Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Волкова Наталія Юріївна 380442383866 VOLKOVA.NY@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 634 286,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 206 342,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
СК 26.2-1.0
СК 26.2-1.0 м
СК 22.1-1.0
СК 26.1-1.0
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс не більше 50 % від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника; | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Подальша оплата за Товар здійснюється за умови прийняття Покупцем партії товару (це визначена кількість товарів одного або кількох найменувань відвантажених або отриманих одночасно за одним товаросупровідним документом) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 15:03 |
Зміни 1 до ТД стійки (перелік).pdf | |
21 лютого 2023 15:03 |
Титул ТД зі змінами_стійки.pdf | |
21 лютого 2023 15:03 |
811 ТД _зі змінами_стійки.doc |
21 лютого 2023 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2023 15:03 |
Зміни 1 до ТД стійки (перелік).pdf
|
|||
21 лютого 2023 15:03 |
Титул ТД зі змінами_стійки.pdf
|
|||
21 лютого 2023 15:03 |
811 ТД _зі змінами_стійки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також повідомляємо, що Замовник проти внесення змін до найменування товару. Товар повинен відповідати опису та основним вимогам до предмету закупівлі.
Питання щодо збільшення авансу до 50 % наразі розглядається профільними підрозділами, у разі прийняття позитивного рішення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000019 ● cd7ebce4cbfc44d3be8609dd489ee85d
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-02-15-012517-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 16:43:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-012517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру приватним акціонерним товариством «Галенергобудпром» частини 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку) або у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 14:05:08
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 06.04.2023
По першому питанню: Дана закупівля стійок залізобетонних призначена для виконання у 2023 році робіт із заміни пошкоджених та зношених залізобетонних опор магістральних та міждержавних ліній електропередачі об’єднаної енергосистеми України. Визначення обсягів стійок залізобетонних проводилось на підставі затвердженого НЕК «Укренерго» Наказу № 1 від 02.01.2023 «Про заходи щодо забезпечення надійної роботи магістральних та міждержавних електричних мереж у 2023 році. Технічні та якісні характеристики стійок залізобетонних визначаються діючими Державними стандартами України, які вказано у Розділі 1 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 тендерної документації з урахуванням технічних умов на виготовлення підприємств - виробників. Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
По другому питанню: щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПрАТ «Галенергобудпром» умов пункту 6 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю, до дати укладення договору, у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії № LVOG313504719 від 14.03.2023 р., виданої АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (додається). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю та складає: 1 238 042,40 грн (Один мільйон двісті тридцять вісім тисяч сорок дві гривні 40 копійок).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 15:04:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «44110000-4 Конструкційні матеріали Стійки залізобетонні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-012517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог пункту 1 частини 2 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису договору (за строком, сумою тощо) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати договір.
Згідно з підпунктом 24 пункту 13.13 розділу 13 та підпунктом 34 пункту 14.6 розділу 14 Статуту приватного акціонерного товариства «Галенергобудпром» (далі – ПрАТ «Галенергобудпром») до виключної компетенції загальних зборів та наглядової ради товариства належать питання стосовно прийняття рішення про вчинення значних правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, відповідно перевищує 25 відсотків та становить від 10 до 25 відсотків вартості активів товариства за даними останньої річної звітності товариства.
У зв’язку з чим просимо надати протокол відповідного органу управління ПрАТ «Галенергобудпром», яким оформлене рішення про надання директору товариства дозволу на укладення договору поставки від 20.03.2023 № 01-000811-23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 18:13:11
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 14.04.2023
Відповідно до вимог пункту 1 частини 2 Розділу VI тендерної документації, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав документи, що підтверджують право підписання договору, що додаються, у зв'язку з наявністю в установчих документах певних обмежень, щодо підпису договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ |
20 634 040,00
UAH
|
20 634 040,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ ГАЛЕНЕРГОБУДПРОМ #00110191 |
Переможець |
20 634 040,00
UAH
|
06 березня 2023 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 16:30
|
ДУ_№1 від 03.05.2023_до_Дог_01-000811-23 (2).pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 16:29
|
ДУ_№1_до_Дог_01-000811-23.zip | зміни до договору |
03 травня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 15:53
|
Договір № 01-000811-23 від 20.03.2023.pdf | укладений |
21 березня 2023 15:52
|
Договір № 01-000811-23 від 20.03.2023.zip | укладений |
21 березня 2023 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору від 20.03.2023 №01-000811-23 та уклали Додаткову угоду №1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-000811-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |