Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994942 |
Вебсайт: | http://hospital.edukit.kr.ua/vidkriti_dani/publichni_zakupivli/ |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Перепьолкіна +380522553334 kol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 106 526,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 639,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару на підставі належним чином оформлених документів, що підтверджують фактичне отримання Товарів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 10:38 |
ТД.docx |
13 лютого 2023 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 лютого 2023 10:38 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомляємо Вам, що відповідно до інформації «Державного реєстру лікарських засобів України" сайт http://www.drlz.com.ua в Україні зареєстрований препарат з міжнародною непатентованою назвою Епоетин альфа (Erythropoietin) розчин для ін'єкцій по 3000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах, один єдиний виробник -Шеньян Саншайн Фармасьютікал Ко., Лтд., Китай, що обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, ми як виробник лікарських засобів, не можемо прийняти участь по іншим позиціям, що обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Прохання розділити дані позиції на окремі лоти:
ЛОТ №1
N з/п Міжнародна непатентована назва (МНН) українською та англійською мовами ATХ код Лікарська форма, доза Од.виміру Кількість
1 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 3000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах -шт 800
ЛОТ №2
N з/п Міжнародна непатентована назва (МНН) українською та англійською мовами ATХ код Лікарська форма, доза Од.виміру Кількість
1 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 2000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах шт 3530
2 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 4000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах шт 1590
Щиро сподіваємось на ваше розуміння.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2023-02-13-003071-a, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом. Визначення у закупівлі товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника.
У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги, оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000049 ● 94926c7713de4fbe89724508664ed642
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2023 Одеса № 129
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2023 № 129
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-02-13-003071-a 13.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення виконано шляхом розірвання договору.
2023-06-02 14:05:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-06-05 16:08:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
2 438 100,40
UAH з ПДВ
|
2 438 100,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
2 438 100,40
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 14:02
|
ДУ 2 58-ТР23.pdf | укладений |
02 червня 2023 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 08:39
|
ДУ 1 58-ТР23.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 09:05
|
58-ТР23.pdf | укладений |
28 лютого 2023 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 58-ТР/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
327 310,58
UAH (в тому числі ПДВ 21 412,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання вимоги Південного офісу Держаудитслужби, за результатами здійснення моніторингу закупівлі ID UA-M-2023-05-15-000049, якою було зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором |