Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 blago-obuhiv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 024 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 123,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 15:20 |
Порівняльна таблиця Змін.docx | |
21 лютого 2023 15:20 |
Тендерна документація (нова редакція).odt | |
21 лютого 2023 15:20 |
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx |
21 лютого 2023 15:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2023 15:20 |
Порівняльна таблиця Змін.docx
|
||||||
21 лютого 2023 15:20 |
Тендерна документація (нова редакція).odt
|
||||||
21 лютого 2023 15:20 |
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2)Переможець закупівлі повинен укласти договір з виконавцем послуг на території Обухівської міської ради Київської області, який буде вивозити та утилізувати ТПВ. Відповідно до ТД очікуваний об`єм побутових відходів – 1800 м3. Щодо встановлення (розташування) контейнерів (баків) для сміття Виконавець має узгодити з Замовником та визначеним виконавцем послуг на території Обухівської міської територіальної громади місця розташування власних чи орендованих контейнерів або баків для сміття
3)Учасники вирішують самостійно.
4)Замовником прийнято до уваги та внесено зміни до тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000085 ● bf9580a7a66e496fa3ec0e2461ba0e0e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-02-14-014786-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 09:14:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-014786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому Замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 лютого 2023 року) та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-02-14-014786-a зазначено предмет закупівлі: послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», однак у технічних вимогах до предмета закупівлі, який є додатком №4 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис послуг, а саме: прибирання сміття з урн.
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття»), 90600000-3 «Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» (в т.ч. 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу» та 90630000-2 «Послуги з прибирання льоду») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля»?
3. Чому у повідомленні про намір укласти договір ціна зазначена 5158770,00 грн з ПДВ, тоді як у тенденцій пропозиції поданій учасником ТОВ «Міський житловий центр» та в договорі укладеному з ним від 09 березня 2023 року №49 ціна зазначена 5158770,00 грн без ПДВ?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:02:56
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-014786-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області надає наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом закупівлі є послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)). Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області.
Рішенням Обухівської міської ради Київської області від 22. 12.2022 № 716-36–VІІI, за поданням начальника відділу з питань благоустрою Виконавчого комітету Обухівської міської ради, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та враховуючи рекомендації постійних комісій з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури і з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва затверджено кошторис Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) передбачають виконання комплексу робіт, які проводяться з визначеною періодичністю і послідовністю, скерованих на забезпечення належного стану території громади.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: метод порівняння ринкових цін, з урахуванням орієнтовних потреб та на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель.
Перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію очікуваної вартості шляхом проведення аналізу закупівель аналогічних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Замовника та з урахуванням затвердженого кошторису «Послуги з прибирання території Обухівської міської територіальної громади на 2022 рік», розрахунку вартості послуг, виконаного сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів). За результатами проведенного цінового аналізу було прийнято рішення для розрахунку очікуваної вартості використати ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» .
Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2023 рік відповідно до рішення Обухівської міської ради від 22.12.2022 №716-36-VIII «Про затвердження кошторису та розподілу коштів на фінансування Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік» з урахуванням 20 % додаткової угоди до минулорічного договору.
2. Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області визначено, що предметом закупівлі є послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до вимоги пункту 3 розділу I. Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до п.5. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Одночасно варто зазначити, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (п.6 Особливостей).
Отже, замовник повинен залежно від потреби в закупівлі (тобто від того, що саме йому необхідно закупити, а також від їх очікуваної вартості) правильно визначити предмет закупівлі та конкретну його назву.
Тому для визначення того, що собою являє благоустрій територій, звернемось до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 р. № 2807-IV (далі — Закон № 2807).
Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 1 цього Закону благоустрій населених пунктів — це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму тощо, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
При цьому як передбачено абз. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807, заходи з благоустрою населених пунктів — це роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
Територія — це сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об’єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, прибудинкових територій, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об’єктів, об’єктів промисловості, комунально-складських та інших об’єктів у межах населеного пункту (абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807).
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області заплановано послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) як єдиний комплекс робіт для належного утримання території. При цьому код ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць найбільше підходить для даної послуги. Прийняття іншого рішення призвело б до поділу предмета закупівлі на частини та могло трактуватися як уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону та Особливостей, зокрема положень частини десятої статті 3 Закону та п.6 Особливостей.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
За результатами проведених моніторингів аналогічних закупівель (технічними завданнями яких передбачено літнє, зимове прибирання тротуарів та доріжок, очищення урн та ін..) аудитори за результатами розгляду питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлюють. Зокрема,
- при проведенні моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі послуг щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-002120-а) за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено;
- Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-007168-c: за результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено
- Департамент моніторингу закупівель у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-22-006639-a проаналізувавши етапи закупівельного процесу:, зокрема планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення порушень не виявив.
Що стосується коду ДК 90910000-9 «Послуги з прибирання», то він більше стосується послуг при прибирання будівель, приміщень, а не вулиць.
3. Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
повідомляє, що 14 лютого 2023 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання територій)). Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п. 30 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Відповідно до п. 36 Особливостей « Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій)».
В п. 37 Особливостей зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
В тендерній документації в пункті 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено: "Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна. Питома вага критерію – 100%.
Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ»
На участь в закупівлі була подана одна тендерна пропозиція від ТОВ «Міський житловий центр» з ціною пропозиції 5158770,00 грн. без ПДВ.
Слід зазначити, якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в електронній системі пропозиції всіх учасників будуть відображатися «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, а отже подав тендерну пропозицію без урахування цього податку, на сторінці в електронній системі закупівель все одно буде відображена з поміткою «з ПДВ». При поданні пропозиції в електронній системі учасник не має технічної можливості зазначати ознаку з ПДВ/без ПДВ, що підтверджується офіційним листом ТОВ Смарттендер (додається).
Стосовно цього питання є постанова Верховного Суду від 28.04.2020 у справі №904-1143/19 відповідно до якої неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
02.03.2023 було оголошено про намір укласти договір з ТОВ МЖЦ (протокол №25 додається).
Також зазначаємо, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей та згідно Додатку 5 до тендерної документації. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Зауважуємо, що у разі включення до договору умови, що не відповідає
вимогам закону, замовник отримує ризик невиконання цієї умови, і не матиме можливості забезпечити захист своїх прав та інтересів у судовому порядку.
При цьому, згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр |
5 158 770,00
UAH з ПДВ
|
5 158 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр #37360998 |
Переможець |
5 158 770,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 12:25
|
Дод. угода №2 до дог. №49.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:37
|
Додаткова угода №1 до договору №49.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 17:07
|
Договір №49.pdf | укладений |
09 березня 2023 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, згідно з пунктам 10 Договору № 49 від 09.03.2023р. (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: керуючись підпунктом 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку з зміною ставок податків і зборів та / або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та / або пільг з оподаткування, а також у зв'язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, враховуючи Закон України №3219-ix «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» та лист ТОВ «МЖЦ» №818 від 04.08.2023 р. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору та викласти пункт 2.1 Договору у новій редакції та відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей Сторони домовились Додаток до Договору «Технічні вимоги» викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги щодо благоустрою території Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання територій))» та внести у Договір відповідні зміни |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |