Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з обслуговування, підтримки, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-02-15-009210-a b8173b5289524212a7ccac6353a46d9e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторовна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторовна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з обслуговування, підтримки, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 лютого 2023 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чуб Марина Сергіївна
#2999112944
Переможець 1 500 000,00
UAH
15 лютого 2023 14:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 15:32
Додаткова угода _1 до договору _33.pdf зміни до договору
08 червня 2023 15:31
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML