Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 9 388 842,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 888,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником протягом п’яти банківських днів у відповідності до плану фінансування (Додаток № 2 до цього Договору) у вигляді проміжних платежів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку. Кінцеві розрахунки та передача об’єкту після завершення Робіт здійснюється на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), акту готовності об'єкта до експлуатації та акту приймання-передачі виконавчої документації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 15:54 |
Додаток №2 Технічна специфікація (нова редакція 17.02.).rar | |
17 лютого 2023 15:54 |
Тендерна документацiя (нова редакція 17.02).doc | |
17 лютого 2023 15:54 |
Перелік внесених змін до ТД (зміни 17.02).doc | |
15 лютого 2023 12:59 |
Перелік внесених змін до ТД.doc | |
14 лютого 2023 19:04 |
Додаток 5 до ТД - проект договору про закупівлю.DOCX |
17 лютого 2023 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2023 15:54 |
Додаток №2 Технічна специфікація (нова редакція 17.02.).rar
|
||||||
17 лютого 2023 15:54 |
Тендерна документацiя (нова редакція 17.02).doc
|
||||||
17 лютого 2023 15:54 |
Перелік внесених змін до ТД (зміни 17.02).doc
|
||||||
15 лютого 2023 12:59 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
||||||
14 лютого 2023 19:04 |
Додаток 5 до ТД - проект договору про закупівлю.DOCX
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
8. Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України та 631 БК України може бути укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів, з вище наведеним якого учасник повинен ознайомитись", та внесено зміни у формулювання вимоги підпункт 9 пункту 5.2.1. Розділу 5 Тендерної документації» та викладено у новій редакції з врахуванням поданої вимоги: «9. Дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, датовану або датовані не раніше дати оголошення цих торгів».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000055 ● f011caafd28d47fd9d4949f05a5cc984
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2023 Одеса № 129
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2023 № 129
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9 UA-2023-02-14-014840-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 16:46:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 20.02.2023 № 12-03-02/23-К, а також накази про прийняття працівників, в яких зазначено - встановити посадовий оклад згідно штатного розпису.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Бердара Юрія Юрійовича (далі – ФОП Бердар Ю. Ю.) вимогам пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасник ФОП Бердар Ю. Ю. не надав на підтвердження наявності робітників основних будівельних професій скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису за останній звітній період? Надати відповідні документи у разі наявності.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Бердар Ю. Ю. вимогам частини 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тоді як учасник ФОП Бердар Ю. Ю. не надав інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Бердар Ю. Ю. та укладення договору про закупівлю, тоді як ним, як переможцем процедури закупівлі, не надано у спосіб, зазначений у розділі 2 додатку 1 до ТД, та у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 17:44:51
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на запит, щодо надання пояснення на запитання Державної аудиторської служби України ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо надання пояснень до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель:
- Щодо першого питання:
o На виконання вимоги пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, про надання інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення Замовник при оцінці пропозиції ФОП Бердар Ю. Ю. керувався опцією «або витягами з наказів про прийняття на роботу», так як чинним законодавством про працю не передбачено обов'язковість фізичної особи – підприємця мати штатний розпис, відтак, за рішенням Замовника, невідповідність ненадання «сканованої копії оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису за останній звітній період, з наказами» могло стати об’єктом оскарження, у зв’язку з чим, Уповноваженою особою прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця ФОП Бердар Ю. Ю. в частині вимоги пункту 2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, за результатом запиту ДАСУ, Замовником здійснено запит до ФОП Бердар Ю. Ю. на підтвердження змісту викладеного в тексті наказів «встановити посадовий оклад згідно штатного розпису» шляхом надання підтверджуючої інформації для надання пояснень на відповідний запит. (Додаток – «Штатний розпис.pdf».
- Щодо другого питання:
o ФОП Бердар Ю. Ю. підтвердив відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям шляхом надання інформації та документів, в частині надання інформації про не залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, потужностей.
У складі тендерної пропозиції ФОП Бердар Ю. Ю. наявна інформація про відсутність залучення субпідрядника/співвиконавця, що міститься в електронних документах «10. Довідка про наявність обладнання (таблиця А).pdf», «Уточнена довідка про працівників.pdf».
За рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Бердар Ю. Ю. вимогам частини 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, що зазначено у запиті із врахуванням, що замовником не вимагалося подання такого документу в тендерній документації шляхом завантаження до електронної системи інших даних в частині вимоги абзацу 6 підпункту 1 пункту 3.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД інформації про субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення (надається згідно з п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації) та стосується виключно кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг, інформація про відсутність яких міститься для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, потужностей міститься у складі тендерної пропозиції.
- Щодо третього питання:
o Замовником не відхилено тендерну пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Бердар Ю. Ю., як з переможцем процедури закупівлі, через ненадання у спосіб, зазначений у розділі 2 додатку 1 до ТД, та у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону через технічні обмеження та представлення документів Переможця у спосіб, що не передбачено вимогами тендерної документації за результатом рішення уповноваженої особи від 01.03.2023 року №29. (Додаток – «Протокол 29.doc.pdf».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник погоджується з висновком та усунув зазначені в ньому порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором
2023-06-12 11:10:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-06-14 09:02:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕРДАР ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
7 431 637,00
UAH з ПДВ
|
7 431 637,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" |
8 204 146,70
UAH з ПДВ
|
8 204 146,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕРДАР ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3376000853 |
Переможець |
7 431 637,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 22:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 11:00
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
12 червня 2023 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 16:22
|
Додатки до договору 40.pdf | укладений |
02 березня 2023 16:14
|
Договір 40.pdf | укладений |
02 березня 2023 16:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт об'єкту нерухомого майна комунальної власності Тячівської міської ради - Тячівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки по вул. Незалежності, 49 в м. Тячів Закарпатської області | 1 | роботи |
7 431 637,00
UAH
|