Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
780 336,00 UAH
UA-2023-02-14-009609-a 2ba435cfb8c145589c05c82b73aa6d3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга ШЕВЕЛЄВА

+380504871363 tender.kr.grmu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45068116
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Тарковського Арсенія, буд.67
Контактна особа: Ольга ШЕВЕЛЄВА
+380504871363
tender.kr.grmu@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2023 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2023 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2023 11:00
Початок аукціону: 24 лютого 2023 12:53
Початок аукціону: 24 лютого 2023 12:53
Очікувана вартість: 780 336,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 901,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно технічних вимог Замовника

Папір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 пачок
Папір офісний А4 80г/м2 (500арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Районна 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що-до кількості партій постачання
Дата подання: 16 лютого 2023 16:28
Дата відповіді: 16 лютого 2023 17:02
Доброго дня! Шановний замовник, яку кількість партій заплановано щомісячно? Чи роглядається Вами постачання однією партією? Дякую.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Планується закупівля орієнтовно рівними партіями щомісяця протягом року. Постачання однією партією не передбачається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-14-009609-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 15 лютого 2023 10:27
Вимога
Нами була розглянута документація на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткуваня та приладдя різне (папір A4), де Замовником виступає КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4 щільністю 80 г/м2 (упаковка 500 аркушів), були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 щільністю 80 г/м2 (упаковка 500 аркушів), змінити технічні вимоги:
Щільність, г/м2 – 80+/-4%;
Товщина, мікрон – не менше104+/-4;
Білизна, CIE – не менше 145+/-2

для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2023 16:22
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що станом на дату оголошення закупівлі Кропивницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх документів з питань закупівель. Дана інформація щодо замовника зазначена в оголошенні про закупівлю.
Закупівля «Папір офісний» є спрощеною закупівлею.
Проаналізувавши Вашу вимогу та ринок товару, що Замовник планує закупити, дійшли висновку, що на ринку України існує безліч пропозицій, що задовольняють технічні вимоги Замовника із зазначеними параметрами, що викладені в Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що внесення змін до технічних вимог до паперу А4 перегляду не підлягають, оскільки саме вказані параметри (% білизни, товщина та щільність) повністю відповідають потребам Замовника. Також повідомляємо, ксерокопіювальна техніка, яка знаходиться в експлуатації в Замовника розрахована на щільність паперу 80 гр/м2 та товщину не менше ніж 145 мкм. Якщо використовувати папір з меншою щільністю та товщиною, існує ризик того, що офісна техніка почне виходити з ладу.
Тобто, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2023-02-14-009609-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НОРФОЛД, Код ЄДРПОУ:44640075
Дата подання: 15 лютого 2023 14:59
Дискримінація по відношенню до учасників які не є платниками податку на додану вартість
Нами було розглянуто оголошення UA-2023-02-14-009609-a від 14.02.23, де в Тендерній документації в Розділі 5 пунктом 1 встановлено наступні вимоги " У разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в закупівлі
Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ. У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція для таких Учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з
ПДВ : При реєстрації на електронному майданчику, Учасник вказує вартість з урахуванням ПДВ".
Вважаемо, що замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискриминації учасників, а саме ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників які не є платниками податку на додану вартість. Просимо внести зміни до оголошення UA-2023-02-14-009609-a від 14.02.23 з метою забезпечення рівних умов для всіх учасників закупівлі та надати роз'яснення чим саме передбачена така вимога.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2023 16:39
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що електронна система закупівель має безліч тендерних закупівель, де Замовники використовують принцип рівного відношення між учасниками. Оскільки закупівля оголошена з очікуваною вартістю, що враховує ПДВ, то Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ. При цьому, в разі визнання учасника переможцем закупівлі: ціною договору буде знижена ціна пропозиції Учасника без ПДВ.
Отже, Учасник не довів та документально не підтвердив, яким чином дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують його права та унеможливлюють подання пропозиції з урахуванням ПДВ.
Тобто, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2023-02-14-009609-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НОРФОЛД, Код ЄДРПОУ:44640075
Дата подання: 16 лютого 2023 13:37
Вискримінаційні вимоги Замовника щодо Учасників, що не є платниками ПДВ
Шановний Замовнику, повідомляємо що відповідно до частин 2, 3, 4, 5 статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі»:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю,
передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до
учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні
представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим
Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії
чи бездіяльності замовника.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що Учасник, який не є платником податку
на додану вартість користується своїм законним правом брати участь в процедурі
закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками та не повинен документально
доводити своє право участь та подання тендерної пропозиції без урахування податку
на додану вартість.
По-друге, відповідно до пункту 1 розділу V спрощеної документації спрощеної
закупівлі визначено: «Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною
системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в
оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного
аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного
критерію «Ціна».
Питома вага критерію – 100%
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків,
зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи
оподаткування (у т.ч. ПДВ).
У разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для
участі в закупівлі Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до
рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція
повинна бути з урахуванням ПДВ.
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція для таких Учасників повинна включати в
себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ :
При реєстрації на електронному майданчику, Учасник вказує вартість з урахуванням
ПДВ. При цьому, в разі визнання учасника переможцем закупівлі:
Ціною договору вважається знижена ціна пропозиції Учасника без ПДВ.»
просимо роз’яснити наступне, навіщо Учаснику який не є платником податку на
додану вартість додавати до ціни ПДВ, а саме цікаве яким чином при реєстрації на
електронному майданчику такий Учасник може подати тендерну пропозицію з ПДВ
подавши завідомо неправдиві дані, а договір у разі визнання його переможцем
укласти, як пропонує Замовник: «Ціною договору вважається знижена ціна пропозиції
Учасника без ПДВ.» навіщо такі складнощі ?
З урахуванням вищевикладеного, просимо:
не встановлювати дискримінаційні вимоги щодо Учасників, які не є платниками
податку на додану вартість, звертаємо увагу шановного Замовника, що з цього приводу
існує позиція Верховного суду України від 28 квітня 2020 року у справі №  904/1143/19 ;
виключити вимогу щодо подання Учасниками, які не є платниками податку на
додану вартість, тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ або частину, що стосується
таких Учасників викласти в наступній редакції: «У разі надання пропозицій Учасником -
не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2023 16:26
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що нами прийняте рішення додаткового опрацювання доводів, наведених Вами у вимозі. Якщо виявиться, що вимога Замовника щодо приведення Учасників - плантиків ПДВ та Учасників - не платників ПДВ до рівних умов є такою, що порушує чинне законодавство України, то найближчим часом в оголошення закупівлі будуть внесені відповідні зміни.

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 638 064,00
UAH з ПДВ
604 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 649 728,00
UAH з ПДВ
604 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" 654 264,00
UAH з ПДВ
611 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2023 16:59
Електронний підпис
28 лютого 2023 16:58
Пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2023 16:58
Пропозиція.pdf
28 лютого 2023 12:11
Електронний підпис
28 лютого 2023 12:10
Пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2023 12:10
Копія Статуту.pdf.p7s
28 лютого 2023 12:10
Пропозиція.pdf
28 лютого 2023 12:10
ТВГ дозвіл та ліцензія.pdf
28 лютого 2023 12:10
Копія Статуту.pdf
23 лютого 2023 09:58
Електронний підпис
23 лютого 2023 09:58
Пропозиція.pdf
23 лютого 2023 09:58
Пропозиція.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Проект договору.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
ТВГ Відомості.pdf
23 лютого 2023 09:58
Опитувальник.pdf
23 лютого 2023 09:58
3 Протокол №1 ТВГ.pdf
23 лютого 2023 09:58
Санкціїї.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
ТВГ бенефіціар.pdf
23 лютого 2023 09:58
4 Протокол №5 19.02.2022.pdf
23 лютого 2023 09:58
Наказ опис.pdf
23 лютого 2023 09:58
6 Протокол №2.1 ТВГ.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
4 Протокол №5 19.02.2022.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
згода Директор.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Наказ опис.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
2 Наказ ТВГ.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Лист-гарантія.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
7 Опис 19.02.2022.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Гарантійний лист.pdf
23 лютого 2023 09:58
7 Опис 19.02.2022.pdf
23 лютого 2023 09:58
Договір ДВНЗ папір.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
згода Директор.pdf
23 лютого 2023 09:58
ч. 2 ст. 17 ТВг.pdf
23 лютого 2023 09:58
ТВГ Захист довкілля.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Лист-гарантія.pdf
23 лютого 2023 09:58
Гарантійний лист.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Санкціїї.pdf
23 лютого 2023 09:58
Договір ДВНЗ папір.pdf
23 лютого 2023 09:58
6 Протокол №2.1 ТВГ.pdf
23 лютого 2023 09:58
ТВГ Дозвіл та ліцензія.pdf
23 лютого 2023 09:58
2 Наказ ТВГ.pdf
23 лютого 2023 09:58
ТВГ Захист довкілля.pdf
23 лютого 2023 09:58
Статут.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
3 Протокол №1 ТВГ.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
ч. 2 ст. 17 ТВг.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Статут.pdf
23 лютого 2023 09:58
1 Статут 19.02.2022.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
Опитувальник.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
1 Статут 19.02.2022.pdf
23 лютого 2023 09:58
Проект договору.pdf
23 лютого 2023 09:58
ТВГ бенефіціар.pdf.p7s
23 лютого 2023 09:58
ТВГ Відомості.pdf.p7s

Публічні документи

21 лютого 2023 11:43
Електронний підпис
21 лютого 2023 11:19
підписант.pdf
21 лютого 2023 11:19
опитувальник.pdf
21 лютого 2023 11:19
Висновок СЕС.pdf
21 лютого 2023 11:19
гар.лист_товар новий.pdf
21 лютого 2023 11:19
санкції 2.pdf
21 лютого 2023 11:19
прпозиція.pdf
21 лютого 2023 11:19
лист-відгук.pdf
21 лютого 2023 11:19
Документи.pdf
21 лютого 2023 11:19
про врахування норм.pdf
21 лютого 2023 11:19
Додаток 2.1.pdf
21 лютого 2023 11:19
А4 Явир_500.pdf
21 лютого 2023 11:19
не є резидентом рф.pdf

Публічні документи

22 лютого 2023 12:22
Електронний підпис
22 лютого 2023 12:22
Електронний підпис
22 лютого 2023 12:22
Сертифікат якості.pdf.p7s
22 лютого 2023 12:22
Уставні документи.pdf.p7s
22 лютого 2023 12:22
Сертифікат якості.pdf.p7s
22 лютого 2023 12:22
Уставні документи.pdf.p7s
22 лютого 2023 12:17
Уставні документи.pdf
22 лютого 2023 12:17
Сертифікат якості.pdf
22 лютого 2023 12:17
Сертифікат якості.pdf
22 лютого 2023 12:17
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 604 584,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2023 08:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2023 08:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
604 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 14:21
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 13:37
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 13:15
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 13:14
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 11:48
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 11:46
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 11:43
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 11:39
ТОВ ТВГ Український папір (604584,00).pdf укладений
06 березня 2023 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 604 584,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 764,00 UAH)