Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2023-02-15-001051-a ● 58358818fc1e4e43ae003001d6190315
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42035266 |
Вебсайт: | https://energo.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 57/2 |
Контактна особа: |
Сергій Царук +380382617346 zakupky@energo.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11346 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 19:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 19:34 |
7. Додаток 5 - Технічні вимоги (зміни).doc | |
15 лютого 2023 09:27 |
4. Додаток 2 - Для учасника.doc | |
15 лютого 2023 09:27 |
5. Додаток 3 - Для переможця.doc | |
15 лютого 2023 09:27 |
3. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
15 лютого 2023 09:27 |
6. Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
15 лютого 2023 09:27 |
2. Тендерна документація №VTO-23-7.doc |
17 лютого 2023 19:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 19:34 |
7. Додаток 5 - Технічні вимоги (зміни).doc
|
|||
15 лютого 2023 09:27 |
4. Додаток 2 - Для учасника.doc
|
|||
15 лютого 2023 09:27 |
5. Додаток 3 - Для переможця.doc
|
|||
15 лютого 2023 09:27 |
3. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc
|
|||
15 лютого 2023 09:27 |
6. Додаток 4 - Проєкт договору.doc
|
|||
15 лютого 2023 09:27 |
2. Тендерна документація №VTO-23-7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
еквівалент торгових марок
Дата подання: 16 лютого 2023 19:25
Дата відповіді: 17 лютого 2023 08:30
Добрий день! Чи будуть розглядатися пропозиції з еквівалентними торговими марками?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Сформулюємо правило: Коли йдеться про еквівалент, то всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.
Так буде прийматися.
Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Сформулюємо правило: Коли йдеться про еквівалент, то всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.
Так буде прийматися.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-15-001051-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 17 лютого 2023 16:55
Тех. характеристики та кількість
Шановник Замовнику! Згідно Додатку 5 до тендерної документації на поз. №10 "Файл-пакет А4 40мкм ОС-6601 глянець пачка 100шт." кількість що вимагається 20 000 пач такий об'єм файлів значно перевищує загальний бюджет закупівлі. поз. № 52 "Зошит А5 48 аркушів клітинка пружина Gold Brisk СТВ-21" в технічному описі ви зазначаєте "96 арк." дані вимоги суперечать одна одній.
Також згідно вашої тендерної документації та вимогам які ви вказуєте у Додатку 5 до тендерної документації умови щодо поставки "Термін поставки: термін, протягом якого Учасник має доставити на адресу Замовника чергову партію товару: 2 (два) робочих дні з дня отримання замовлення до 14:00 год." З урахуванням аж 8-ми точок поставки та заявок упродовж року, вам не здається що в умовах війни такі терміни поставки є недоцільними? Ажде постачальник має закупити вчасно увесь товар за вашою заявкою, та поставити за адресами які ви вказуєте. В умовах війни багато постачальників змінили та продовжують змінувати фактичну адресу перебування що збільшує термін поставки товару безпосередньо до Учасника. З таким різноманіттям та великою кількістю товару(86 позиційтовару) Учасники співпряцюють з різними постачальниками які знаходяться по всій країні. Всі ці умови унеможливлюють поставку в зазначений вами термін. Розгляньте можливіть збільшити терміни поставки до 5(п'яти) робочих днів аби потенційний постачальник мав змогу закупити товар згідно ваших заявок та доставити його вчасно на всі вказані адреси. Також можливо якщо маєте складські можливості доставка може бути здійснена наприклад у повному обсязі за щонайменше 5(п'ять) робочих днів. Або ви можете вказати товар який має бути першочергово доставлений. Зважаючи на все вищевказане просимо внести зміни до тендерної документації. Сподіваємось на ваше розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Також згідно вашої тендерної документації та вимогам які ви вказуєте у Додатку 5 до тендерної документації умови щодо поставки "Термін поставки: термін, протягом якого Учасник має доставити на адресу Замовника чергову партію товару: 2 (два) робочих дні з дня отримання замовлення до 14:00 год." З урахуванням аж 8-ми точок поставки та заявок упродовж року, вам не здається що в умовах війни такі терміни поставки є недоцільними? Ажде постачальник має закупити вчасно увесь товар за вашою заявкою, та поставити за адресами які ви вказуєте. В умовах війни багато постачальників змінили та продовжують змінувати фактичну адресу перебування що збільшує термін поставки товару безпосередньо до Учасника. З таким різноманіттям та великою кількістю товару(86 позиційтовару) Учасники співпряцюють з різними постачальниками які знаходяться по всій країні. Всі ці умови унеможливлюють поставку в зазначений вами термін. Розгляньте можливіть збільшити терміни поставки до 5(п'яти) робочих днів аби потенційний постачальник мав змогу закупити товар згідно ваших заявок та доставити його вчасно на всі вказані адреси. Також можливо якщо маєте складські можливості доставка може бути здійснена наприклад у повному обсязі за щонайменше 5(п'ять) робочих днів. Або ви можете вказати товар який має бути першочергово доставлений. Зважаючи на все вищевказане просимо внести зміни до тендерної документації. Сподіваємось на ваше розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2023 19:41
Дякуємо за звернення, повідомляємо наступне:
1. "Шановник Замовнику! Згідно Додатку 5 до тендерної документації на поз. №10 "Файл-пакет А4 40мкм ОС-6601 глянець пачка 100шт." кількість що вимагається 20 000 пач такий об'єм файлів значно перевищує загальний бюджет закупівлі. поз. № 52 "Зошит А5 48 аркушів клітинка пружина Gold Brisk СТВ-21" в технічному описі ви зазначаєте "96 арк." дані вимоги суперечать одна одній." - зміни внесено.
2. Також згідно вашої тендерної документації та вимогам які ви вказуєте у Додатку 5 до тендерної документації умови щодо поставки "Термін поставки: термін, протягом якого Учасник має доставити на адресу Замовника чергову партію товару: 2 (два) робочих дні з дня отримання замовлення до 14:00 год." З урахуванням аж 8-ми точок поставки та заявок упродовж року, вам не здається що в умовах війни такі терміни поставки є недоцільними? Ажде постачальник має закупити вчасно увесь товар за вашою заявкою, та поставити за адресами які ви вказуєте. В умовах війни багато постачальників змінили та продовжують змінувати фактичну адресу перебування що збільшує термін поставки товару безпосередньо до Учасника. З таким різноманіттям та великою кількістю товару(86 позиційтовару) Учасники співпряцюють з різними постачальниками які знаходяться по всій країні. Всі ці умови унеможливлюють поставку в зазначений вами термін. Розгляньте можливіть збільшити терміни поставки до 5(п'яти) робочих днів аби потенційний постачальник мав змогу закупити товар згідно ваших заявок та доставити його вчасно на всі вказані адреси. Також можливо якщо маєте складські можливості доставка може бути здійснена наприклад у повному обсязі за щонайменше 5(п'ять) робочих днів. Або ви можете вказати товар який має бути першочергово доставлений. Зважаючи на все вищевказане просимо внести зміни до тендерної документації. Сподіваємось на ваше розуміння. - в зв`язку з відсутністтю складських приміщень, відсутня можливість зберігати велику кількість товару, тому замовлення будуть відбуватися згідно заявок, також наявна велика кількість логістичних компаній які взмозі доставити товар в термін 24 годи і 24 години Вам вистачить на комплектування і відправку, терміни реальн.
1. "Шановник Замовнику! Згідно Додатку 5 до тендерної документації на поз. №10 "Файл-пакет А4 40мкм ОС-6601 глянець пачка 100шт." кількість що вимагається 20 000 пач такий об'єм файлів значно перевищує загальний бюджет закупівлі. поз. № 52 "Зошит А5 48 аркушів клітинка пружина Gold Brisk СТВ-21" в технічному описі ви зазначаєте "96 арк." дані вимоги суперечать одна одній." - зміни внесено.
2. Також згідно вашої тендерної документації та вимогам які ви вказуєте у Додатку 5 до тендерної документації умови щодо поставки "Термін поставки: термін, протягом якого Учасник має доставити на адресу Замовника чергову партію товару: 2 (два) робочих дні з дня отримання замовлення до 14:00 год." З урахуванням аж 8-ми точок поставки та заявок упродовж року, вам не здається що в умовах війни такі терміни поставки є недоцільними? Ажде постачальник має закупити вчасно увесь товар за вашою заявкою, та поставити за адресами які ви вказуєте. В умовах війни багато постачальників змінили та продовжують змінувати фактичну адресу перебування що збільшує термін поставки товару безпосередньо до Учасника. З таким різноманіттям та великою кількістю товару(86 позиційтовару) Учасники співпряцюють з різними постачальниками які знаходяться по всій країні. Всі ці умови унеможливлюють поставку в зазначений вами термін. Розгляньте можливіть збільшити терміни поставки до 5(п'яти) робочих днів аби потенційний постачальник мав змогу закупити товар згідно ваших заявок та доставити його вчасно на всі вказані адреси. Також можливо якщо маєте складські можливості доставка може бути здійснена наприклад у повному обсязі за щонайменше 5(п'ять) робочих днів. Або ви можете вказати товар який має бути першочергово доставлений. Зважаючи на все вищевказане просимо внести зміни до тендерної документації. Сподіваємось на ваше розуміння. - в зв`язку з відсутністтю складських приміщень, відсутня можливість зберігати велику кількість товару, тому замовлення будуть відбуватися згідно заявок, також наявна велика кількість логістичних компаній які взмозі доставити товар в термін 24 годи і 24 години Вам вистачить на комплектування і відправку, терміни реальн.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" |
136 611,88
UAH з ПДВ
|
136 611,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
179 321,64
UAH з ПДВ
|
179 321,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
136 611,88
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 13:26
|
008723.pdf | укладений |
07 березня 2023 13:24
|