Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території))
Очікувана вартість
6 024 780,00 UAH
UA-2023-02-14-014786-a e0a0a8509b4245b5a454716922a0dbf9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 blago-obuhiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
blago-obuhiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2023 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 6 024 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 123,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання територій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2023 18:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 лютого 2023 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2023 15:20
Порівняльна таблиця Змін.docx
21 лютого 2023 15:20
Тендерна документація (нова редакція).odt
21 лютого 2023 15:20
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx
21 лютого 2023 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2023 18:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2023 18:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2023 15:20
Порівняльна таблиця Змін.docx
18 лютого 2023 18:09
Порівняльна таблиця Змін.docx
21 лютого 2023 15:20
Тендерна документація (нова редакція).odt
18 лютого 2023 18:09
Тендерна документація (нова редакція).odt
14 лютого 2023 18:51
Тендерна документація..odt
21 лютого 2023 15:20
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx
18 лютого 2023 18:09
Додаток 5 (Проєкт Договору)..docx
14 лютого 2023 18:51
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення одиниць виміру та об’ємів
Дата подання: 17 лютого 2023 17:09
Дата відповіді: 18 лютого 2023 18:10
Шановний замовник! У тексті Додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі: найменування послуг, періодичність їх виконання, місце виконання послуг» до Технічної документації зазначено: «Зимове утримання. Сніг який щойно випав. Очищення від снігу засобами механізації та вручну (тротуари, пішохідні доріжки, східці, площі) м.Обухів - Об’єм 35,56 км», «Посипання покриття ділянок доріг( підходи та виходи пішохідних переходів), тротуарів, доріжок та ін. протиожеледним матеріалом. Села ОТГ – Об’єм 16,56 км», «Очищення та підмітання покриття доріжок, тротуарів та площадок механізованим та ручним способом м.Обухів – Об’єм 35,56 км», Очищення та підмітання покриття доріжок, тротуарів та площадок механізованим та ручним способом -села ОТГ – Об’єм 16,56км»– «Об’єм» надання послуги зазначено в кілометрах та деталізовано в подальшому в Таблиці 1 де одиницею виміру зазначено «протяжність,м». При цьому відповідно до Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 №145, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг у населених пунктах, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 14.02. 2012 року №54 (зі змінами від 19.11.2018 року №309), Методичних рекомендацій з прибирання територій об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 року №213 - Обсяг робіт з прибирання об'єктів благоустрою, планується окремо для прибирання вручну та механізованим способом з урахуванням прийнятих режимів їх виконання. Для здійснення планування обсягу робіт та розрахунку вартості даних робіт застосовується така одиниця виміру як площа покриття в квадратних метрах, яка підлягає механізованому прибиранню та площа в квадратних метрах прибирання вручну, крім механізованого зимового утримання залишити без змін (км) Просимо внести уточнення в Тендерну документацію, а саме розділити площі прибирання вручну та механізовано та вказати, обсяги – площу такого прибирання в квадратних метрах. Крім цього в вище зазначеному Додатку 4 в пункті «Очищення від листя (прибирання території від опалого листя, трави і порослі) м.Обухів, Села ОТГ (таблиця 7) Об’єм – 151800» не вказано одиниці вимірів, при цьому зазначений об’єм не співпадає з об’ємом вказаним в Таблиці 7. Тому прошу внести уточнення і в цей пункт Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Замовником прийнято до уваги та внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення одиниць виміру та об’ємів
Дата подання: 18 лютого 2023 20:08
Дата відповіді: 21 лютого 2023 15:22
Шановний замовник! 1. У Додаток 4 ( текст після таблиць) містить технічна вимога до предмету закупівлі: «Центральні площі, Алеї, паркові зони та місця масового відпочинку людей прибираються щоденно ( площа перед ОЦКіД, пішохідні зони верхнього і нижнього озер, площа Матері, алеї сакур, магнолій, площа перед РАЦС, парк Яблуневий, центральні частини сіл та інше.). При цьому Технічні вимоги замовника не містять необхідної для учасників інформації щодо кількісної характеристики, а саме площ територій, що мають прибиратися щоденно. Тому вимагаю внести відповідний пункт до Додатку 4 Технічних вимог до предмета закупівлі та чітко визначити найменування цієї послуги, періодичність виконання, місце виконання та об’єм ( площу в кв.м.) 2. У Додатку 4 (текст після таблиць) міститься вимога до предметі закупівлі: «Виконавець зобов'язується забезпечити вивіз та утилізацію ТПВ на підприємство, що визначено виконавцем послуг на території Обухівської міської ради Київської області шляхом укладення відповідного договору. Виконавець має узгодити з Замовником та визначеним виконавцем послуг на території Обухівської міської територіальної громади місця розташування власних чи орендованих контейнерів або баків для сміття. Очікуваний об`єм побутових відходів – 1800 м3. ». При цьому загальна таблиця Додатку 4 , в якій замовником викладено найменування послуг, періодичність їх виконання , місце виконання послуг, не містить жодної інформації про такі послуги, як вивезення, утилізація ТПВ та встановлення(розташування) власних чи орендованих контейнерів або баків для сміття. Таким чином не зрозуміло, як учасники мають розраховувати вартість таких послуг та сформувати тендерну пропозицію. Прошу роз’яснити та визначити в Технічних вимогах до предмету закупівлі найменування, періодичність, місце виконання та об’єми вивезення, утилізації ТПВ, встановлення (розташування) контейнерів (баків) для сміття. 3. Додатку 4 (текст після таблиць) міститься вимога до предметі закупівлі: «Виконавець за вимогою Замовника зобов'язаний не частіше одного разу на тиждень надавати легковий транспорт для контрольного об'їзду територій для перевірки якості наданих послуг разом з представником виконавця з керівного складу.». При цьому загальна таблиця Додатку 4, в якій замовником викладено найменування послуг, періодичність їх виконання , місце виконання послуг, не містить жодної інформації про таку транспортно послугу. Прошу замовника роз’яснити, як саме учасники мають враховувати вартість такої транспортної послуги при формування своїх тендерних пропозицій та внести відповідні зміни (уточнення) в Технічні вимоги. 4. У Додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі: найменування послуг, періодичність їх виконання, місце виконання послуг» до Технічної документації зазначено: «Посипання покриття ділянок доріг (підходи та виходи пішохідних переходів), тротуарів, доріжок та ін. протиожеледним матеріалом. Села ОТГ – Об’єм 16,56 км». Для здійснення планування обсягу робіт та розрахунку вартості даних робіт застосовується така одиниця виміру, як площа покриття в квадратних метрах, яка підлягає механізованому прибиранню та площа в квадратних метрах прибирання вручну. Прошу замовника внести відповідні зміни (уточнення) в Технічні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Дякуємо за звернення, Замовником прийнято до уваги та внесено зміни до тендерної документації.
2)Переможець закупівлі повинен укласти договір з виконавцем послуг на території Обухівської міської ради Київської області, який буде вивозити та утилізувати ТПВ. Відповідно до ТД очікуваний об`єм побутових відходів – 1800 м3. Щодо встановлення (розташування) контейнерів (баків) для сміття Виконавець має узгодити з Замовником та визначеним виконавцем послуг на території Обухівської міської територіальної громади місця розташування власних чи орендованих контейнерів або баків для сміття
3)Учасники вирішують самостійно.
4)Замовником прийнято до уваги та внесено зміни до тендерної документації.
Просимо уточнити.
Дата подання: 22 лютого 2023 15:39
Дата відповіді: 23 лютого 2023 13:59
Шановний Замовник! У Додатоку 4 в пунктах 1."Зимове утримання Сніг який щойно випав. Очищення засобами механізації та вручну (тротуари, пішохідні доріжки, східці)" - які площі потрібно чистити механізовано а які вручну? 2. "Посипання покриття ділянок доріг (підходи та виходи пішохідних переходів), тротуарів, доріжок та ін. протиожеледним матеріалом" - передбачається виконувати механізовано чи вручну? 3. "Очищення та підмітання покриття доріжок, тротураів та площадок механізованим та ручним способом в міста та по селах" - передбачається виконувати механізовано чи вручну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в Додатку №4 до Тендерної документації вказано, що очищення та підмітання покриття доріжок, тротуарів та площадок необхідно здійснювати максимально механізованим способом, використовуючи для цього сучасну техніку та механізми.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-03-10-000003 • 2e4b4ee227fc41ac8b03b816fcf0fd55
Автор звернення: Полатьян Армен Олегович
Дата створення звернення: 2023-03-10 11:01
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради, через майданчик prozorro.gov.ua, була проведена закупівля UA-2023-02-14-014786-a «Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території))» Очікувана вартість послуг закупівлі становила - 6 024 780 грн з ПДВ. Єдиним учасником торгів та відповідно переможцем стало Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський житловий центр» (ТОВ «Міський житловий центр»: Україна, Київська обл., м. Обухів, вул. Київська 158 кв.4. ЄДРПОУ 37360998) з тендерною пропозицією - 5 158 770 грн БЕЗ ПДВ., натомість на самому майданчику зазначено - 5 158 770 грн З ПДВ В подальшому між Виконавчим комітетом Обухівської міської ради та ТОВ «Міський житловий центр» укладено договір № 49 від 09.03.2023 на 5 158 770 грн БЕЗ ПДВ ТОВ «МЖЦ» - перебуває на спрощеній групі (2% на період воєнного стану). З 01.07.2023 дана податкова пільга (2% на період воєнного стану) скасовується. Саме на такий випадок існує норма Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка звучить так: Істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Тобто будуть внесені зміни у зв’язку з зміною ставок податків та будуть додані 20 % то сума договору складе 6 190 524 грн, що взагалі буде перевищувати очікувана вартість закупівлі 6 024 780 грн з ПДВ. Просимо провести перевірку за даним фактом.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-13-000085 ● bf9580a7a66e496fa3ec0e2461ba0e0e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-02-14-014786-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-20 09:14:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-014786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому Замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 лютого 2023 року) та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-02-14-014786-a зазначено предмет закупівлі: послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», однак у технічних вимогах до предмета закупівлі, який є додатком №4 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис послуг, а саме: прибирання сміття з урн.
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття»), 90600000-3 «Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» (в т.ч. 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу» та 90630000-2 «Послуги з прибирання льоду») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля»?
3. Чому у повідомленні про намір укласти договір ціна зазначена 5158770,00 грн з ПДВ, тоді як у тенденцій пропозиції поданій учасником ТОВ «Міський житловий центр» та в договорі укладеному з ним від 09 березня 2023 року №49 ціна зазначена 5158770,00 грн без ПДВ?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-23 12:02:56

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-014786-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області надає наступні пояснення.

ПОЯСНЕННЯ:

1. Предметом закупівлі є послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)). Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області.
Рішенням Обухівської міської ради Київської області від 22. 12.2022 № 716-36–VІІI, за поданням начальника відділу з питань благоустрою Виконавчого комітету Обухівської міської ради, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та враховуючи рекомендації постійних комісій з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури і з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва затверджено кошторис Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) передбачають виконання комплексу робіт, які проводяться з визначеною періодичністю і послідовністю, скерованих на забезпечення належного стану території громади.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: метод порівняння ринкових цін, з урахуванням орієнтовних потреб та на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель.
Перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію очікуваної вартості шляхом проведення аналізу закупівель аналогічних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Замовника та з урахуванням затвердженого кошторису «Послуги з прибирання території Обухівської міської територіальної громади на 2022 рік», розрахунку вартості послуг, виконаного сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів). За результатами проведенного цінового аналізу було прийнято рішення для розрахунку очікуваної вартості використати ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» .
Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2023 рік відповідно до рішення Обухівської міської ради від 22.12.2022 №716-36-VIII «Про затвердження кошторису та розподілу коштів на фінансування Програми з питань благоустрою на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2023 рік» з урахуванням 20 % додаткової угоди до минулорічного договору.
2. Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області визначено, що предметом закупівлі є послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до вимоги пункту 3 розділу I. Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до п.5. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Одночасно варто зазначити, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (п.6 Особливостей).
Отже, замовник повинен залежно від потреби в закупівлі (тобто від того, що саме йому необхідно закупити, а також від їх очікуваної вартості) правильно визначити предмет закупівлі та конкретну його назву.
Тому для визначення того, що собою являє благоустрій територій, звернемось до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 р. № 2807-IV (далі — Закон № 2807).
Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 1 цього Закону благоустрій населених пунктів — це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму тощо, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
При цьому як передбачено абз. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807, заходи з благоустрою населених пунктів — це роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
Територія — це сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об’єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, прибудинкових територій, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об’єктів, об’єктів промисловості, комунально-складських та інших об’єктів у межах населеного пункту (абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807).
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області заплановано послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території)) як єдиний комплекс робіт для належного утримання території. При цьому код ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць найбільше підходить для даної послуги. Прийняття іншого рішення призвело б до поділу предмета закупівлі на частини та могло трактуватися як уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону та Особливостей, зокрема положень частини десятої статті 3 Закону та п.6 Особливостей.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
За результатами проведених моніторингів аналогічних закупівель (технічними завданнями яких передбачено літнє, зимове прибирання тротуарів та доріжок, очищення урн та ін..) аудитори за результатами розгляду питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлюють. Зокрема,
- при проведенні моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі послуг щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання території) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-002120-а) за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено;
- Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-007168-c: за результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено
- Департамент моніторингу закупівель у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій населених пунктів: послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-22-006639-a проаналізувавши етапи закупівельного процесу:, зокрема планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення порушень не виявив.
Що стосується коду ДК 90910000-9 «Послуги з прибирання», то він більше стосується послуг при прибирання будівель, приміщень, а не вулиць.

3. Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
повідомляє, що 14 лютого 2023 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги щодо благоустрою територій Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання територій)). Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п. 30 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Відповідно до п. 36 Особливостей « Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій)».
В п. 37 Особливостей зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
В тендерній документації в пункті 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено: "Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна. Питома вага критерію – 100%.
Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ»
На участь в закупівлі була подана одна тендерна пропозиція від ТОВ «Міський житловий центр» з ціною пропозиції 5158770,00 грн. без ПДВ.
Слід зазначити, якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в електронній системі пропозиції всіх учасників будуть відображатися «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, а отже подав тендерну пропозицію без урахування цього податку, на сторінці в електронній системі закупівель все одно буде відображена з поміткою «з ПДВ». При поданні пропозиції в електронній системі учасник не має технічної можливості зазначати ознаку з ПДВ/без ПДВ, що підтверджується офіційним листом ТОВ Смарттендер (додається).
Стосовно цього питання є постанова Верховного Суду від 28.04.2020 у справі №904-1143/19 відповідно до якої неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
02.03.2023 було оголошено про намір укласти договір з ТОВ МЖЦ (протокол №25 додається).
Також зазначаємо, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей та згідно Додатку 5 до тендерної документації. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Зауважуємо, що у разі включення до договору умови, що не відповідає
вимогам закону, замовник отримує ризик невиконання цієї умови, і не матиме можливості забезпечити захист своїх прав та інтересів у судовому порядку.

При цьому, згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Міський житловий центр 5 158 770,00
UAH з ПДВ
5 158 770,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 березня 2023 14:50
Електронний підпис
03 березня 2023 14:47
Довідка дит праця
03 березня 2023 14:47
витяг МВС
28 лютого 2023 11:54
Електронний підпис
28 лютого 2023 11:52
накладна причіп
28 лютого 2023 09:04
Електронний підпис
28 лютого 2023 09:02
уточнена довідка досвід
28 лютого 2023 09:02
техталон причіп
24 лютого 2023 14:14
Електронний підпис
24 лютого 2023 14:12
накладна суміш.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка в єдин реєстрі.PDF
24 лютого 2023 14:12
проєкт договору.PDF
24 лютого 2023 14:12
Пропозиція.PDF
24 лютого 2023 14:12
дод до дог 87 від 24.03.20.PDF
24 лютого 2023 14:12
дог 87 від 24.03.20.PDF
24 лютого 2023 14:12
вересень жовтень 2020.PDF
24 лютого 2023 14:12
акт травень червень 2020.PDF
24 лютого 2023 14:12
акт січень 2021.PDF
24 лютого 2023 14:12
акт липень серпень 2020.PDF
24 лютого 2023 14:12
ду3 до дог 89.PDF
24 лютого 2023 14:12
ду2 до дог 89.PDF
24 лютого 2023 14:12
дог 89.PDF
24 лютого 2023 14:12
дод уг 4 дог 89.PDF
24 лютого 2023 14:12
дод уг 1 дог 89.PDF
24 лютого 2023 14:12
акт лютий - березень 2020.PDF
24 лютого 2023 14:12
акт січень 2020.PDF
24 лютого 2023 14:12
техвимоги.PDF
24 лютого 2023 14:12
проєкт договору.PDF
24 лютого 2023 14:12
працівникі.PDF
24 лютого 2023 14:12
обладнання.PDF
24 лютого 2023 14:12
лист згода персон дан.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка фотофіксац.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка тпв.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка субпідряд.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка санкції.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка право підпису.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка обмежен.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка Нацполіц.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка мова.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка корупц юр.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка істот умови.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка загал відом.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка достов інфо.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка досвід.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка довкілля.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка дит.праця.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка бенефіціар.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка банкрот.PDF
24 лютого 2023 14:12
довідка GPS.PDF
24 лютого 2023 14:12
договір ТПВ (села).PDF
24 лютого 2023 14:12
дог ТПВ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Польок.PDF
24 лютого 2023 14:12
Київська_ 158.PDF
24 лютого 2023 14:12
Дерев_на.PDF
24 лютого 2023 14:12
Дозвіл 21.09.19 по 2024.PDF
24 лютого 2023 14:12
ЛІЦЕНЗІЯ МЖЦ 2019.PDF
24 лютого 2023 14:12
Фотон 11626АІ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Причіп АІ2452ХІ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Опель Віваро АІ3790НЕ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Екскаватор 06071АІ.PDF
24 лютого 2023 14:12
ГАЗ-САЗ АІ9952ЕЕ.PDF
24 лютого 2023 14:12
поливо-мийна машина.PDF
24 лютого 2023 14:12
оренда МТЗ 80.PDF
24 лютого 2023 14:12
дог оренди Добробуд.PDF
24 лютого 2023 14:12
дог ор Гамарник А.В..PDF
24 лютого 2023 14:12
дог ор ВАЗ 21013.PDF
24 лютого 2023 14:12
дог ор RENAULT KANGOO .PDF
24 лютого 2023 14:12
дог ор MITSUBISHI OUTLANDER.PDF
24 лютого 2023 14:12
Автовишка.PDF
24 лютого 2023 14:12
СТАТУТ 2020.pdf
24 лютого 2023 14:12
Опис.PDF
24 лютого 2023 14:12
Наказ протокол МЖЦ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2023 14:12
Витяг ПДВ.PDF
24 лютого 2023 14:12
Витяг з ЄДР 08.09.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міський житловий центр

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Міський житловий центр
#37360998
Переможець 5 158 770,00
UAH з ПДВ
02 березня 2023 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 13:51

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутність підтверджувальних документів щодо права власності на причіп КРД-050108-50, - невідповідність марки вакуумної підмітально-прибиральної машини в довідці №166 від 23.02.2023 та в договорі оренди від 07.02.2023; - розбіжність в найменуванні техніки - позиція 71 довідки №166 та договір на автопослуги від 01.02.2023; - в довідці №168 від 23.02.2023 в позиції №2 вказано не договір, а додаткову угоду до договору №89, відповідно неправильно зазначена інформація по першій позиції в цій довідці. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям на виконання умов пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, складену згідно Таблиці 1 та надати підтверджувальні документи щодо права власності на транспортні засоби. Для власного транспорту – скан-копія свідоцтва про реєстрацію, для орендованих – копію договорів оренди транспортних засобів. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), складена згідно Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації. Копія договору (договорів) з додатками, що є невід’ємною частиною договору, що вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в складі пропозиції надаються копії актів наданих послуг на всю суму виконаного договору (договорів). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - уточнену довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів»; - уточнену довідку " Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; - підтверджувальні документи щодо право власності транспортного засобу,

Документи

02 березня 2023 16:46
Електронний підпис
02 березня 2023 16:46
Протокол №25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2023 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міський житловий центр
#37360998
5 158 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2023 16:46
Електронний підпис
02 березня 2023 16:46
Протокол №25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 13:46
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 12:25
Дод. угода №2 до дог. №49.pdf зміни до договору
02 січня 2024 12:25
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2023 17:37
Додаткова угода №1 до договору №49.pdf зміни до договору
28 серпня 2023 17:37
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 17:07
Договір №49.pdf укладений
09 березня 2023 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, згідно з пунктам 10 Договору № 49 від 09.03.2023р. (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: керуючись підпунктом 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку з зміною ставок податків і зборів та / або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та / або пільг з оподаткування, а також у зв'язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, враховуючи Закон України №3219-ix «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» та лист ТОВ «МЖЦ» №818 від 04.08.2023 р. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору та викласти пункт 2.1 Договору у новій редакції та відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей Сторони домовились Додаток до Договору «Технічні вимоги» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги щодо благоустрою території Обухівської міської територіальної громади (благоустрій території (прибирання територій))» та внести у Договір відповідні зміни
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 900 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 420 184,00 UAH)