Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернівецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44077622 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівецький район, вул.Вінницька ,3 |
Контактна особа: |
Ковальчук Галина Михайлівна +380976768368 info@chernivci-osvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 627 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 136,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 09:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 09:19 |
Тендерна документація .docx | |
14 лютого 2023 09:19 |
Додаток_5 .docx | |
14 лютого 2023 09:19 |
Додаток_4 .docx | |
14 лютого 2023 09:19 |
Додаток_3 .docx | |
14 лютого 2023 09:19 |
Додаток_2 .docx | |
14 лютого 2023 09:19 |
Додаток_1 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановна Галино Михайлівно, зазначена вами інформація не відповідає дійсності. Оскільки саме в додатку А ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (ст.8-9 ДСТУ) зазначено ПЕРЕЛІК ПАРАМЕТРІВ, ЩО ЗАЗНАЧАЮТЬ У СЕРТИФІКАТІ ГЕНЕТИЧНИХ,ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВУГІЛЛЯ ЗГІДНО З МІЖНАРОДНОЮ СИСТЕМОЮ КОДИФІКАЦІЇ ВУГІЛЛЯ СЕРЕДНЬОГО ТА ВИСОКОГО РАНГІВ (ПОЗНАЧЕННЯ ЗГІДНО З ГОСТ 27313–95 (ISO 1170–81)) показник масової частки мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, % у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик не зазначається.
Показник масової частки мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля у ДСТУ 7146:2010 віднесено до фізико-механічних показників.(ст.3-5 Таблиця 1 ДСТУ, ст.3-4)
Тому очевидно, що фізико-механічний показник відсутній у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Для підтвердження усіх показників передбачених ДСТУ 7146:2010 для вугілля Г(Г2) 25-200 було додатково надано посвідчення якості видане лабораторією. Слід зазначити, що згідно умов Вашої документації надання даного документу передбачено лише у разі, якщо показники якості не будуть відповідати вимогам ДСТУ 7146:2010. Документальне підтвердження фізико-механічних показників взагалі не вимагалося. Тому пропозиція ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» повністю відповідає умовам тендерної документації.
Тому враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення (протокол №20) уповноваженої особи від 22 березня 2023 року щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ». У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушенні звернутися до АМКУ та Державної аудиторської служби України щодо незаконної відміни торгів, оскільки Вами відхиллено усі тендерні пропозицій, тому система ProZorro автоматично відміняє тендер і далі щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» .
Заперечуємо, що причиною відхилення згідно протоколу №20 є відсутність зазначення показника масової частки мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, % у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Г(Г2) 25-200 №41 наданому у складі пропозиції,
Відповідно до протоколу зазначено, що відповідно до наданого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Г(Г2) 25-200 №41 Учасником не підтверджено відповідність вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 щодо наступних показників: Масова частка кусків розміром менше нижчої границі та Масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше - не більше ніж 1,8 % (для незбагаченого вугілля Г(Г2) (25-200)).
Заперечуємо, що в додатку А ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (ст.8-9 ДСТУ) зазначено ПЕРЕЛІК ПАРАМЕТРІВ, ЩО ЗАЗНАЧАЮТЬ У СЕРТИФІКАТІ ГЕНЕТИЧНИХ,ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВУГІЛЛЯ ЗГІДНО З МІЖНАРОДНОЮ СИСТЕМОЮ КОДИФІКАЦІЇ ВУГІЛЛЯ СЕРЕДНЬОГО ТА ВИСОКОГО РАНГІВ (ПОЗНАЧЕННЯ ЗГІДНО З ГОСТ 27313–95 (ISO 1170–81)) показник масової частки мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, % у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик не зазначається.
Шановний Руслан Анатолійович, звертаємо Вашу увагу на ст. 9 ДСТУ 7146:2010, а саме п.А.2.11. Коефіцієнт вмісту мінеральної речовини КММ. Отже, такий показник передбачений для зазначення та мав би бути присутнім у СЕРТИФІКАТІ ГЕНЕТИЧНИХ,ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК.
Далі Ви стверджуєте, що показник масової частки мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля у ДСТУ 7146:2010 віднесено до фізико-механічних показників.(ст.3-5 Таблиця 1 ДСТУ, ст.3-4).
Зауважимо, що в таб. 1 ДСТУ 7146:2010 зазначені якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля, а тому Ваші твердження надуманні, що такий показник не відноситься до якісних показників, які підтверджують відповідність вугілля ДСТУ та не повинен зазначатися в сертифікаті. Крім того, відповідно до п.6.7, п.7.7 зазначеного ДСТУ такий показник визначають (випробовують). Тому питання а для чого чи для кого такий показник визначають?
І останнє, на що Ви звертаєте увагу це посвідчення якості видане лабораторією.
Відповідно до Рішення Органу Оскарження №3105-р/пк -пз від 14.03.2023 р. (стор.13): «За таких умов, Документація передбачала необхідність надання посвідчення якості САМЕ якщо в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик, показники якості не будуть відповідати вимогам ДСТУ 7146:2010».
Таким чином, Ваша тендерна пропозиція, як і інших Учасників, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в цій частині.
Щодо порушених прав Ви маєте повне право звернутися до АМКУ та Державної аудиторської служби України щодо незаконної відміни торгів, які ми не відміняли.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 березня 2023 21:33
Дата подання: 04 березня 2023 21:22
Дата подання: 26 березня 2023 23:52
Дата подання: 05 травня 2023 22:48
Дата подання: 27 травня 2023 22:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000049 ● 52d5c1af27c54cdf9eaf2b474973c737
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 №38-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.05.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-02-14-000954-a 14.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 10:32:05
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.05.2023 №42-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-000954-a.a5 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-000954-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-30 09:26:36
Враховується у роботі
Дане рішення прийняте в роботі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 16:45:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт.Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) та розміру кусків вугілля (25-20) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації); розміру кусків вугілля: 25-200?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 15:33:36
відповідь на запит
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 р. № 275, Замовник може обрати один із варіантів:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою);
Таким чином, Замовником було здійснено запит цінових пропозицій до постачальників вугілля та отримано пропозиції відповідно до яких, середньоарифметичне значення вартості 1 тонни вугілля кам’яного марки Г(Г2) 25-200 склала 10 000,00 грн. з ПДВ та доставкою (обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива додається).
В зв’язку з тим, що у Замовника не було можливості вчасно розмістити обґрунтування через перебої електроенергії, та інтернет зв’язку, обгрунтування було оприлюднено _26.05.2023 року на сайті: https://chernivci-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-09-33-10-29-05-2023/
Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а Постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, рекомендує Замовнику забезпечити оприлюднення.
Вважаємо, що Замовником виконано вимоги Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 та Замовником здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива щодо закупівлі UA-2023-02-14-000954-a.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
На виконання даної вимоги, Замовником під час внесення інформації в окремих електронних полях зазначено назву товару - Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 та коду 09110000-3 — Тверде паливо відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
В даному випадку, назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 співпадає з назвою, що встановлена для коду товару 09111100-1 - «Вугілля», що, на нашу думку, не є порушенням Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
В іншому разі, якби Замовником закуповувалося Брикетоване вугілля, Викопне паливо, Деревне паливо, Буре вугілля і торф, Буре вугілля, Торф, Кокс, Паливо на вугільній основі, і при цьому Замовник зазначив код 09110000-3 — Тверде паливо, погоджуємося що Замовник повинен був вказати саме такий код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) та розміру кусків вугілля (25-20) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації); розміру кусків вугілля: 25-200?
1. Щодо розбіжності в місцезнаходженні Замовника в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що в зв”язку з об’єднанням районів Вінницької області, з 28.01.2022 року змінилась адреса Замовника:
Було: Україна, 24100, Вінницька обл., Чернівецький р-н, селище міського типу Чернівці(з), вул. Вінницька, будинок 3
Стало: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
В зв’язку з тим, що Замовником не було виправлено дану інформацію на момент проведення торгів, автоматично в оголошенні про проведення відкритих торгів підтягнулася стара адреса.
Станом на 26.05.2023 року в електронній системі закупівель «PROZORRO» місцезнаходження Замовника змінено на: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
2. Щодо розбіжності місця поставки в оголошенні та тендерній документації.
Погоджуємося, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів було автоматично вибрано та зазначено місцезнаходження Замовника замість - заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Разом з тим, відповідно до проекту договору, що передбачений Додатком 4 до тендерної документації, в Пункті 5.2. зазначено Місце поставки (передачі) товару: заклади Відділу освіти Чернівецької селищної ради;
Крім того, в специфікації, що міститься в Додатку 1 до Договору, також зазначено що Місцем поставки товару є заклади освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради та зазначаються, які саме заклади.
Перелік та адреси закладів освіти Чернівецької селищної ради.
№ з/п Назви загальноосвітніх навчальних закладів
Адреси загальноосвітніх навчальних закладів
1. Березівський ліцей с.Березівка, вул.Центральна,7
2. Білянська гімназія. с.Біляни, вул. Котовського, 2
3. Гонтівський ліцей с.Гонтівка, вул.Миру, 1
4. Чернівецький ліцей №1 смт. Чернівці, вул.Святомиколаївська, 198
5. Чернівецький ліцей №2 смт. Чернівці, вул. Мічуріна, 39
6. Лозівський ліцей с. Лозове, вул.Соборна, 1
7. Мазурівський ліцей с. Мазурівка, вул. Незалежності, 90
8 Сокільський ліцей с. Сокіл вул.. Незалежності .90
9. Борівський ліцей. с. Борівка, вул.Перемоги 20/2
Відповідно, п.6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Місце поставки (передачі) товару: заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Крім того, п. 4.3 Розділу І. Загальні положення тендерної документації визначено: місце поставки (передачі) товару: заклади освіти Чернівецької селищної ради (більш детально інформацію наведено в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації));
Та найголовніше, шо в період уточнень жодним із Учасників не було поставлено питання чи уточнення щодо місця поставки, а тому надаючи свої пропозиції Учасники розуміли зміст тендерної документації та погодилися, що місцем поставки є заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
3. Щодо розбіжності періоду оплати в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що Замовником в Проекті договору , в п.4.1. було визначено:
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів - Розрахунки за товар здійснюються на умовах оплати 10 робочих днів після поставки товару.
Таким чином, 10 робочих днів знаходяться в періоді зазначеному в проекті Договору - протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Крім того, відповідно до п.4.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, встановлені Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю:
Предмет договору
Кількість
Ціна Договору
Строк (термін) поставки (передачі) товару
Місце поставки (передачі) товару
Строк дії договору
Зважаючи на те, що порядок розрахунків не відноситься до Істотних умов договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання, Замовник під час укладення договору або шляхом підписання додаткової угоди, може змінити період оплати на той, який зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
4. Щодо розбіжності розміру кусків вугілля в оголошенні та тендерній документації.
Розбіжність виникла через технічну описку під час внесення інформації в електронних полях. Відповідно до умов ТД, зокрема п.4 Додатку 3 ТД Замовником закуповується:
Технічна специфікація:
№
з/п Найменування товару Зольність на
сухий стан
палива, % не
більше ніж Загальна
волога на
робочий стан
палива, %
не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менще ніж Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж
Кількість
тонн
1 Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 12,0 10,0
6000
12,0
62
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо вивчення нормативних документів які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас, Олена Василівна, не встановлювати порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу щодо закупівлі UA-2023-02-14-000954-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 12:56:54
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2023 №50-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-000954-a.a6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-000954-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 15:22:38
До врахування в роботі
Взято до врахування в роботі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області прийнятого під час проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) повідомляємо наступне. З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо особливого вивчення нормативних документів, які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами, зокрема: Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
2023-06-20 09:44:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 та вимог пункту 14 Порядку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
477 524,00
UAH з ПДВ
|
477 524,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" |
514 104,00
UAH з ПДВ
|
514 104,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
621 240,00
UAH з ПДВ
|
621 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
477 524,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 12:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
477 524,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 11:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Рішення скасоване |
514 104,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 11:12
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Рішення скасоване |
621 240,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 11:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
477 524,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 10:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Відхилено |
514 104,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 15:51
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Переможець |
621 240,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 14:49
|
182.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 10:22
|
Договір | укладений |
16 червня 2023 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/182 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |