Дата подання: 20 лютого 2023 11:20
Дата відповіді: 22 лютого 2023 16:21
Добрий день! Відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати погодження з порядком здійснення оплати викладеним у Розділі IV Проєкту договору - Додаток №5. А саме:
IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.
4.2. Вартість послуг, передбачену пунктом 3.1. Договору, Замовник виплачує Виконавцю, на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів.
4.3. Належну Виконавцю суму коштів Замовник подає на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок.
4.4. Виконавець не може вимагати уточнення договірної ціни у зв’язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для надання послуг, у разі, коли строки надання цих послуг порушені з вини Виконавця.
4.5. Якщо Виконавець не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність надання додаткових послуг і відповідно підвищення договірної ціни, він не може вимагати від
Замовника оплати наданих додаткових послуг і відшкодування завданих йому збитків.
4.6. Послуги, надані Виконавцем з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються.
4.7. Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
4.8. Бюджетні зобов’язання за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
4.9. Виконання бюджетних зобов’язань за даним Договором проводиться виключно за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетним призначенням по даному Договору.
4.10. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок.
4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.
Надайте будь-ласка пояснення стосовно пункту 4.11. на які-такі чинні нормативні документи, що стосується введення воєнного стану в Україні, посилається Замовник щоб не сплачувати вчасно Виконавцю за виконану роботу або послугу? Якими чинними Законами, Постановами або іншим нормативними актами відмінено дію Бюджетного кодексу України?
Як в одному розділі Договору може поєднуватись «розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів» та «термін оплати може бути продовжений на невизначений термін»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради розглянуто Ваше запитання щодо п.4.11 проєкту Договору та надаємо наступні пояснення. Згідно розділу 4 проєкту Договору, Замовник оплачує виконавцю вартість наданих послуг за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетними призначеннями по даному Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних призначень на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державної казначейської служби в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами). Станом на сьогоднішній день даним Порядком передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак у разі внесення змін КМУ до даного Порядку зокрема виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника. У такому випадку термін оплати може бути продовжений на невизначений термін, зокрема до включення оплати видатків із благоустрою населених пунктів до даного Порядку.
Таким чином, жодних умов щоб вчасно не оплачувати вартість наданих послуг, як зазначено у Вашому питанні, п. 4.11 Договору не передбачено. Даний пункт чітко визначає термін оплати, а також умова за якої він може бути продовжений.
Також зазначаємо, що даний розділ Договору «Порядок здійснення оплати» включає в себе усі можливі пункти, що стосуються оплати у тому чи іншому випадку.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державної казначейської служби в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами). Станом на сьогоднішній день даним Порядком передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак у разі внесення змін КМУ до даного Порядку зокрема виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника. У такому випадку термін оплати може бути продовжений на невизначений термін, зокрема до включення оплати видатків із благоустрою населених пунктів до даного Порядку.
Таким чином, жодних умов щоб вчасно не оплачувати вартість наданих послуг, як зазначено у Вашому питанні, п. 4.11 Договору не передбачено. Даний пункт чітко визначає термін оплати, а також умова за якої він може бути продовжений.
Також зазначаємо, що даний розділ Договору «Порядок здійснення оплати» включає в себе усі можливі пункти, що стосуються оплати у тому чи іншому випадку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-16-003463-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 20 лютого 2023 16:19
порядок здійснення оплати
Добрий день! Відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати погодження з порядком здійснення оплати викладеним у Розділі IV Проекту договору - Додаток №5. зокрема:
«4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.»
Чинним боджетним законодавством не передбачено можливості відтерміновувати оплату робіт за договором замовників (бюджетних установ) у зв’язку з фактом введення військового стану.
На даний час військовий стан уже введено в Україні і він постійно продовжується. Тим не менше, Замовником сплановано і зарезервовано бюджет під дану закупівлю та на даний момент проводиться процедура закупівлі.
Таким чином, пункт 4.11 Проекту договору про безстрокове відтермінування оплати - не ґрунтується на нормах чинного законодавства і має бути виключена або приведена у відповідність до норм Закону.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору, виключивши з пункту 4.11 положення про те, що «Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.»
Розгорнути
Згорнути
«4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.»
Чинним боджетним законодавством не передбачено можливості відтерміновувати оплату робіт за договором замовників (бюджетних установ) у зв’язку з фактом введення військового стану.
На даний час військовий стан уже введено в Україні і він постійно продовжується. Тим не менше, Замовником сплановано і зарезервовано бюджет під дану закупівлю та на даний момент проводиться процедура закупівлі.
Таким чином, пункт 4.11 Проекту договору про безстрокове відтермінування оплати - не ґрунтується на нормах чинного законодавства і має бути виключена або приведена у відповідність до норм Закону.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору, виключивши з пункту 4.11 положення про те, що «Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2023 16:26
Добрий день! Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін в проєкт Договору та повідомляємо.
Постановою КМУ від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень ДКС в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами) передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак, у разі внесення змін до даного Порядку, зокрема, виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника.
Тому, у проєкт договору включено п. 4.11, який чітко визначає термін оплати, а також умова за якої такий термін може бути продовжений на підставі ПКМУ №590.
Таким чином, п. 4.11 проєкту договору не підлягає виключенню, оскільки регулює можливість оплати наданих послуг у випадку виникнення обставин незалежних від Замовника.
Враховуючи викладене вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Постановою КМУ від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень ДКС в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами) передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак, у разі внесення змін до даного Порядку, зокрема, виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника.
Тому, у проєкт договору включено п. 4.11, який чітко визначає термін оплати, а також умова за якої такий термін може бути продовжений на підставі ПКМУ №590.
Таким чином, п. 4.11 проєкту договору не підлягає виключенню, оскільки регулює можливість оплати наданих послуг у випадку виникнення обставин незалежних від Замовника.
Враховуючи викладене вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 10:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІШКАРОШ" |
1 479 141,56
UAH з ПДВ
|
1 479 141,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
1 499 990,32
UAH з ПДВ
|
1 499 990,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІШКАРОШ" #41258705 |
Переможець |
1 479 141,56
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 09:52
|
Додаткова угода 120.PDF | зміни до договору |
21 червня 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 10:07
|
Договір 48.PDF | укладений |
13 березня 2023 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи уточнюючий дефектний акт та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 48/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 120/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |