Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Голубкова Євгенія Анатоліївна 380442076792 holubkova.ya@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 19 852 952,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 529,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 12:46 |
Перелік змін.docx | |
17 лютого 2023 12:46 |
ТД Послуги з ТО та випробовувань (7163) зі змінами.docx | |
13 лютого 2023 17:26 |
Додаток до Технічної специфікації.xlsx |
17 лютого 2023 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 12:46 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 лютого 2023 12:46 |
ТД Послуги з ТО та випробовувань (7163) зі змінами.docx
|
|||
13 лютого 2023 17:26 |
Додаток до Технічної специфікації.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Встановлення в договорі штрафних санкцій до Виконавця на користь Замовника за порушення порядку складання та/або реєстрації ПН/РК, допущення помилок у заповненні обов’язкових реквізитів в ПН/РК є безпідставним та занадто завищує відповідальність Виконавця, який змушений буде сплачувати штрафні санкції на користь держави згідно з нормами ПКУ та ще й на користь Замовника за договором.
Можливі збитки Замовника внаслідок допущення Виконавцем вищевказаних податкових порушень будуть компенсовані через закладений в договорі механізм затримання оплати за послуги та компенсації збитків за рахунок належної до сплати на користь Виконавця ціни послуг.
На підставі викладеного просимо Вас виключити з проекту договору занадто обтяжливі та несправедливі умови щодо сплати Виконавцем штрафу на користь Замовника за вчинення вищевказаних податкових порушень.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-23-000026 ● 95188ef5ca2740399ce192b7e6fc6243
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2023 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-02-13-015298-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 09:14:05
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з повірки, калібрування засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги по КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», замовником якої є Комунальне підприємство Виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-015298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 15:52:43
Надання пояснень
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з висновком та з, так званим, виявленим порушенням, а також зобов’язанням здійснити Замовнику заходи щодо усунення виявлених «порушень» шляхом припинення зобов’язань за договором. Замовник вважає висновок необґрунтованим, безпідставним, а також вважає його таким, що порушує права Замовника. Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме висновок у судовому порядку. |
Дата публікації: | 19 квітня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/15899/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 травня 2023 |
Документи:
11 травня 2023 11:00
|
Електронний підпис |
19 квітня 2023 15:56
|
Заперечення.pdf |
19 квітня 2023 15:56
|
Розшифровка до калькуляції.pdf |
11 травня 2023 11:00
|
Електронний підпис |
19 квітня 2023 15:56
|
Електронний підпис |
19 квітня 2023 15:56
|
Заперечення.pdf |
19 квітня 2023 15:56
|
Розшифровка до калькуляції.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
19 852 952,39
UAH з ПДВ
|
19 852 952,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" #02568182 |
Переможець |
19 852 952,39
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 18:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 12:50
|
Договір № 410-П 377 23.pdf | укладений |
10 березня 2023 12:50
|