Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)
Очікувана вартість
424 224,00 UAH
UA-2023-02-14-013457-a ● 92268b13e2aa4457a57943c8e7b2b91b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23805516 |
Місцезнаходження: | 76026, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 169, корпус 4 |
Контактна особа: |
Мар'яна Арабчук +380665626017 galinatimchuk_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 424 224,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 121,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
1. Найменування Замовника: Початкова школа №9 Івано-Франківської міської ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 23805516.
4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Арабчук Мар’яна Петрівна, посада за штатним розписом: секретар - друкарка, уповноважений з публічних закупівель Початкової школи №9 Івано-Франківської міської ради; 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4, телефон +380665626017, e-mail: galinatimchuk_buh@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4.
10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 424 224,00 грн. (чотириста двадцять чотири тисячі двісті двадцять чотири гривні 00 копійок) без ПДВ.
10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2023р.
13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів.
14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 23805516.
4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Арабчук Мар’яна Петрівна, посада за штатним розписом: секретар - друкарка, уповноважений з публічних закупівель Початкової школи №9 Івано-Франківської міської ради; 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4, телефон +380665626017, e-mail: galinatimchuk_buh@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4.
10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 424 224,00 грн. (чотириста двадцять чотири тисячі двісті двадцять чотири гривні 00 копійок) без ПДВ.
10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2023р.
13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів.
14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76026, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 16:33 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Додаток_3_до_тендерноi_документацii.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Додаток_2_до тендерної документації.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Додаток_5_до_тендерноi_документацii.pdf | |
14 лютого 2023 16:33 |
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_(1).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Буханова Надія Василівна |
424 224,00
UAH
|
424 224,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Буханова Надія Василівна #2159222824 |
Переможець |
424 224,00
UAH
|
23 лютого 2023 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 14:52
|
Додаткова угода№2.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 11:29
|
Договір 7.pdf | укладений |
01 березня 2023 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №1 від 27.12.2023 року до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №2 від 16.01.2024 року до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |