Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 337 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33370 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24410000-1: Азотні добрива
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2023 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 15:33 |
7134-перелік ЗТД-1.doc | |
20 лютого 2023 15:33 |
ТД-7134-1.doc | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 12 - анкета.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 4 до ТД - ТС Аміак.pdf | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 6 - Довідка про досвід.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 3 - інформ про тех харак.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 5 - проект договору.pdf | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 9 - довідка ст. 17 для об'єднання.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 7 - лист-згода.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 2 - Інф-я про ПЗ.docx | |
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 10 - митні платежі.docx |
20 лютого 2023 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2023 15:33 |
7134-перелік ЗТД-1.doc
|
|||
20 лютого 2023 15:33 |
ТД-7134-1.doc
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 12 - анкета.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 4 до ТД - ТС Аміак.pdf
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 6 - Довідка про досвід.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 3 - інформ про тех харак.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 5 - проект договору.pdf
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 9 - довідка ст. 17 для об'єднання.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 7 - лист-згода.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 2 - Інф-я про ПЗ.docx
|
|||
15 лютого 2023 13:01 |
Додаток 10 - митні платежі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000085 ● 7b8d760b7089462faed1b844a5e2372d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2023-02-15-007090-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 10:55:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-007090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 13:07:57
Пояснення на запит ДАСУ від 26.04.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-15-007090-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.04.2023 № 111 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-007090-a] через електронну систему закупівель 26.04.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», розрахунок ОВЗ здійснено шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом»;
- аналізу комерційних пропозицій виробників та потенційних постачальників ТОВ СУЛП «ХІМІМПЕКС», ПрАТ «МАКРОХІМ», ТОВ «ЮГСИНТЕЗ» з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні найнижчих комерційних пропозицій (відповідні комерційні пропозиції та інформаційна довідка станом на 02.01.2023 додаються).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#february 15.02.2023 ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС) UA-2023-02-15-007090-a.
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки ВП «Централізовані закупівлі» від 02.01.2023 – на 1 арк. в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції ТОВ СУЛП «ХІМІМПЕКС» від 19.01.2023 № 30/01 – на 1 арк. в 1 прим.
3. Копія комерційної пропозиції ПрАТ «МАКРОХІМ» від 20.01.2023 № М0000084 – на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 15:38:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-007090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару за договором про закупівлю від 17.03.2023 №53-129-01-23-02706, укладеним з ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 09:47:15
Пояснення на запит ДАСУ від 03.05.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-15-007090-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.04.2023 № 111 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-007090-a] через електронну систему закупівель 03.05.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару за договором про закупівлю від 17.03.2023 №53-129-01-23-02706, укладеним з ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Між підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «СУЛП «ХІМІМПЕКС» було укладено договір поставки від 17.03.2023 № 53-129-01-23-02706 на закупівлю аміаку водного для потреб ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС. У зв’язку із зверненням ВП ХАЕС від 14.04.2023 № 61-3631/6057 щодо відсутності вільних складських приміщень для зберігання аміаку водного та невеликий термін зберігання вищезазначеної продукції, ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення щодо продовження строку постачання продукції за специфікацією № 3 шляхом укладання додаткової угоди № 1 до вищезазначеного договору.
Додатки:
1. Копія листа ВП ХАЕС від 14.04.2023 № 61-3631/6057 – на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 16:11:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-007090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 1.2 Договору від 17.03.2023 №53-129-01-23-02706, укладеним з ТОВ «ХІМІМПЕКС» обумовлено, що Специфікації (Додатки №№1,2,3) є невід`ємною частиною договору. Додатки №№1,2 містять інформацію щодо строків поставки до 10.03.2023, тоді як в пункті 10.1 Договору визначено, що Договір є чинним з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023.
Яким чином можливо здійснити постачання до 10.03.2023?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 09:11:09
Пояснення на запит ДАСУ від 10.05.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-15-007090-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.04.2023 № 111 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-007090-a] через електронну систему закупівель 10.05.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: пунктом 1.2 Договору від 17.03.2023 №53-129-01-23-02706, укладеним з ТОВ «ХІМІМПЕКС» обумовлено, що Специфікації (Додатки №№1,2,3) є невід`ємною частиною договору. Додатки №№1,2 містять інформацію щодо строків поставки до 10.03.2023, тоді як в пункті 10.1 Договору визначено, що Договір є чинним з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023. Яким чином можливо здійснити постачання до 10.03.2023?.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Між підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «СУЛП «ХІМІМПЕКС» було укладено договір поставки № 53-129-01-23-02706 від 17.03.2023 на закупівлю аміаку водного для потреб ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС.
Враховуючи, що строк поставки продукції за позицією 1 специфікації № 1 та 1 специфікації № 2 Договору був не визначений (сплинув на момент укладання договору), Покупцем, на підставі інформації Вантажоодержувачів щодо можливості приймання ТМЦ, було ініційовано внесення змін до договору щодо встановлення строку поставки. Відповідні зміни відображено в додатковій угоді № 1 від 20.04.2023 до вищезазначеного договору.
Додатки:
1. Копія листа ВП «ЦЗ» від 21.03.2023 № 29-2005/41 – на 1 арк. в 1 прим.;
2. Копія листа ВП ПАЕС від 24.03.2023 № 07/4956 – на 1 арк. в 1 прим.;
3. Копія листа ВП РАЕС від 22.03.2023 № 5386/041 – на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України 16.05.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (Аміак водний для ВП ПАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС), URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-007090-a, відповідно до якого Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами опрацювання висновку органу державного контролю в сфері публічних закупівель повідомляємо таке. Замовником розглянуто питання щодо дотримання відповідальними особами під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг вимог законодавства України з питань публічних закупівель, зроблені відповідні висновки щодо оцінки роботи відповідальних осіб, які допустили визначені у висновку порушення. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до висновку ДАСУ Замовником вирішено питання стосовно вжиття заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом посилення контролю за роботою відповідальних осіб та проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель. Оскільки дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не порушили принципи здійснення публічних закупівель, просимо орган державного фінансового контролю підтвердити факт усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та зазначити про це в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ
2023-05-19 12:37:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" |
2 992 500,00
UAH
|
2 992 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" #14345702 |
Переможець |
2 992 500,00
UAH
|
03 березня 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 10:06
|
додаткова угода 3 до договору 53-129-01-23-02706.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 16:25
|
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-23-02706.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:27
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-23-02706.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 08:50
|
договір 53-129-01-23-02706.pdf | укладений |
20 березня 2023 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у строк поставки |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.3 Договору у редакції, пункти 1 Специфікацій 2 та 3 договору викласти у редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін поставки за позиціями 1, 2 специфікації № 1 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |