Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39761566 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, просп.Дмитра Яворницького, будинок 75 |
Контактна особа: |
Людмила БОЙКО +380984885326 geo35@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 14:06 |
ТД покрівлі.docx | |
15 лютого 2023 14:06 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000046 ● a3069dd523a04ee88d4769d033142211
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-02-15-008447-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 09:09:28
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, очікуваною вартістю 6 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-008447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-03 16:34:07
Відповідь на звернення
1. Комунальне підприємство "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (UA-2023-02-15-008447-a) надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 6 500 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений рішенням Дніпровської міської ради від 22.12.2021 №11/14, рішенням Дніпровської міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації, складені на підставі затверджених дефектних актів.
2. Щодо виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вимог частини другої статті 41 Закону надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п.2 Розділу 6 Тендерної документації (далі – ТД) Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Оскільки пунктом 7 частиною 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами, то документи згідно вимог частини 2 статті 41 Закону Переможець повинен надати шляхом завантаження інформації/документів в електронну систему закупівель до настання строку укладення договору про закупівлю.
Переможцем ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" у встановлений чинним законодавством строк, було оприлюднено через електронну систему закупівель відповідні документи на інформацію як того вимагала ТД, а саме:
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції у складі своєї тендерної пропозиції надало:
- наказ (розпорядження) № 2-к від 18 лютого 2019 року про призначення на посаду заступника директора - Глінку Вікторію Володимирівну;
- рішення єдиного учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" від 18 травня 2021 року про призначення на посаду директора - Глінку Вікторію Володимирівну;
- наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу № 04/1-к від 18 травня 2021 року на посаду директора - Глінку Вікторію Володимирівну.
- довідку №3 від 27.02.2023 р. складену у довільній формі, згідно якої уповноваженою посадовою особою на підписання договору про закупівлю є директор Глінка Вікторія Володимирівна.
Надання додаткових документів на підтвердження повноважень на підписання договору не вимагалося тендерною документацією.
Також повідомляємо що переможцем ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" було надано файл « документи переможця.pdf» який, поміж іншого, містить Ліцензію № 41-Л від 27.09.2017 року з додатком, декларації відповідності матеріально-технічної бази, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0220.21.12 від 03.06.2021 року та дозвіл № 0671.21.12 від 11.10.2021 року. Чим виконало вимоги частини другої статті 41 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
6 044 614,05
UAH з ПДВ
|
6 044 614,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
6 044 614,05
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 17:04
|
договір покрівлі.pdf | укладений |
06 березня 2023 17:02
|