Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бородянський центр СПР |
Код ЄДРПОУ: | 20577606 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул.Центральна 228 |
Контактна особа: |
Присяжнюк Лідія Василівна +380457756511 anna_marine@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 19:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 287 617 477,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 438 087,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Детальніше визначено у п.2, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акта виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 15:43 |
ТД Бородянка реконструкція (зі змінами 17.02).pdf | |
17 лютого 2023 15:43 |
Перелік змін_ що вносяться (17.02.23р.).pdf | |
17 лютого 2023 15:43 |
Додаток 2 Проєкт Договору підряду (зі змінами 17.02.23р.).pdf | |
16 лютого 2023 18:43 |
Протокол _ 3 про внесення змін до тендерної документації.docx | |
16 лютого 2023 17:56 |
ТД Бородянка реконструкція (зі змінами) .pdf | |
16 лютого 2023 17:56 |
перелік змін_ що вносяться (16.02).PDF | |
16 лютого 2023 17:56 |
Додаток 3. Технічне завдання (виправлений).pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
ТД Бородянка реконструкція .pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
Додаток 3. Технічне завдання.pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
Додаток 2 Проєкт Договору підряду .pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
ТД Бородянка реконструкція .pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
Додаток 3. Технічне завдання.pdf | |
14 лютого 2023 16:35 |
Додаток 2 Проєкт Договору підряду .pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Дякую за звернення.
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Дякую за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000026 ● 8e83038685a246ffbcb0e8cb52ca313a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-02-14-013512-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 09:33:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати проектно-кошторисну документацію в частині підсумкової відомості ресурсів (зведену) та пояснювальної записки.
2. Пояснити, чому в технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт (додаток 3 до тендерної документації) не включено роботи з навантаження та вивезення будівельного сміття з його подальшим розміщенням на полігоні.
3. Надати пояснювальну записку та підсумкову відомість ресурсів учасника закупівлі – товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ».
4. Пояснити, чому в укладений Договір не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією попри те, що вимогами пункту 21 («Вимоги до кошторисного розрахунку») «ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» дана умова булу включена в складання проектно-кошторисної документації як обов’язкова до виконання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 21:51:09
Пояснення у межах проведення моніторингу
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a замовник надає наступні пояснення на поставлені запитання.
Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, Настанови з визначення вартості будівництва проектно-кошторисна документація, стадія «П», розроблялася проектувальником на підставі проекту-аналогу. Для складання локальних та об’єктних кошторисних розрахунків проектувальником були застосовані вартісні показники об’єктів-аналогів на що підсумкова відомість ресурсів на розроблялась.
Вивезення будівельного сміття не було передбачене у технічному завданні Замовника на проектування. Вивезення сміття, його розміщення, кількість (обсяги) вирішуватиметься замовником в процесі будівництва. Компенсація витрат підрядника буде визначена та здійснюватися за окремим договором (рахунками).
Щодо ризиків, що пов’язані з інфляційними процесами, в зв’язку з тим, що терміни будівництва не довгостроковий та розрахований відповідно до експертного звіту на 7,5 місяців підписавши відповідний договір підрядна організація взяла на себе такі ризики що не вплине на ефективне освоєння бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Переможець закупівлі надав довідку НАЗК за номером датованою 02.03.2023р. тобто раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримався вимог підпункту 5.5.1 пункту 5.5 частини п’ятої розділу III ТД. Між тим, переможцем надана довідка, що вимагалася умовами ТД у визначені терміни. Крім того, переможцем було надане пояснення щодо технічних ускладнень взяти ще одну довідку саме після оголошення його переможцем. Враховуючи воєнний стан на території України, з огляду на терміни виконання будівельних робіт, зважаючи на економічну доцільність з переможцем був укладений договір. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору вимогам тендерної документації – порушень не установлено. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічнх закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
2023-04-20 22:54:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
237 200 000,00
UAH з ПДВ
|
237 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
245 440 563,84
UAH з ПДВ
|
245 440 563,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Відхилено |
237 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2023 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
245 440 563,84
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 09:30
|
дод угода 6.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 13:37
|
Дод угода 5.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:14
|
Додаткова угода _4 від 26.12.2023р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 18:06
|
Додаткова угода _3 від 13.09.2023р..pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 18:02
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ ВІД 20.03.2023Р..pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 16:00
|
Додаткова угода _2 від 24.07.2023р..pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 22:25
|
Додаткова_угода__1 від 02.06.2023р..pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 22:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 12:48
|
Договір підряду | укладений |
21 березня 2023 12:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) | 1 | роботи |
245 440 563,84
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіка виконання робіт, уточнення строків освоєння передоплати |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 557-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до п. 5.1. Договору, календарного графіку та договірній ціні в зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на підставі позитивного Експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) | 1 |
245 440 563,84
UAH з ПДВ
|