Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 707 142,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 457 071,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Місцезнаходження Замовника: вул. Канатна, 83, м. Одеса, Україна, 65012. Код ЄДРПОУ: 41485381; р/р № UA228201720355169001001005967, МФО 820172. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560-569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628 та повинно відповідати формі, викладеній у тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Разом з електронною гарантією (банківською) учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку та довідку з банку про наявність покриття банківської гарантії. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 17:10 |
оголошення ДНК.doc | |
14 лютого 2023 17:10 |
ТД.docx | |
14 лютого 2023 17:10 |
Додаток 6 -Проект Договору.docx | |
14 лютого 2023 17:10 |
Додаток 2 -тех.завдання ДНК.xls | |
14 лютого 2023 17:10 |
Відомость ресурсів.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-22-000010 ● 73cc686b95ce4a0090eb3e903f87b1ed
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.03.2023 № 81
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-02-14-014171-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 15:33:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт з будівництва лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-014171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-30 13:21:03
Відповідь на запит з додатками
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 02.02.2023 № 66/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт будівлі навчально-виховного комплексу «Будівництво лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
05 грудня 2022 року від ДНДЕКЦ МВС України надійшов лист до Начальника Одеської обласної військової адміністрації за №19/10-32732-2022 (Про забезпечення сучасним обладнанням ДНК-лабораторії). Проектно-кошторисним відділом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства був розрахований зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (без обладнання, згідно листа ДНДЕКЦ МВС України) по об’єкту: «Будівництво лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35»
03 лютого 2023 року Департамент надіслав листа за №102/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
08 лютого 2023 року Департамент отримав лист № 494/02/01.1-05/2-23/324 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та з урахуванням проведення тендерної закупівлі та укладеному основному договору. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
- Відповідь на запит ДНК.docx
- Експ.звіт ДНК.pdf
- зведений кошторис ДНК.pdf
- зв.кошторис ДНК без обладнання.pdf
- Лист обладнання ДНК.pdf
- Розпорядження 66А-2023 від 02.02.23.pdf
- Погодження_ДНК.pdf
- Бланк_Департамент_економіки_2022_7283.pdf
- Додаток 7-тех.завдання ДНК.xls
- Електронний підпис
- Відповідь на запит ДНК НОВА.docx
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-31 08:59:26
Відповідь на запит
у відповіді на запит, у опис зроблена помилка.
оновлено вимправлений файл "Відповідь на запит ДНК НОВА.pdf"
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 18:09:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництва лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-014171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання учасником ТОВ «РД - СТРОЙ СУ – 2» вимог форми № 2 додатку №1 тендерної документації, в частині надання підтвердження наявності відносин із працівником інженер-проектувальником Зайковою Л.Ф.
2. Крім того, надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання ТОВ «РД - СТРОЙ СУ – 2» вимог форми № 2 додатку №1 тендерної документації, а саме: учасник обов'язково повинен зазначити наявність у нього мінімум одного працівника робітничих професій, що має право виконувати роботи на висоті. Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції посвідчення відповідних працівників (чинне на дату розкриття тендерних пропозицій), що містить відомості про те, що такий працівник пройшов відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці та Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.
3. Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи, яким чином учасник ТОВ «РД - СТРОЙ СУ – 2» підтвердив відповідність вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання) відповідно до форми 3 додатку №1 та додатку № 2 тендерної документації.
Так як, учасник ТОВ «РД - СТРОЙ СУ – 2» надав довідку від 21.02.2023 № 21/02-11, в якій зазначено, відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт. Проте, довідка учасника не відображає в повному обсязі основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника ((«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») (файл 13.zip).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 09:26:40
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництва лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-014171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання учасником ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» вимог форми № 2 додатку №1 тендерної документації, в частині надання підтвердження наявності відносин із працівником інженер-проектувальником Зайковою Л.Ф.
Відповідь:
Згідно тендерної документації (Додаток №1, Таблиця №2):
*Якщо працівника для виконання робіт залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець».
Для підтвердження наявності відносин із працівниками, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник подає:
- для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників;
- для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки. Обов'язково надається повідомлення з Державної фіскальної служби України про прийняття працівника на роботу та квитанція.
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру або інший документ
Обов’язкова наявність у штаті наступних працівників:
…………………………………..
- інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» у складі тендерної пропозиції надано слідуючи документи:
Файл 1.2
1. Довідка про наявність працівників
2. Угода на виконання робіт Шаронова
3. Шаронова сертиф скан
4. Зайкова Л.Ф. сертифікат
Файл 14
1. Довідка про залучення субпідрядників
2. Договір про співробітництво Газтранзит
Згідно з ТД для виконання робіт необхідна наявність інженера-проектувальника (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом. ТОВ «РД-СТРОЙ СУ–2» надав документи на Шаронову О.В. (угода на виконання робіт та сертифікат). Наявність таких документів повністю відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника (відповідно до вимог тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації).
Згідно довідки про залучення субпідрядників, ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» доручає ТОВ «ГАЗТРАНЗІТ» розробку кошторисної документації (орієнтована вартість робіт 1%). Договір про співробітництво №014171/ПК від 15.02.23 який був укладений між ТОВ «РД-СТРОЙ СУ–2» та ТОВ «ГАЗТРАНЗІТ» надано у складі тендерної пропозиції. Згідно умов договору ТОВ «ГАЗТРАНЗІТ» зобов’язується розробити кошторисну документації та супровід в продовж виконання робіт по об’єкту «Будівництво лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35», а також надає кваліфікованого інженера-проектувальника. Цих документів також достатньо для кваліфікаційних критеріїв Замовника.
Учасником у довідки про наявність працівників було вказано наявність інженера-проектувальника Зайкової Л.Ф. як співробітника. При підписанні договору на закупівлю підрядних робіт по об’єкту «Будівництво лабораторного комплексу (молекулярно-генетичної лабораторії) Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 35», ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» було надано копії ліцензії, наказу на виконроба, довідку на відповідальних осіб, у тому числі угода між Зайковою Л.Ф. та ТОВ «ГАЗТРАНЗІТ».
2. Крім того, надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання ТОВ «РД - СТРОЙ СУ – 2» вимог форми № 2 додатку №1 тендерної документації, а саме: учасник обов'язково повинен зазначити наявність у нього мінімум одного працівника робітничих професій, що має право виконувати роботи на висоті. Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції посвідчення відповідних працівників (чинне на дату розкриття тендерних пропозицій), що містить відомості про те, що такий працівник пройшов відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці та Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Відповідь:
Учасником ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» у складі тендерної пропозиції надано слідуючи документи:
Файл 1.2
1. Довідка про наявність працівників
2. Лящук Протокол перевірки знань ОВ Спеціалист
3. Лящук Посвідчення ПБ та ОП
Згідно протоколу №071222.25-ОП Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 07.12.22р., бетоняр ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» Лящук Віктор Михайлович пройшов перевірку Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) у ТОВ «УЧБОВИЙ ЦЕНТР «СПЕЦІАЛІСТ».
3. Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи, яким чином учасник ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» підтвердив відповідність вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання) відповідно до форми 3 додатку №1 та додатку № 2 тендерної документації.
Так як, учасник ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» надав довідку від 21.02.2023 № 21/02-11, в якій зазначено, відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт. Проте, довідка учасника не відображає в повному обсязі основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника ((«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») (файл 13.zip).
Відповідь:
Основні машини, механізми та обладнання залучаються протягом кількох стадій будівництва, впродовж виконання робіт, які мають вагомі витрати часу та коштів за кошторисною документацією. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку та документальне підтвердження наявності основних машин, механізмів, обладнання, що в повному обсязі відповідають вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). Будівельні машини і механізми («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») розподіляються за технологіями процесів, до яких вони залучаються. Вантажопідйомність, потужність та призначення машин і механізмів, що надаються учасником, відповідно найменуванню та шифру ресурсів передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), дозволяє залучати ці машини і механізми на декілька найменувань будівельних машин і механізмів за технологіями процесів, що не суперечить вимогам безпечного проведення робіт згідно з правилами експлуатації зазначених машин і механізмів та правилам безпечної експлуатації механізмів. Листом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України № 9/10-1306 від 31.12.2008 року зазначено, що програмний комплекс АВК-5, за допомогою якого складалась кошторисна документація, дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» і рекомендується для застосування саме при визначенні вартості будівництва. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» є державною нормою, що розроблена та затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року на заміну національному стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та нормам ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва», якими встановлюється основні правила визначення вартості будівництва і носять обов’язковий характер при визначені вартості об’єктів, що споруджуються за бюджетні кошти, основним завданням настанови є забезпечення через систему ціноутворення в будівництві визначення вартості будівництва. Вартість будівництва за настановою відповідає нормативним розрядам робіт, які деталізують основні правила і положення, що містяться в кошторисних нормативах відповідно до Класифікації нормативних документів України в галузі будівництва та випускаються як допоміжні. Програмним комплексом АВК-5 передбачена можливість заміни машин і механізмів (а також орендованих та/або власних) без збільшення вартості, що не тягне за собою погіршення якості робіт надалі. Динамічна договірна ціна передбачає складання приблизного кошторису, що підлягає уточненню. За динамічною договірною ціною уточнення щодо машин і механізмів визначається на підставі фізичних обсягів виконаних робіт, нормативного часу роботи та вартості експлуатації машин і механізмів. В процесі виконання договору, у разі виникнення потреби, учасник має право залучати за згодою замовника до виконання договору субпідрядників, без зміни істотних умов договору.
Також хотілося б додати, що в цей не простий час для нашої країни, проведення процедури закупівлі проходить не просто. Це обумовлено по-перше відсутністю багатьох будівельних компаній на ринку будівництва у зв’язку з припиненням робіт, або зменшення кваліфікованого штату, котра частина захищає нашу країну проти агресора. До участі у закупівлі вийшла тільки ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2», що підтверджує вищесказане.
При проведені закупівлі Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства ООДА відповідно до Закону дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. При розгляді пропозиції ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» було звернено увагу на багатий досвіт у будівництві та виконання робіт у 2022 році.
- Відповідь на запит 2.docx
- Довідка про залучення субпідрядників.PDF
- Лящук Посвідчення ПБ та ОП.PDF
- Лящук Протокол перевірки знань ПБ Спеціалист.PDF
- Лящук Протокол перевірки знань ОВ Спеціалист.PDF
- Довідка про наявність працівників.PDF
- Зайкова Л.Ф. сертифікат.pdf
- Договір про співробітництво Газтранзит.PDF
- Довідка на договір СУ-2.PDF
- Договір Зайкова.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" |
44 500 298,90
UAH з ПДВ
|
44 500 298,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" #38368123 |
Переможець |
44 500 298,90
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2023 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 12:10
|
договір 1 від 06.03. ДНК.pdf | укладений |
06 березня 2023 12:08
|