Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054346 |
Вебсайт: | http://www.mvk.if.ua |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Кіщук Макарій Миколайович 380342551890 ten.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 933 990,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 339,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
ДК 021:2015 (CPV): 48820000-2 Сервери (з монтажем обладнання) (ДК 021:2015 (CPV): 48821000-9 Мережеві сервери)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2023 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2023 16:35 |
Протокол УО, рішення.PDF | |
20 лютого 2023 16:35 |
перелік змін до ТД.docx | |
20 лютого 2023 16:35 |
(НОВА РЕДАКЦІЯ) Тедерна документація, проект договору, додатки.docx |
20 лютого 2023 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2023 16:35 |
Протокол УО, рішення.PDF
|
|||
20 лютого 2023 16:35 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
20 лютого 2023 16:35 |
(НОВА РЕДАКЦІЯ) Тедерна документація, проект договору, додатки.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000014 ● 7dc01ff433334400b5eeb5bff27b12f4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-02-14-013921-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 09:15:16
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Закупівля, встановлення та налаштування серверного обладнання із програмним забезпеченням для Дата Центру та Бекапу в рамках реалізації проєкту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020). ДК 021:2015 (CPV): 48820000-2 Сервери (з монтажем обладнання) (ДК 021:2015 (CPV): 48821000-9 Мережеві сервери)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-14-013921-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації щодо відповідності кваліфікаційому критерію такому, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вимагається від учасника надання Довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1 , в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме:
У довідці щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, вказується обладнання яким володіє, користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС"те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду від 20.02.2023 №04/20-02, в якій зазначено перелік обладнання та малоцінного інвентару, який перебуває на балансі підприємства, однак не надано інформації щодо перебування вказаного обладнання та малоцінного інвентару на балансі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-07 09:24:24
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, вимагалося від учасника надання Довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1 , в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме:
У довідці щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, вказується обладнання яким володіє, користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду від 20.02.2023 №04/20-02, в якій зазначено перелік обладнання та малоцінного інвентаря, який перебуває на балансі підприємства та надано інформаційний лист від 21.02.2023 №03/21-02 про те, що ДП «Нетгруп-Сервіс» володіє усіма необхідними засобами, обладнанням, також володіє необхідними комплектуючими на локальному складі для невідкладної технічної допомоги, що передбачена умовами Замовника та для заміни чи ремонту обладнання у разі виходу його з ладу.
Слід при цьому зазначити, що Замовником не вимагалось конкретного документа для підтвердження обладнання та малоцінного інвентаря, який перебуває на балансі підприємства.
Таким чином, Замовником враховано під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Нетгруп-Сервіс» надану ним вищевказану інформацію.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-07 09:22:09
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, вимагалося від учасника надання Довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1 , в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме:
У довідці щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, вказується обладнання яким володіє, користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду від 20.02.2023 №04/20-02, в якій зазначено перелік обладнання та малоцінного інвентаря, який перебуває на балансі підприємства та надано інформаційний лист від 21.02.2023 №03/21-02 про те, що ДП «Нетгруп-Сервіс» володіє усіма необхідними засобами, обладнанням, також володіє необхідними комплектуючими на локальному складі для невідкладної технічної допомоги, що передбачена умовами Замовника та для заміни чи ремонту обладнання у разі виходу його з ладу.
Слід при цьому зазначити, що Замовником не вимагалось конкретного документа для підтвердження обладнання та малоцінного інвентаря, який перебуває на балансі підприємства.
Таким чином, Замовником враховано під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Нетгруп-Сервіс» надану ним вищевказану інформацію.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" |
10 700 000,00
UAH
|
10 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЕТГРУП-СЕРВІС" #34084125 |
Переможець |
10 700 000,00
UAH
|
28 лютого 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2023 16:14
|
Лист.pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 16:04
|
Лист звернення.pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 16:04
|
Дод. угода.PDF | зміни до договору |
19 травня 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 15:33
|
Договір 71.PDF | укладений |
07 березня 2023 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист-звернення ДП "Нетгрупс-Сервіс" №12-04/01, лист №18/01-25/1496 щодо закупівлі - Закупівля, встановлення та налаштування серверного обладнання із програмним забезпеченням для Дата Центру та Бекапу в рамках реалізації проєкту “Безпечне майбутнє” (Грантовий контракт 1HARD/4.3/36), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020). ДК 021:2015 (CPV): 48820000-2 Сервери (з монтажем обладнання) (ДК 021:2015 (CPV): 48821000-9 Мережеві сервери), UA-2023-02-14-013921-a, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»(зі змінами), Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), сторони погодилися викласти в наступній редакції Додаток 1 до Договору про надання послуг №71 від 07.03.2023року. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |