Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2023 19:02 |
Очікувана вартість: | 3 748 509,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 742,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 5-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 5-й банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 5 "Проєкт договору") | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 15:05 |
01 ТД шини 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000036 ● 9d16dfec2e8449c083767290790c4b31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2023 № 52-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.06.2023 № 52-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-02-13-011525-a 13.02.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-05 11:10:52
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-06 15:01:38
«ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»
АКЦІОНЕРНЕТОВАРИСТВО
«УКРАїНСЬКАЗАЛІЗНИЦЯ»
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
uz.gov.ua
СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
просп. Дмитра Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038, тел. (+380 56) 79309 20
тел./факс (+380 56) 7930015, p.nh.secretar@dp.uz.gov.ua
06.06.2023 № УО-1/26
ПІВДЕННИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Стосовно процедури закупівлі UA-2023-02-13-011525-a ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини до автотранспорту)( далі – закупівля) повідомляю таке.
На виконання вимоги пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» в річному плані міститься інформація про очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість визначена за ціною останньої закупівлі даного товару по АТ "Укрзалізниця» та з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій, згідно з маркетинговим дослідженням, принагідно отриманих комерційних пропозицій, від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ НОРТЕК» (№2301 від 23.01.2023), ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВІАШИНА» (№ 1901-1 від 19.01.2023) . Скановані копії комерційних пропозицій додаються.
Технічні та якісні характеристики визначені згідно з нормативними документами, відповідно до яких виготовляється продукція: ТУ У 6-30253385-004-99; ТУ У 25.1-30253385-019-2009; ТУ У 25.1-30253385-023:2007 ; ТУ У 25.1-30253385-029-2011; Правила ЕЄК ООН №54-00 (копії зазначених документів є у складі пропозицій учасників).
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2022.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця Вікторія ГУБАРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
АКЦІОНЕРНЕТОВАРИСТВО «УКРАїНСЬКАЗАЛІЗНИЦЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» uz.gov.ua СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ просп. Дмитра Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038, тел. (+380 56) 79309 20 тел./факс (+380 56) 7930015, p.nh.secretar@dp.uz.gov.ua 14.06.2023 № УО-1/27 ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ За підсумками Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-13-011525-a ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини до автотранспорту)( далі – закупівля) від 13.06.2023 повідомляю про здійснення заходів щодо усунення наслідків виявленого порушення шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору поставки у форматі Portable Document Format (PDF). Додатково повідомляю, що з метою недопущення будь-яких порушень у сфері закупівель, прийнято рішення провести в підрозділах замовника позачергові технічні навчання серед відповідальних працівників за темою: «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Додаток : договір поставки від 29.03.2023 № ПР/НХ-23156/НЮ у форматі PDF. Уповноважена особа регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця Вікторія ГУБАРЕНКО
2023-06-14 09:33:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівлі встановлено порушення пункту 15 Порядку 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівлі встановлено порушення пункту 15 Порядку 1082.) • усунуто
-
2023-06-16 10:55:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРТЕХПРОМ" |
3 373 659,00
UAH з ПДВ
|
3 373 659,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІА-ШИНА" |
3 711 028,56
UAH з ПДВ
|
3 711 028,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРТЕХПРОМ" #25019733 |
Рішення скасоване |
3 373 659,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2023 14:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРТЕХПРОМ" #25019733 |
Відхилено |
3 373 659,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІА-ШИНА" #35268930 |
Переможець |
3 711 028,56
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 10:24
|
Повідомлення про внес змін 3 до дог ШИНИ 23156 .docx | зміни до договору |
06 березня 2024 10:24
|
DU 3 23156138.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:01
|
Повідомл про внес змін до дог ШИНИ 23156 .docx | зміни до договору |
03 січня 2024 16:01
|
23156 шини ДУ 2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 15:17
|
02 DOG Авіа шина.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 14:24
|
02 DOG Авіа шина.docx | укладений |
29 березня 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір поставки |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-23156/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку . |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-23156/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОСТАЧАЛЬНИК і ПОКУПЕЦЬ дійшли згоди зменшити суму Договору на 159285,60 грн. з ПДВ та внести зміни у п.п. 1.1, 1.3, 2.1,2.2, 6.1, 6.3 та підпункт 17.1.1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-23156/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |