Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень психоневрологічного та наркологічного відділення КНП "Дрогобицька міська поліклініка" ДМР по вул. Січових Стрільців, 11 в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
1 679 814,00 UAH
UA-2023-02-15-011312-a ● 362686e85a544b1182da95d5ea97d1ee
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дрогобицька міська поліклініка" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 19163609 |
Вебсайт: | http://drohobych-poliklinika.org.ua |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Січових Стрільців, 22 |
Контактна особа: |
Галина Мариняк +0677313334 byhgalteriapol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 15:03 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 679 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 798,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень психоневрологічного та наркологічного відділення КНП "Дрогобицька міська поліклініка" ДМР по вул. Січових Стрільців, 11 в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Січових Стрільців, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 20-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 15:46 |
Проект договору.docx | |
15 лютого 2023 15:46 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роботи за Вашою закупівлею не потребують ліцензування
Дата подання: 16 лютого 2023 10:23
Дата відповіді: 16 лютого 2023 14:32
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку 1 ТД пунктом 7.1. вимагається надання чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання.
Виходячи із положень статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» та «Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», затвердженого Постановою КМУ № 406 від 07.06.2017 р. «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» роботи за Вашою закупівлею не потребують ліцензування.
Просимо внести відповідні зміни у ТД, бо ця Ваша вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною і може призвести до оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! В ч. 2, р. Примітки Замовник зазначає, що: "В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів." Такий лист буде прийнятий до уваги, тому умови ТД згідно п.7.1. Додатку 1 жодним чином не є дискримінаційними.
Дозвіл
Дата подання: 16 лютого 2023 14:11
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:06
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку 1 ТД пунктом 7.2. вимагається надання "чинного на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) Дозвілу (чи дозволи) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки / або чинна на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці".
Виходячи із положень Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та найменування робіт зазначених у Технічній специфікації (Додаток 2) ТД, прошу надати відповідь які саме із зазначених робіт є роботами підвищеної небеезпеки та потребують Дозволу (чи дозволів) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Перелік робіт зазначено в Додатку №2 до тендерної документації. Якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів."
ліцензія на АВК-5
Дата подання: 16 лютого 2023 20:52
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:08
Шановний замовник! Просимо уточнити про обов'язковість підтвердження наявності в Учасника спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для складання кошторисної документації (підтвердженням є надання діючої ліцензії Учасника на програмний комплекс АВК-5).
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Розрахунок ціни надається в електронному файлі у програмному комплексі АВК-5, або у будь-якому програмному комплексі, який взаємодіє з ним.
Уточнення обєємів виконання робіт
Дата подання: 16 лютого 2023 23:32
Дата відповіді: 17 лютого 2023 16:28
Шановний Замовнику! У зв’язку із значним виконанням об’ємів робіт згідно технічної специфікакації просимо більш детальніше уточнити обсяг передбачених робіт, оскільки це суттєво впливає на кінцеву ціну подання пропозиції, а саме:
- п.53 додаток 2 технічної специфікації «Прокладання проводів при схованій проводці» (тип, марка проводу);
- п.59, 60 додатку 2 технічної специфікації «Монтаж світильників для люмінісцентних ламп» (тип, марка світильників);
- п.61-64 додатку 2 технічної специфікації «Прокладання трубопроводів водопостачання, опалення та каналізації» (кількість фасонних частин (коліна, муфти, трійники і т.п.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Ваше звернення, а саме;
- п.53 додаток 2 технічної специфікації «Прокладання проводів при схованій проводці» (провід ШВВП 3х1,5 мм2-226 м; провід ШВВП 3х2,5 мм2-160 м);
- п.59, 60 додатку 2 технічної специфікації «Монтаж світильників для люмінісцентних ламп» (тип, марка світильників) згідно Додатку №2 до ТД;
-п.61-64 додатку 2 технічної специфікації «Прокладання трубопроводів водопостачання, опалення та каналізації» (кількість фасонних частин (коліна: коліно 100х45гр.-2 шт., коліно 100х90гр.-4 шт., коліно 20х45гр.-68 шт., коліно 20х90гр.-100 шт., коліно 50х45гр.-12 шт., коліно 50х90гр.-28 шт.; муфти: муфта 20-84 шт.; трійники: трійник 100/100/100-3 шт., трійник 100/100/50-2 шт., трійник 20/20/20 мм-92 шт., трійник 50-15 шт., труба каналізаційна ПВХ діам. 110 мм-7 м, труба каналізаційна ПВХ діам. 50 мм-38 м, труба поліетиленова напірна діам. 20 мм-52 м пог., труба поліпропіленова армована скловолокном Ду 20 мм-166 м)
- п.53 додаток 2 технічної специфікації «Прокладання проводів при схованій проводці» (провід ШВВП 3х1,5 мм2-226 м; провід ШВВП 3х2,5 мм2-160 м);
- п.59, 60 додатку 2 технічної специфікації «Монтаж світильників для люмінісцентних ламп» (тип, марка світильників) згідно Додатку №2 до ТД;
-п.61-64 додатку 2 технічної специфікації «Прокладання трубопроводів водопостачання, опалення та каналізації» (кількість фасонних частин (коліна: коліно 100х45гр.-2 шт., коліно 100х90гр.-4 шт., коліно 20х45гр.-68 шт., коліно 20х90гр.-100 шт., коліно 50х45гр.-12 шт., коліно 50х90гр.-28 шт.; муфти: муфта 20-84 шт.; трійники: трійник 100/100/100-3 шт., трійник 100/100/50-2 шт., трійник 20/20/20 мм-92 шт., трійник 50-15 шт., труба каналізаційна ПВХ діам. 110 мм-7 м, труба каналізаційна ПВХ діам. 50 мм-38 м, труба поліетиленова напірна діам. 20 мм-52 м пог., труба поліпропіленова армована скловолокном Ду 20 мм-166 м)
щодо відповіді на програмний комплекс АВК-5
Дата подання: 17 лютого 2023 20:16
Дата відповіді: 18 лютого 2023 17:21
Шановний Замовнику! На Вашу відповідь щодо використання програмного комплексу АВК-5 при розрахунку цінової пропозиції, а в подальшому - при визнанні Учасника переможцем закупівлі і, як наслідок, подання актів виконання робіт (ф.КБ-2в) та довідки про виконання робіт (КБ-3) щодо державної закупівлі Переможець може використовувати не ліцензійний, тобто так званий «піратський» комплекс АВК-5,
Вашу відповідь на запитання ми правильно зрозуміли ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Переможець може використовувати ліцензовані комплекси, які взаємодіють з АВК-5
Дозвіл
Дата подання: 18 лютого 2023 13:16
Дата відповіді: 19 лютого 2023 13:12
Доброго дня, шановний Замовнику! Те, що у Додатку 2 ТД зазначено перелік робіт зрозуміло. Однак,питання що щодо дозволу звучало так: прошу надати відповідь які саме із зазначених у Додатку 2 ТД робіт є роботами підвищеної небезпеки та потребують Дозволу (чи дозволів) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці? З метою чіткого розуміння вимог ТД надайте будь ласка відповідь на вказане питання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Перелік робіт підвищеної небезпеки зазначено в Постанові "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Якщо роботи згідно Додатку №2 до ТД підпадають під цю Постанову, то Учасник надає відповідні документи зазначені Замовником.
Клас наслідків
Дата подання: 18 лютого 2023 13:18
Дата відповіді: 19 лютого 2023 13:13
Добрий день. До якого класу наслідків віднесено зазначений об'єкт?
Відповідь: Доброго дня! Зазначений об'єкт відноситься до класу наслідків СС1.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-15-011312-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", Код ЄДРПОУ:43494314
Дата подання: 03 березня 2023 19:21
Дата подання: 03 березня 2023 19:21
Скарга щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Водночас, відповідно до пункту 40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, грубо порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Окрім того, всупереч вимогам підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник не аргументував, що надана інформація у складі тендерної пропозиції Скаржника, є недостовірною та такою, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та недостовірність якої замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей.
Варто також зазначити, що підставою відхилення Пропозиції Скаржника є невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а не відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, викладених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2023 №28.02.2023, чим порушено вимоги пункту 41 Особливостей, та у зв’язку з чим, зазначений протокол підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2023 15:02
Рішення від 07.03.2023 №2669.pdf
Дата публікації: 07 березня 2023 15:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2023 № 3112.pdf
Дата публікації: 15 березня 2023 11:54
Рішення від 14.03.2023 №3112.pdf
Дата публікації: 16 березня 2023 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На вимогу постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замоник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт приміщень психоневрологічного та наркологічного відділення КНП "Дрогобицька міська поліклініка" ДМР по вул. Січових Стрільців, 11 в м. Дрогобич Львівської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-15-011312-a та готує позину заяву до суду з метою оскарження вище вказаного рішення.
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2023 15:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" |
1 343 035,32
UAH з ПДВ
|
1 343 035,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОСКОМ" |
1 357 406,00
UAH з ПДВ
|
1 357 406,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" #43494314 |
Рішення скасоване |
1 343 035,32
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 13:47
|
ПП "ОСКОМ" #34878121 |
Рішення скасоване |
1 357 406,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 13:47
|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" #43494314 |
Очікує рішення |
1 343 035,32
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 13:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 16:40 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
29 березня 2023 16:40
|
Електронний підпис |
29 березня 2023 16:39
|
протокол скасування.pdf |