Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Очікувана вартість
16 530 770,00 UAH
UA-2023-02-13-015914-a ● e466dcfad7204a258db9a856582018e8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
Контактна особа: |
Шпаченко Тетяна Василівна 380442987506 Shpachenko_TV@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 17:21 |
Очікувана вартість: | 16 530 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 653,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Відповідно до п.35. Особливостей (постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами)) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено в зв`язку з технічними особливостями майданчика.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість послуг оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 19:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 19:55 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx | |
16 лютого 2023 19:54 |
ТД (зі змінами).docx | |
13 лютого 2023 19:22 |
ТД.docx | |
13 лютого 2023 19:22 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
16 лютого 2023 19:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2023 19:55 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
|
|||
16 лютого 2023 19:54 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
13 лютого 2023 19:22 |
ТД.docx
|
|||
13 лютого 2023 19:22 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до працівників
Дата подання: 15 лютого 2023 09:49
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:50
Шановний Замовник!
В пункті 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації є вимога, що учасник має надати Довідку Учасника у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, яка містить перелік фахівців, яких планується залучити до виконання замовлення щодо експлуатації та обслуговування інженерного обладнання, електро-, теплопо-, газостачання за кількістю та кваліфікацією - відповідно до умов тендерної документації та додатків до тендерної документації, з відомостями щодо кожного працівника: прізвище, ініціали, посада/спеціальність, інформація щодо наявності дійсного дозвільного документа, що надає право допуску для надання послуги (найменування, дата видачі документа), а саме: протоколи/витяги з протоколів про навчання спеціалістів та посвідчення про навчання, відповідно до вимог:
Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж,
Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів,
Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
Правил безпеки систем газопостачання України,
Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
Учасником обов’язково надаються відомості щодо спеціалістів, задіяних в обслуговуванні теплових пунктів, газових котелень, спеціалістів, задіяних в обслуговуванні електроустановок, спеціалістів, задіяних в нагляді та обслуговуванні мереж та обладнання інженерних систем опалення, водопостачання та водовідведення, каналізації, сантехнічного обладнання та менеджера з питань обслуговування та ремонту інженерних систем.
В Додатку 5 до тендерної документації зазначений перелік спеціалістів, а також перелік та обсяги послуг, які мають надавати ці спеціалісти. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації спеціалісти, задіяні в обслуговуванні теплових пунктів, газових котелень, спеціалісти, задіяні в обслуговуванні електроустановок, спеціалісти, задіяних в нагляді та обслуговуванні мереж та обладнання інженерних систем опалення, водопостачання та водовідведення, каналізації, сантехнічного обладнання не будуть виконувати всі види послуг/робіт для яких необхідно проходити навчання та мати дозвільні документи відповідно до пункті 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та в пункті 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації зазначити конкретно, які працівники (спеціалісти) мають мати які протоколи та посвідчення про проходження навчання (відповідно до виду виконуваних робіт/послуг).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
В пункті 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога «Довідка Учасника у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, яка містить перелік фахівців, яких планується залучити до виконання замовлення щодо експлуатації та обслуговування інженерного обладнання, електро-, теплопо-, газостачання за кількістю та кваліфікацією - відповідно до умов тендерної документації та додатків до тендерної документації, з відомостями щодо кожного працівника…» одразу дає чітку відповідь щодо яких працівників які потрібно надавати відомості щодо дозвільних документів - відповідно до умов тендерної документації та додатків до тендерної документації. Ви самі звернули увагу на Додаток 5 до тендерної документації, в якому в стовпчику 2 під назвою посади спеціаліста вказано які саме дозвільні документи повинні бути у вказаного спеціаліста. Просимо уважно вивчати умови тендерної документації.
В пункті 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога «Довідка Учасника у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, яка містить перелік фахівців, яких планується залучити до виконання замовлення щодо експлуатації та обслуговування інженерного обладнання, електро-, теплопо-, газостачання за кількістю та кваліфікацією - відповідно до умов тендерної документації та додатків до тендерної документації, з відомостями щодо кожного працівника…» одразу дає чітку відповідь щодо яких працівників які потрібно надавати відомості щодо дозвільних документів - відповідно до умов тендерної документації та додатків до тендерної документації. Ви самі звернули увагу на Додаток 5 до тендерної документації, в якому в стовпчику 2 під назвою посади спеціаліста вказано які саме дозвільні документи повинні бути у вказаного спеціаліста. Просимо уважно вивчати умови тендерної документації.
Щодо залучення працівників до надання послуг
Дата подання: 15 лютого 2023 17:56
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:50
Добрий день! Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації та проекту договору працівник Виконавця, який буде залучений до надання послуг в конкретному адміністративному будинку Замовника, розташованому за відповідною адресою (пункт 1.1 глави 1 цього Договору) не може бути залучений до надання послуг в іншому адміністративному будинку Замовника.
Однак, серед переліку послуг, є такі послуги, які надаються один-два раз за період дії договору та не регламентують час знаходження фахівця Виконавця на об’єкті Замовника: миття поверхонь вікон, технічне обслуговування та поточний ремонт систем кондиціювання повітря, технічне обслуговування технічних манометрів МТП (діапазон вимірюваного тиску від 0-25 кг/см2) з проведенням метрологічної повірки в спеціалізованій сертифікованій лабораторії, гідропневматичне промивання системи опалення, технічне обслуговування, перезарядка вогнегасників, технічне обслуговування, перемотка пожежних рукавів, тощо. А тому, один працівник може виконувати роботи на декількох об’єктах, наприклад технічне обслуговування, перезарядка вогнегасників, технічне обслуговування, перемотка пожежних рукавів по об’єктам розташованим в Києві може здійснювати один і той самий працівник.
Враховуючи викладене, просимо виключити умову про заборону залучення до надання послуг на різних об’єктах одного і того самого працівника по послугах, які надаються один-два раз за період дії договору та не регламентують час знаходження фахівця Виконавця на об’єкті Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога, зазначена в Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації, на яку ви звернули увагу, стосується визначеної умовами тендерної документації щодо працівників, які залучаються до надання послуг за постійним графіком надання послуг: мінімальної кількості працівників (93 осіб, в тому числі для обслуговування адміністративних будівель центрального офісу – 33 особи, територіальних управлінь – 60 осіб), 3-х фахівців оперативної бригади та 2-х спеціалістів для виконання висотно-верхолазних робіт. Адже лише по ним Ви надаєте інформацію в тендерній пропозиції з зазначенням відомостей щодо кожного зазначеного учасником працівника: прізвище, ініціали, спеціальність/ та /або/ кваліфікація/або інше, вид послуг, відповідно до умов тендерної документації, до виконання яких буде залучено працівника а також інформацію щодо наявності дійсного дозвільного документа, що надає право допуску для надання послуги. В тендерній документації Замовника відсутні умови про заборону залучення до надання послуг на різних об’єктах одного і того самого працівника по послугах, які надаються один-два рази на період дії договору та не регламентують час знаходження фахівця Виконавця на об’єкті Замовника. Просимо вас уважно знайомитися з вимогами тендерної документації Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-13-015914-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 16 лютого 2023 17:08
Дата подання: 16 лютого 2023 17:08
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вих. № 16/02/2023
Від 16.02.2023 р.
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т»
Адреса: Україна, 01013, місто Київ, вул. Будіндустрії, будинок 6 літера А, офіс 11
Код ЄДРПОУ 37701437
Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855
Електронна адреса: tender.gov@iws.ua
Замовник:
РАХУНКОВА ПАЛАТА
Адреса: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Код ЄДРПОУ
00013540
Тел.для зв’язку: +380442987506
Електронна адреса: Shpachenko_TV@rp.gov.ua
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги з особливостями,
Ідентифікатор закупівлі
UA-2023-02-13-015914-a
Оплата за подання скарги справлена відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
РАХУНКОВА ПАЛАТА (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2023-02-13-015914-a за предметом закупівлі «Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 – 70330000-3:Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)».
ТОВ «І Н В А Й Т» бажає прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, уважно ознайомившись з вимогами Замовника в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вважаємо такі вимоги незаконними, дискримінаційними, та такими, що обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, що можуть прийняти участь в закупівлі виходячи з наступного:
Відповідно до п.1. Додатку №1 до тендерної документації (сторінка 35 ТД) Замовник вимагає надання наступних документів:
Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Критерій Підтвердження відповідності
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше трьох аналогічних договорів завірена підписом уповноваженої особи учасника, яка має містити інформацію про виконання договорів із такими відомостями:
предмет договору (короткий опис), номер та дата договору, дати початку та закінчення надання учасником послуг за договором, вартість договору, найменування замовника, контактна особа замовника (посада, П.І.Б.), телефон контактної особи замовника.
Учасник у довідці може зазначити також додаткову інформацію, яку вважає за необхідне зазначити.
До довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник додає:
- копію аналогічних договорів, інформацію про які наведено у довідці,
- копії документів (згідно з умовами договору),
що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі.
Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання комплексних послуг з обслуговування адміністративних будинків та прилеглої територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів, перезарядження вогнегасників) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані.
Дискримінаційна вимога №1
Замовник торгів в тендерній документації встановлює вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання трьох аналогічних договорів. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за їх кількістю. ТОВ «І Н В А Й Т» має великий та успішний досвід надання послуг. Проте, може надати тільки один договір на надання послуг за предметом закупівлі, а не 3 як того вимагає замовник. Вважаємо, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі достатньо копії одного договору, адже кількість договорів більше ніж одного, ніяким чином не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання договору, а тим паче на подальшу якість виконання договору переможцем закупівлі. Дана вимога дискримінує ТОВ «І Н В А Й Т» та інших потенційних учасників закупівлі, що мають успішний досвід надання послуг за предметом закупівлі, є сумлінними виконавцями взятих на себе зобов’язань за договорами, проте, не мають змоги підтвердити досвід виконання саме 3 договорів, адже кількість укладених договорів є меншою. У свою чергу, Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку про наявність дискримінації щодо аналогічного предмету оскарження та рішенням №11180-р/пк-пз від 21.05.2021 задовільнила скаргу скаржника та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Копію рішення надаємо в додатках до скарги.
Дискримінаційна вимога №2
Наступною дикримінаційною вимогою, що декларується Замовником є вимога надання копії аналогічних договорів з чітким переліком послуг, що надавались Учасником за договором, а саме: Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання комплексних послуг з обслуговування адміністративних будинків та прилеглої територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів, перезарядження вогнегасників) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані.
Відповідно до розділу I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Предметом закупівлі, що оскаржується є послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати; ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах.
На підтвердження наявного досвіду надання послуг за предметом вказаної закупівлі Скаржник планує надати копію наступного договору: Договір №17/01-22П від 17.01.2022 року укладений між ТОВ «І Н В А Й Т» та Міністерством закордонних справ України. Копія даного договору повною мірою підтверджує наявність у Скаржника досвіду успішного виконання договорів, аналогічних предмету закупівлі. Проте, Замовник включив дискримінаційну вимогу в тендерну документацію прописавши чіткий перелік послуг, досвід виконання яких на його думку має підтвердити Учасник.
Договір, що ми плануємо надати, повністю підтверджує наявність у нас позитивного досвіду надання комплексних послуг з обслуговування адміністративних будинків та прилеглої територій. Проте, не задовольняють дискримінаційну вимогу Замовника щодо конкретного переліку послуг в рамках предмету закупівлі.
Замовник свідомо звужує коло учасників, що можуть прийняти участь у закупівлі встановлюючи дискримінаційні вимоги, адже Учасником може бути лише той суб’єкт господарювання, що має підписані договори з повним та чітким переліком послуг: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів, перезарядження вогнегасників) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані.
П. 3 частини 2 статті 16 Закону регламентує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в даному випадку - послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків, а не чітко визначений перелік послуг за бажанням Замовника.
До скарги додаємо рішення АМК № 3767-р/пк-пз від 20.04.2018 та рішення АМКУ № 3775-р/пк-пз від 20.04.2018 за аналогічним предметом оскарження, яким була задоволена скарга скаржника та зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога №3
Замовник оголосив закупівлю за предметом ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. У той же час, вимогами Додатку №1 до ТД зобов’язує Учасників надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в яких серед переліку послуг є послуги повірки манометрів та послуги перезарядки вогнегасників.
Проте, вказані послуги взагалі мають закуповуватись в окремій закупівлі, адже мають окремий код ДК, а саме повірка манометрів (ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів); проведення гідравлічних випробувань (код ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань); перезарядження вогнегасників (50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання). Відповідно до примітки Додатку №5 до тендерної документації (сторінка 92 ТД), Замовник радить Учасникам при розрахунку переліку та кількості спеціалістів та інших показників тендерної пропозиції учаснику рекомендується використовувати регламентні документи міністерств та відомств стосовно затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні адміністративних будинків, інженерних систем, споруд і прибудинкових територій, наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд». Проте, у наказі Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» взагалі відсутні такі послуги як повірка манометрів та обслуговування вогнегасників.
Виходячи з вище викладеного, можна зробити висновок, що Замовник свідомо порушив розділ I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" де визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та включив у оголошену закупівлю перелік послуг, які взагалі ніякого відношення не мають до закупівлі за предметом ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах та мають проводитись окремою закупівлею.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні положення, що не дозволяють Скаржнику, а також іншим потенційним учасникам закупівлі взяти участь у ній. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зазначені обставини свідчать про наявність у Скаржника права на звернення до Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України.
Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до Документації з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Поданням цієї Скарги Скаржник висловлює бажання взяти участь у засіданні Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України під час розгляду Скарги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника виключити з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності досвіду виконання щонайменше трьох аналогічних договорів.
3. Зобов’язати Замовника виключити з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо чіткого переліку послуг у визначені аналогічного договору, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів, перезарядження вогнегасників) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані.
4. Зобов’язати Замовника виключити з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в яких серед переліку послуг є послуги повірки манометрів та послуги перезарядки вогнегасників.
5. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Рішення АМКУ №11180 -р/пк-пз від 21.05.2021
2. Рішення АМКУ № 3767-р/пк-пз від 20.04.2018
3. Рішення АМКУ № 3775-р/пк-пз від 20.04.2018
4. Договір №17/01-22П від 17.01.2022 року та Додаткова угода №1 від 02.05.2022 року
Директор Тетяна ДАВИДОВИЧ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2023 15:23
рішення від 17.02.2023 № 1879.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2023 15:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2023 № 2315.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 11:44
рішення від 27.02.2023 № 2315.pdf
Дата публікації: 01 березня 2023 17:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
13 875 862,48
UAH з ПДВ
|
13 875 862,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
14 512 123,87
UAH з ПДВ
|
14 512 123,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
14 880 553,48
UAH з ПДВ
|
14 880 553,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Очікує рішення |
13 875 862,48
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 17:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 11:24 |
Кінець періоду оскарження: | 13 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 13 березня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили: 15.02.2023 по закупівлі була подана скарга до Антимонопольного комітету України. 16.02.2023 скарга була прийнята до розгляду. Відповідно, з 16.02.2023 було призупинено можливість вносити зміни до тендерної документації. Розгляд скарги відбувся 27.02.2023, повний текст рішення опубліковано в електронній системі закупівель 01.03.2023, 17:18годин, і одразу почалася кваліфікація учасників. В оголошенні про закупівлю, в тендерній документації та в проекті договору визначено строк надання послуги з 01.03. 2023. Оскільки одразу після публікації повного тексту рішення почалася кваліфікація учасників – розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації замовника, яка була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною, у замовника була відсутня можливість внести зміни до тендерної документації та оголошення та змінити строк надання послуги. Розгляд тендерних пропозицій учасників, період подачі оскарження за результатами визначення переможця, період заключення договору з переможцем закупівлі потребує певного часу, визначеного Законом та Особливостями. Відповідно, договір не може бути заключений раніше 01.03.2023. Крім того, зміна строку надання послуги в бік зменшення потребує і зміни очікуваної вартості закупівлі в плані закупівлі, що також технічно неможливо після оголошення закупівлі. Зазначені обставини на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 4 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
02 березня 2023 11:23
|
Електронний підпис |
02 березня 2023 11:23
|
Протокол про відміну закупівлі.docx |