Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04527336 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., ЮЖНЕ, пр. Григорівського Десанту, буд. 18 |
Контактна особа: |
Мединська Інна Володимирівна 0484233008 medynska2308@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок здійснюється з місцевого бюджету шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів після підписання Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 17:54 |
Тендерна документації.docx | |
15 лютого 2023 17:54 |
Додаток 1.docx | |
15 лютого 2023 17:54 |
Додаток 2.docx | |
15 лютого 2023 17:54 |
Додаток 3.docx | |
15 лютого 2023 17:54 |
Додаток 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000092 ● ac1fec6e606041cd8fe03e9c5553884c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2023 Одеса № 63
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.03.2023 № 63
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
10 UA-2023-02-15-013542-a 15.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-20 12:14:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Редакція міської газети «Новини Южного» (далі – ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного») вимогам частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником процедури закупівлі ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис?
2. Відповідно до частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що в складі пропозиції надаються оригінали чи копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість послуг. При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідних послуг, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що послуги не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного» вимогам частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасником не надано ані документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість послуг, ані документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що послуги не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-22 16:08:48
Пояснення в рамках моніторінгу закупівлі
Відповідно до накакзу № 63 від 14.03.2023 року Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі (унікальний номер позиції закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-02-11-003340-c) за предметом закупівлі «Послуги висвітлення діяльності Южненської міської ради Одеського району Одеської області та її виконавчих органів друкованими засобами масової інформації» згідно коду ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком Єдиного закупівельного словника.
У межах проведення даного моніторінгу зазначеної закупівлі у Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Редакція міської газети «Новини Южного» (далі – ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного») вимогам частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником процедури закупівлі ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис?
2. Відповідно до частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що в складі пропозиції надаються оригінали чи копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість послуг. При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідних послуг, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що послуги не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного» вимогам частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасником не надано ані документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість послуг, ані документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що послуги не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Стосовно першого питання Замовник надає наступні пояснення:
За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на вебпорталі Центрального засвідчувального органу було встановлено наступне:
Підписувач: ПОЛЯКОВА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
П.І.Б.: ПОЛЯКОВА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
РНОКПП: 2646007249
Організація (установа): ТОВ НОВИНИ ЮЖНОГО РМГ
Код ЄДРПОУ: 20962149
Посада: ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 10:53:40 28.02.2023
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 248197DDFAB977E504000000C416E60022AFCF03
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII зі змінами та доповненнями електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації, в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Водночас, підпунктом 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» зі змінами та доповненнями встановлено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи зазначене, посадова особа Товариства з обмеженою відповідальністю «Редакція міської газети «Новини Южного» на період дії воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування та на період дії карантину може використовувати електронний підпис чи печатку, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (тобто на незахищеному носії).
Крім того, учасником закупівлі, Товариством з обмеженою відповідальністю «Редакція міської газети «Новини Южного», документи тендерної пропозиції містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника.
Стосовно другого питання Замовник надає наступні пояснення:
В частині 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що в складі пропозиції надаються оригінали чи копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість послуг. При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідних послуг, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що послуги не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124 – VIII регулюються відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Відповідно до частини першої статті 9 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124 – VIII цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Частиною четвертою статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124 – VIII, зі змінами та доповненнями, встановлено що дія положень цього Закону, що стосуються призначення органів з оцінки відповідності та призначених органів, а також розділів VI, VII і VIII (крім частини першої статті 45) цього Закону, не поширюється на: сертифікацію насіння і садивного матеріалу; сертифікацію органічного виробництва та/або обігу органічної продукції; сертифікацію товарів із зареєстрованими географічними зазначеннями або традиційними гарантованими особливостями; затвердження конструкції колісних транспортних засобів, їх предметів обладнання і частин (крім статті 24, частини другої статті 31, частин другої, третьої та четвертої статті 45 цього Закону); затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінного причіпного обладнання, систем, складових частин та окремих технічних вузлів (крім статті 24, частини другої статті 31, частин другої, третьої та четвертої статті 45 цього Закону), що регулюється Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України"; заходи щодо державної експертизи у сферах криптографічного захисту службової інформації та інформації, що становить державну таємницю, а також технічного захисту інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; оцінку відповідності послуг (крім статті 24, частини другої статті 31, частини четвертої статті 45 цього Закону).
У відповідності до статті 2 Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» від 23 вересня 1997 року № 539/97-ВР, зі змінами та доповненнями, засоби масової інформації України відповідно до законодавства України мають право висвітлювати всі аспекти діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані надавати засобам масової інформації повну інформацію про свою діяльність через відповідні інформаційні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, забезпечувати журналістам вільний доступ до неї, крім випадків, передбачених Законом України "Про державну таємницю", не чинити на них будь-якого тиску і не втручатися в їх виробничий процес. Засоби масової інформації можуть проводити власне дослідження і аналіз діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, давати їй оцінку, коментувати. Розрив чи змішування змісту офіційної інформації, що оприлюднюється, коментарями засобу масової інформації або журналістом не допускається. Право висвітлення і коментування діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, подій державного життя в Україні гарантується Конституцією, цим Законом, іншими законами України.
Отже, враховуючи положення діючого Законодавства сертифікація послуг висвітлення діяльності Южненської міської ради Одеського району Одеської області та її виконавчих органів друкованими засобами масової інформації не підлягає обов’язковій сертифікації, а належить до добровільної специфікації. Крім того, зазначені послуги не несуть загрози життю та здоров’я людей, тварин і рослин, пошкодження довкілля та природних ресурсів, загрози пошкодження або руйнування майна Замовника.
Також Замовник звертає Вашу увагу, що в частині 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам мається припис у разі потреби, тобто визначені документи надаються Учасником у разі потреби.
Враховуючи вищенаведене, Замовником прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Редакція міської газети «Новини Южного» вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-02-15-013542-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-03-14-000092, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 року, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 року о 15:48 годині, за результатом якого органами фінансового контролю 27.03.2023 року о 16:24 годині в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Враховуючи викладене вище, Замовник погоджується з Висновком та приймає рішення щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за укладеним Договором № 1НВ/23 від 06.03.2023 року.
2023-03-31 14:16:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-04-03 10:42:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ЮЖНОГО" |
249 960,00
UAH з ПДВ
|
249 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ЮЖНОГО" #20962149 |
Переможець |
249 960,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:24
|
Додаткова угода № 1.PDF | укладений |
31 березня 2023 14:22
|
Протокол про усунення порушень.PDF | укладений |
31 березня 2023 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 15:02
|
Договір № 1НВ_23.PDF | укладений |
06 березня 2023 15:00
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-02-15-013542-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-03-14-000092, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 року, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 року о 15:48 годині, за результатом якого органами фінансового контролю 27.03.2023 року о 16:24 годині в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Враховуючи викладене вище, Замовник погоджується з Висновком та приймає рішення щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за укладеним Договором № 1НВ/23 від 06.03.2023 року. |