Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 Вироби з дроту Канати та троси Лот № 1 Канат сталевий (ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту) Лот № 2 Грозозахисний трос (44310000-6 Вироби з дроту)
Очікувана вартість
8 314 972,00 UAH
UA-2023-02-15-013911-a ● 3d92e828a2b14a50b8c30dfb16ce25bf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 314 972,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Тендерна документація
20 лютого 2023 18:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 18:09 |
Зміни1 до ТД (перелік).pdf | |
20 лютого 2023 18:09 |
Титульний аркуш ТД сталеві троси зі змінами.pdf | |
20 лютого 2023 18:09 |
ТД зі змінами_сталеві_троси_348.doc |
20 лютого 2023 18:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2023 18:09 |
Зміни1 до ТД (перелік).pdf
|
|||
20 лютого 2023 18:09 |
Титульний аркуш ТД сталеві троси зі змінами.pdf
|
|||
20 лютого 2023 18:09 |
ТД зі змінами_сталеві_троси_348.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов до договору
Дата подання: 16 лютого 2023 10:23
Дата відповіді: 17 лютого 2023 16:56
Доброго дня!Наше підприємство має намір прийняти учать у відкритих торгах. Тендерною документацією передбачено, що закупка Товару буде здійснюватися на умові авансування не більше 20% від загальної вартості товару. Однак, враховуючи складну поточну ситуацію в країні та обмеженість в обігових коштах задля повноцінного функціонування підприємства в частині забезпечення сировиною та допоміжними матеріалами, а також збільшенню витрат на енергоносії для забезпечення безперебійної роботи виробництва під час аварійних /планових відключень електроенергії, звертаємось до Вас із проханням переглянути умови по оплаті, а саме: авансування 100% вартості по договору протягом 10 (десяти) банківських дня з моменту виставлення рахунку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, наразі Ваше питання розглядається, у разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Стосовно основних умов до договору
Дата подання: 16 лютого 2023 15:37
Дата відповіді: 17 лютого 2023 16:58
Доброго дня! Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі. При цьому, просимо погодити внесення змін до основних умов договору та викласти іх у наступній редакції, а саме:4.2.3.2. поставляється (передається) з наступними документами підтверджуючими якість: сертифікат якості на товар. При цьому документи з якості можуть бути у вигляді належно засвідчених копій, якщо оригінал документа з якості виданий Постачальнику/виробнику в єдиному примірнику для довготривалого користування);4.5. У випадку невідповідності Товару та (або) документації на Товар умовам Договору та / або якщо Постачальником не передаються одночасно з Товаром такі документи, або такі документи неналежно оформлені, то видаткова накладна не підписується, а подальше приймання Товару призупиняється, про що Сторонами складається двосторонній акт про виявлення недоліків (далі-Акт).
Якщо уповноважений представник Постачальника відмовиться від участі в оформленні Акту, або не матиме достатніх повноважень на його підписання, або не прибуде на письмовий виклик Покупця у триденний строк з моменту його отримання, Покупець вправі скласти такий Акт за участю незалежної експертної організації (експерта).
В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність Товару умовам Договору, перелік відсутніх / неналежно оформлених документів тощо), а також порядок, строк заміни Постачальником Товару, який не відповідає вимогам Договору та усунення ним інших недоліків.
Акт надається/направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки. Строк усунення недоліків погоджується Сторонами під час складання Акту.
5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.7 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.5.1.3.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.7 цього Договору;5.2.3. У разі наявності суперечностей або невідповідностей між умовами цього Договору та вимогами Кодексу, умови цього Договору мають переважну силу. 6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.6.3. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).6.4. Документ про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такого товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ) та відшкодовує ПОКУПЦЮ збитки.7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості товару Постачальник повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.7. У разі ненадання податкової накладної в граничні терміни, зазначені у п. 201.10 ПКУ, або неналежного оформлення податкової накладної в електронній формі згідно з вимогами ПКУ, в наслідок чого Покупець остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки.7.8. Виключити.7.9. Виключити. 12.5. Кожна зі сторін має право розірвати Договір в односторонньому порядку, надіславши іншій стороні повідомлення про розірвання і пояснивши його причини, якщо така сторона порушила Договір.12.7. Сторони домовились, що надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, запропоновані зміни до основних умов договору суперечать інтересам Замовника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 Канат сталевий (ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 113 792,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 137,92 UAH без ПДВ |
Позиції
289 м
Канат сталевий 11,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
117 м
Канат сталевий 16,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
300 м
Канат сталевий 20мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
18 м
Канат сталевий 23,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
84 м
Канат сталевий 27мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
5 м
Канат сталевий 4,8мм Г-I-СС-Р-180 ГОСТ 3070-88
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
6 м
Канат сталевий 7,4мм Г-І-ОЖ-О-Н-1770 ГОСТ 7668-80
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
20 м
Канат сталевий 3,3мм ДСТУ EN 12385-4 6х7-FC 1770 B sZ
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс не більше 50 % від загальної вартості товару сплачується Покупцем протягом 5 (п'ять) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Стосовно технічних властивостей та діючих стандартів.
Дата подання: 16 лютого 2023 09:55
Дата відповіді: 17 лютого 2023 16:56
Доброго дня! В рамках діючих стандартів України, а також згідно із рекомендаціями національного заводу-виробника, просимо Вас погодити маркування зазначених канатів згідно ДСТУ EN 12385-4 або погодження зазначених канатів як еквівалент, а саме: Канат сталевий 11,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 11,5мм ДСТУ EN 12385-4 6х36WS-FC 1770 U sZ, Канат сталевий 16,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 16,5мм ДСТУ EN 12385-4 6х36WS-FC 1770 U sZ, Канат сталевий 20мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 20,0мм ДСТУ EN 12385-4 6х36WS-FC 1770 U sZ, Канат сталевий 23,5мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 23,5мм ДСТУ EN 12385-4 6х36WS-FC 1770 U sZ, Канат сталевий 27мм Г-В-Н-Р-Т 1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 27,0мм ДСТУ EN 12385-4 6х36WS-FC 1770 U sZ, Канат сталевий 4,8мм Г-I-СС-Р-180 ГОСТ 3070-88 к Канат сталевий 4,8мм ДСТУ EN 12385-4 6х19M-FC 1770 B sZ, Канат сталевий 7,4мм Г-І-ОЖ-О-Н-1770 ГОСТ 7668-80 як Канат сталевий 7,6мм ДСТУ EN 12385-4 6х19W-FC 1770 U sZ (запропонована інша конструкція, аналогічна ГОСТ 2688-80 з класом оцинкування, що відповідає группі Ж та правого хрестового звивання. Підстава: немає технічної можливості виготовити конструкцію 6х36WS-FC до діаметра 9,7мм),Канат сталевий 3,3мм Г-В-С-Н-Р 1770 ГОСТ 3069-80 як Канат сталевий 3,3мм ДСТУ EN 12385-4 6х7-FC 1770 B sZ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, наразі Ваше питання розглядається, у разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
108 032,90
UAH
|
108 032,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" #44437592 |
Переможець |
108 032,90
UAH
|
09 березня 2023 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 18:03
|
Договір_348_Лот1.zip | укладений |
23 березня 2023 18:03
|
Договір_348_Лот1.pdf | укладений |
23 березня 2023 18:03
|