Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А3; Папір офісний А5)
Очікувана вартість
165 900,00 UAH
UA-2023-02-13-012177-a ● 19dbf31309ea4ff7a653e361c1191e1c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б |
Контактна особа: |
Леся Маркович +380979711440 lesyamarkovich17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 165 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 659,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля товару здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1495
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 пачок
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця 1-го Травня, будинок 168-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
770 пачок
Папір офісний А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця 1-го Травня, будинок 168-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 15:24 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення ВТО.pdf | |
13 лютого 2023 15:24 |
2. Оголошення про проведення ВТ з особливостями.doc | |
13 лютого 2023 15:24 |
3. Тендерна документація+Додаток 1.doc | |
13 лютого 2023 15:24 |
6. Додаток 4 - Проект договору.doc | |
13 лютого 2023 15:24 |
5. Додаток 3 - Технічна специфікація.doc | |
13 лютого 2023 15:24 |
4. Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-13-012177-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 16 лютого 2023 17:02
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-13-012177-a на закупівлю код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, нами було встановлено, що деякі показники до Паперу офісного А3 та А5 були встановлені з помилковими значеннями щодо технічного параметру білизна. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А3 та А5, а саме: змінити білизна СІЕ – не менше 78% для надання якіснішого паперу, забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 17:01 |
Кінець періоду оскарження: | 03 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 березня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | • Не вірно визначені технічні вимоги товару згідно Додатку 3 «Технічна специфікація» Тендерної документації. |
Документи:
20 лютого 2023 17:01
|
Електронний підпис |
20 лютого 2023 17:01
|
Рішення УО №39 про скасування закупівлі.pdf |