Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Урсу Ярослав Вячеславович 380679655655 Yaroslav.UrsuST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 85 850 978,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Тендерна документація
20 лютого 2023 19:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 19:00 |
Зміни 1 НПЦ.pdf | |
20 лютого 2023 19:00 |
ТД _НПЦ зі змінами 1.doc |
20 лютого 2023 19:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 лютого 2023 19:00 |
Зміни 1 НПЦ.pdf
|
||||||
20 лютого 2023 19:00 |
ТД _НПЦ зі змінами 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000028 ● 9f38be69dfa146158312264debaedc57
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-02-15-013977-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 11:56:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-013977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 15:55:32
Щодо надання інформації та відповідних документів
На Ваш запит щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, повідомляємо наступне.
По першому питанню.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
З метою створення власного парку машин для перевезення скрапленого нафтового газу та світлих нафтопродуктів, що дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)», (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-02-15-013977-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме – Напівпричіп цистерна для перевезення скрапленого газу та Напівпричіп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів, визначались за сукупністю необхідних параметрів:
• габарити ТЗ, кількість осей напівпричепів, розподіл та навантаження на вісі, вимоги до шасі, екологічна норма - в межах вимог законодавства для експлуатації ТЗ на шляхах загального користування, що не передбачають додаткових витрат та дозволів, виходячи із дорожніх умов, де передбачається експлуатація транспортного складу;
• об'єми цистерн визначені із потреби підприємства в забезпечення постійної наявності палива та скрапленого газу на АЗС ПАТ "Укрнафта" в достатній для реалізації кількості;
• висота сідельно-зчіпного пристрою, тип приводу гальмівної системи, необхідні роз'єми пневматичного приводу та електромережі - для сумісності напівпричепів із автомобілями-тягачами, що передбачаються у складі автопоїзда;
• потужність та продуктивність насосів та гідромоторів визначаються у відповідності до потужності гідроприводу автомобіля-тягача та розраховані для забезпечення оптимального часу завантаження-розвантаження автоцистерн паливом та скрапленим газом;
• вимоги до комплектування клапанами та іншими засобами безпеки - для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації транспортного складу;
• додаткове укомплектування готового ТЗ перед реєстрацією в МВС технічними засобами та засобами захисту згідно правил перевезень небезпечних вантажів ДОПОГ (ADR), згідно вимог Правил перевезення небезпечних вантажів ДОПОГ (ADR).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги, який передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних учасників, за умови дотримання технічних вимог до предмета закупівлі.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: ТОВ «ТРЕЛЕР Україна», ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ТОВ «ЕВЕРЛАСТ», ТОВ «МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС», ТОВ «Т-ТРЕЙЛЕР» (аналітичні таблиці по формуванню очікуваної вартості та пропозиції потенційних учасників додаються).
На підставі вищезазначеного, з урахуванням положень пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, а саме: відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, Замовник за результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги визначає очікувану вартість не як середньоарифметичне значення, а за найбільш економічно вигідною пропозицією (яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та ціна якої є найнижчою). Таким чином було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
По другому питанню.
На виконання вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕВЕРЛАСТ» за лотом № 1 надано банківську гарантію № 31510 та за лотом № 2 надано банківську гарантію № 31511 (скановані копії банківських гарантій додаються), які відповідають вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 16:35:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-013977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 2.1 частини 2 розділу І тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі надає:
2.1.3 копію (взірець) сертифікату про відповідність, або сертифікат про проведення переоцінки відповідності, відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року № 536. (Вимога даного пункту застосовується виключно до Лоту №1).
2.1.5. копію (взірець) паспорту виробу.
Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповід¬альністю «Еверласт» (далі – ТОВ «Еверласт») у складі тендерної пропозиції за лотом № 1 надав цінову пропозицію на напівпричеп цистерну для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0, паспорт цистерни, що працює під тиском. сертифікат відповідності та сертифікат про перевірку.
При цьому, паспорт цистерни, що працює під тиском, сертифікат відповідності та сертифікат про перевірку видані на іншу модель цистерни, ніж вказана у ціновій пропозиції, а саме – на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та документи, на підставі яких Замовником встановлено, що технічні якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті цистерни, що працює під тиском, сертифікаті відповідності та сертифікаті про перевірку, виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6 підтверджують технічні, якісні та кількісні показники цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0.
2. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу І тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає:
1.1.2. Копію (не менше двох) виконаного(-их) договору(-ів) або витяг(и)*з договору(ів) (з додатком (ами)**), що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів).
1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук*** або інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
Примітки:
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» у складі тендерної пропозиції за лотами № 1 та № 2 надав два договори купівлі-продажу від 08.09.2022 № КП-76/22 та від 10.06.2022 № КП-51/22 і видаткові накладні до цих договорів.
При цьому, вказані договори не містять інформацію про суму договору.
Окрім того, видаткова накладна до договору купівлі-продажу від 10.06.2022 № КП-51/22 створена в електронному вигляді та до неї не додано накладений електронний підпис.
Згідно з частиною 1 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема:
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» вимог тендерної документації Замовника стосовно:
досвіду виконання аналогічних договорів, в частині надання договорів, які містять суму договору,
оформлення наданих документів у відповідності з вимогами тендерної документації Замовника, зокрема видаткової накладної до договору купівлі-продажу від 10.06.2022 № КП-51/22 з накладеним КЕП/УЕП.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 19:37:40
Щодо надання інформації та роз’яснень
По першому питанню.
Щодо надання інформації та документів, на підставі яких Замовником встановлено, що технічні якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті цистерни, що працює під тиском, сертифікаті відповідності та сертифікаті про перевірку, виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6, підтверджують технічні, якісні та кількісні показники цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0 повідомляємо наступне.
Згідно вимог частини 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник тендеру повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник тендеру ТОВ «Еверласт», на підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі надав технічну специфікацію, яка складається з Розділів І-ІІ (у тому числі заповнена Таблиця 1 Розділу ІІ) Додатку 3 до тендерної документації, яка відповідає вимогам Замовника.
Крім того на виконання вимог пункту 2.1 частини 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції до Лоту 1 Учасник надав відповідні документи, в тому числі документи, що передбачені підпунктами 2.1.3, 2.1.5 та 2.1.6. При цьому, паспорт цистерни, що працює під тиском, сертифікат відповідності видані на саму ємність моделі ЦТ-LPG-46-1,6, яка є складовою Напівпричепа цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) Марка EVERLAST, модель ST3-12A102-391L02AS2W0, що є предметом закупівлі. У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті ємності, що працює під тиском, сертифікаті відповідності виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6 стосуються виключно самої ємності (цистерни), а не Напівпричепа цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) Марка EVERLAST, модель ST3-12A102-391L02AS2W0, що є предметом закупівлі, в цілому.
- Звертаємо Вашу увагу, що оскільки товар, який є предметом закупівлі, не є товаром серійного виробництва, а буде виготовлений учасником відповідно до вимог Замовника, а отже може фізично не існувати на момент подання тендерної пропозиції (відповідно, неможливо надати паспорт, керівництво з експлуатації та сертифікат про відповідність на такий товар), Замовником у тендерній документації сформовано вимогу щодо надання саме копій (взірців) сертифікату відповідності, паспорту виробу та керівництва з експлуатації, тобто мається на увазі те, що учасники мають подати у складі пропозиції взірці відповідних документів. Натомість у пункті 7 розділу І Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання при поставці товару, серед іншого, копії дійсного сертифікату про відповідність або сертифікату про проведення переоцінки відповідності, виданого відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року №536, паспорту виробу та керівництва з експлуатації.
З огляду на вищезазначене, Замовником встановлено, що учасником було виконано вимоги тендерної документації.
По другому питанню.
На виконання вимог пункту 1.1 частини 1 розділу І тендерної документації, учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає:
«1.1.2. Копію (не менше двох) виконаного(-их) договору(-ів) або витяг(и)*з договору(ів) (з додатком (ами)**), що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів).
1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук*** або інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
Примітки:
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).
***Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані».
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» на виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції за лотами №1 та №2 надав копії двох договорів купівлі-продажу від 08.09.2022 № КП-76/22 та від 10.06.2022 № КП-51/22 та акти приймання-передачі транспортного засобу, які відповідають вимогам тендерної документації. З огляду на це замовник взяв до уваги акт приймання-передачі транспортного засобу та не розглядав надану копію видаткової накладної.
Щодо відсутності у договорах інформації про суму договору інформуємо, що Замовником не вимагалась дана інформація. Інформація про суму договору повинна надаватись учасником у разі надання витягу з договору, а учасником надано копію договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 46 385 062,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 231 925,31 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансовий платіж у розмірі 30 % від ціни Договору здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після надання Продавцем банківської гарантії повернення авансового платежу . | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок в розмірі 70 % від ціни Договору здійснюється протягом 30 календарних днів з дати поставки всього Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
З огляду на вищезазначене, термін поставки складає 180 календарних днів з моменту отримання авансового платежу або 180 календарних днів з моменту підписання Договору, в залежності від надання учасником банківської гарантії повернення авансового платежу
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕВЕРЛАСТ" |
46 385 062,00
UAH
|
46 385 062,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕВЕРЛАСТ" #32224487 |
Переможець |
46 385 062,00
UAH
|
01 березня 2023 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 18:05
|
Калькуляція (LPG).pdf | укладений |
19 січня 2024 18:04
|
Калькуляція (ПММ).pdf | укладений |
19 січня 2024 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 17:03
|
ПР_01-01-09-03-13-01-1-3-ЯУ-1продовження строку укладення договору.pdf | укладений |
27 квітня 2023 16:59
|
_Договір 23-732-МТР від 27.04.2023.pdf | укладений |
27 квітня 2023 16:59
|