Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 123 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 234,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Обсяг: Банани – 600 кг.. Апельсини – 200 кг.. Яблука – 3400 кг..
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 16:38 |
ТД_ВТ_яблука_банани_мандарини_2023 (пост 1178 ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000076 ● 4feb36ff0c40422096ac5078f8258e02
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2023 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-15-012550-a, 15.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель (ID моніторингу: UA-M-2023-08-08-000076 від 04.05.2023р.) по закупівлі ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука) Горбанівський геріатричний пансіонат повідомляє наступне : - Замовником виконано Рішення Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель (ID моніторингу: UA-M-2023-08-08-000076 від 04.05.2023р.) по закупівлі ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука). (Протокол №231 від 18.08.2023р. додається). - Замовником припинено дію Договору № 81 від 10.03.2023р. по закупівлі ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука), який був укладений між Горбанівським геріатричним пансіонатом та Фізичною особою – підприємцем Зубовим Олександром Олександровичем за результатами електронної процедури закупівель Відкриті торги з особливостями, шляхом звітування про його виконання. (Звіт про виконання договору про закупівлю додається). - Перед початком проведення процедури закупівлі та оголошення Відкритих торгів з особливостями ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука), як і перед будь-якими іншими закупівлями, Горбанівським геріатричним пансіонатом було отримано Лист від юридичного відділу Полтавської ОВА «Щодо здійснення юридичного супроводу публічних закупівель», де не було виявлено порушення в Тендерній документації та по даній закупівлі в цілому та дано дозвіл (Погодження) проведення закупівлі в даній редакції. (Лист Щодо здійснення юридичного супроводу публічних закупівель №03.1-09/405 від 10.02.2023р. додається). - Замовнику не дозволяється, після отримання Лист від юридичного відділу Полтавської ОВА «Щодо здійснення юридичного супроводу публічних закупівель» з Погодженням на проведення процедури закупівлі змінювати Тендерну документацію. - Відповідальні працівники за проведення закупівель попереджені про недопущення відповідних порушень в подальшому. - Замовник не застосовував норми пункту 41 Особливостей чи/або статті 28, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» так, як не відхиляв жодну з тендерних пропозицій, пропозиція з найнижчою ціною була прийнята, за результатами чого було сформовано повідомлення про намір укласти договір, тому жодного порушення тут не вбачається. А сама наявність статті 28, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в Тендерній документації на проведення закупівлі ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука) є лише технічною помилкою, та й взагалі, і пункт 41 Особливостей, і статті 28, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» відображають одна й те ж саме за свої повним змістом. - В подальшому Замовник буде неухильно дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082).
2023-08-22 16:32:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
105 624,00
UAH з ПДВ
|
105 624,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРОДІН ДАНИЛО ІГОРОВИЧ" |
108 656,00
UAH з ПДВ
|
108 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
115 690,00
UAH з ПДВ
|
115 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДІАДЕМА" |
118 656,00
UAH з ПДВ
|
118 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2591203474 |
Переможець |
105 624,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2023 16:37
|
ДУ 1 Договір №81.pdf | зміни до договору |
27 липня 2023 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 10:31
|
Договір №81.pdf | укладений |
13 березня 2023 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У відповідності до п.п.1. п.19. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ) Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та внести відповідні зміни до Договору про закупівлю товару № 81 від «10» березня 2023 р. за кодом ДК021:2015:03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» (банани, апельсини, яблука) (далі- Договір), а саме : - Банани - на 523,800 кг до 76,200 кг.. - Яблука – на 3400,000 кг до 00,000 кг.. Зменшити суму Договору № 81 від «10» березня 2023 р. на 85766,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят шість грн. 00 коп.). 2. Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 19858,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп.), без ПДВ.. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |