Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Гірна Галина Сергіївна +380680554851 ggirna0@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 11:37 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000036 ● d0d0329edf4f4676b5435fae12df21c8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.05.2023 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-15-005027-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 15:48:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму; 33181520-3 - Матеріали для ниркового діалізу (витратні матеріали для гемодіалізу) (НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; НК 024:2019:34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування ; НК 024:2019: 12741 - Гемодіалізна голка; НК 024:2019: 12741 - Гемодіалізна голка; НК 024:2019: 35849 -Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 35849 - Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 35849 - Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу; НК 024:2019: 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-15-005027-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 10:14:18
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі:
Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня», здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до сформованої потреби спеціалістами Замовника, зайнятих безпосередньо лікуванням пацієнтів методом ниркового діалізу, відповідно до проведеного аналізу обліку пацієнтів, що потребують такого лікування, та кількості пролікованих випадків, з урахуванням тенденції до зростання кількості хворих на основі статистичних показників за попередні роки та за допомогою методу порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції (зокрема Замовником отримано три цінові пропозиції щодо даного предмету закупівлі від постачальників: ТОВ «Бланідас», ТОВ «Волиньфармімпекс» та ТОВ «Діаліз медик») та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються діючими нормативно-правовими актами. Замовником торгів визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму; 33181520-3 - Матеріали для ниркового діалізу (витратні матеріали для гемодіалізу) (НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; НК 024:2019:34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; НК 024:2019:34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування ; НК 024:2019: 12741 - Гемодіалізна голка; НК 024:2019: 12741 - Гемодіалізна голка; НК 024:2019: 35849 -Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 35849 - Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 35849 - Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019: 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу; НК 024:2019: 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)» виходячи з специфіки функціонування та роботи апарата для гемодіалізу , технічні характеристики якого встановлюються та передбачені у інструкціях з використання, сертифікатах якості та відповідності, які видаються окремо на кожне медичне обладнання. Окрім цього, технічні та якісні характеристики визначено у відповідності з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" |
4 765 121,78
UAH з ПДВ
|
4 765 121,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАНІДАС" #36423868 |
Переможець |
4 765 121,78
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 10:06
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
30 січня 2024 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 12:50
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
01 січня 2024 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 12:15
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
01 січня 2024 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 10:56
|
Договір | укладений |
02 березня 2023 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обсяги фактичного споживання сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та ціну за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. та п.11.3., 11.4. Договору №1 від 02.03.2023, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31 січня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення загальної вартості договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |