Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 3 388 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було поставлено Товар на умовах та в порядку передбаченому Договором. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 12:52 |
ТД ВТ з Особливостями - Сейфи.docx.p7s | |
15 лютого 2023 12:52 |
ТД ВТ з Особливостями - Сейфи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Також повідомляємо, що на продукцію, що є предметом закупівлі, а саме – сейфи, не поширюється дія Технічних регламентів, тому товар не потребує обов’язкового оформлення декларації про відповідність.
Відповідно п.6 ст. 23 Закону "якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством".
Отже Законом передбачена можливість надання Учасником технічного паспорту та/або сертифікату відповідності на товар на підтвердження відповідності об’єктивним критеріям.
Відповідно до п. 11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Враховуюче вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо надання копії діючого сертифікату відповідності запропонованого учасником Товару вимогам ДСТУ EN 1143-1 як таку, що обмежує конкуренцію, порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених частиною 1 статті 5 Закону, та таку, що не відповідає вимогам діючого законодавства, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, що дозволить приймати участь у закупівлі всім зацікавленим постачальникам (учасникам).
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-02-15-006915-a.c1 встановлено наступне:
Дана вимога по сертифікації сейфів встановлена відповідно до Постанови Правління Національного Банку України №100 від 06.10.2017 "Про затвердження Правил з організації захисту приміщень небанківських установ в Україні".
Тому надання копії діючого сертифікату відповідності запропонованого Товару вимогам ДСТУ EN 1143-1 учасниками не є дискримінаційною та встановлена згідно законодавства.
Запрошуємо до участі в закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-05-000021 ● 74123fb7d5bf4de781c88507a1abd553
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023 №19-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.06.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.06.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-15-006915-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 11:24:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 44420000-0 — Будівельні товари (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-006915-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
-яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 15:38:49
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «НІКОЛЬ» - 4 928 000,00 грн. з ПДВ, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" - 5 677 980,00 грн. з ПДВ, ТОВ «НВПП «ДІК» - 4 589 200,00 грн. з ПДВ (Комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу сейфів, що закуповувались. Згідно наданих комерційних пропозицій середньо-ринкова вартість складає: 5 065 060,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової та склала - 3 388 000,00 грн. (три мільйони триста вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ відповідно.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 12:51:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК021-2015: 44420000-0 — Будівельні товари (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-006915-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
- просимо надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 08:48:31
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору – банківську гарантію за № G0223/8129, видану Акціонерним товариством комерційним банком “ПриватБанк” (АТ КБ “ПриватБанк”), в розмірі 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме 135 366,00 гривень (сто тридцять п'ять тисяч триста шістдесят шість гривень 00 копійок). Термін дії банківської гарантії: з «06» березня 2023 року по «01» лютого 2024 року включно.
Додатки:
- банківська гарантія № G0223/8129.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" |
2 707 320,00
UAH з ПДВ
|
2 707 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ніколь" |
3 049 046,00
UAH з ПДВ
|
3 049 046,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" #37973820 |
Переможець |
2 707 320,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 08:43
|
Dohovir postavky Parytet K.zip | укладений |
10 березня 2023 08:42
|